puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 96
- Seuraava »
[q]W, 4.2.2006 21:36:
---
MakeBoy, 14.2.2005 21:22:
---
S-T:
---
MAkeda:
Onhan toi tyyppi vähän erinäköinen, kun pakkiksen kautta myös tutuksi tullut Timo Poutiainen*nauru**nauru*
---
Poutiainen go, go!
terveisin: punttimimmi :P
---
Heh, ai säkin tunnet Poutiaisen*nauru* Vuoden ilmestys lavalla:D
---
Poutiaisen uskomattomia juttuja voi lukea tätä nykyään UFS:n foorumilta nimimerkiltä PODE.
Kaveri on tulossa ja ilmoittautunut kevään CB-kilpailuihin boosmaniin...väittää viellä voittavansa.
Aikoo myös syksyllä tulla haastamaan SM:n
Voi olla menestyksen kanssa vähän toinen juttu kun sarjassa kilpailee enemmän kuin yksi ihminen, tosin silloinkin olisin sijoittanut poutun kakkoseksi.
[/q]
Hyvä, et sitä ei oo bannattu sieltä, kun ufs nyt on aika vapaamielinen. Pääsee itkee sen jutuille!Ootko menossa katsomaan? Toi on jotakin aivan uskomatonta, et pääsee kisaa siellä!!!
[q]Hyzenthlay, 5.2.2006 23:51:
Niin paitsi joillain pikkupainoilla hinkkaamalla ei edes kiinteydy ja trimmaannu
[/q]
Riippuu sarjojen pituudesta ja siitä kuinka pienistä painoista puhutaan. Jos sadan gramman hernesäkkejä viskoo, niin ei siinä tosiaan ole mitään järkeä, mutta esim varjonyrkkeily kilon käsipainoilla tuottaisi jo tuloksia. Tai jos tekee pelkällä levytangolla vaikka sata toistoa, niin kyllä sekin näkyisi ja tuntuisi.
[q]Epailija, 5.2.2006 22:56:
Itseään trimmaavilla ja kiinteyttävillä kestävyystreenaajilla on ihan yhtäläinen oikeus olla saleilla kuin teillä beefcakeiksi pyrkivilläkin. ;)
[/q]
En mä toisin väittänytkään, vai väitinkö? :]
[q]Ann!s, 6.2.2006 00:35:
tääl ei kyl näytä kukaan tietävän kuntosalihommista hevonvittuakaan ni kannataaks näist edes alottaa nimim.12 vuotta salilla nysvännyt
[/q]
No olipa hyvä, että meitä asioiden todellisesta tolasta valistit. ;)
Tää pimu on ainaski menos kattoo Kulttuuritalolle kisoja huhtikuus! *joo**aplodit*
sieltä saa kovasti lisä motivaatiota omiin reeneihin *sydän*!
[q]Ann!s
clips[/q]
Saleilla käy ja tässä topikissa kirjoittelee niin monenlaiset treenailijat. Kaikille ei ole tärkeintä maksimaalinen lihaskasvu ja koko, osalle riittää kun sais sopusuhtaisesti lisää lihasta, kuntoa ja rasvaprosenttia pienemmäksi.
Ja trust me, kyllä useilla täällä pyörivillä tietoa on, mutta tavoitteet voi olla erillaisia.
[q]DiscoDottie, 6.2.2006 16:10:
Tää pimu on ainaski menos kattoo Kulttuuritalolle kisoja huhtikuus! *joo**aplodit*
sieltä saa kovasti lisä motivaatiota omiin reeneihin *sydän*!
[/q]
Tällä hetkellä motivaatio on niin korkee, et voiko sitä enään nostaakkaan*jiihaa*
[q]ville, 4.2.2006 19:53:
---
S-T, 4.2.2006 18:27:
No... toiveensa kullakin. Mä kun yritän salilla saada niin paljon rautaa ilmaan kuin mahdollista (mikä olisi kyllä kaikille suotavaa, jos on oikeasti kiinnostunut kehittymisestä, eikä vain näön vuoksi salilla heilumisesta), niin muutkin tosissaan nostavat luo hyvän tsemppitunnelman... toisin kuin laitteissa pikkupainoilla sadan toiston sarjoja nitkuttavat kynikset *eikä*
---
No mä sanoisin, et tohon väliin mahtuu ihan pirusti kaikkea ...
Henk koht vaan koen aika turn offiksi tyypit jotka äänillä ja hajullaan (ja käytöksellään) hallitsee koko punttista ihan kuin he olisivat jotain kingejä. Tuollainen painojen paiskominen on imo tosi tökeröä ja ihan oikeesti häiritsee muitakin kuin allekirjoittanutta. Treenata voi tehokkaasti ja tuloksia saamalla ilman, että siitä pitää tehdä niin suurta meteliä että kaikki salilla olevat huomaavat paljon sulla on tangossa rautaa.
[/q]
Siinä tapauksessa sun ei ikinä kannata tulla kokeilee espoon väestönsuojaa. Siellä haisee punttisalille ja saa käyttää magnesiumia niin paljon ku haluaa, vapaita painoja on suurimmaks osaksi joten laitteista ei saa paljon irti:D Rakastan sitä paikkaa*sydän* Itse kävin viime talven esportis, enkä enään ikinä palaa sinne.
[q]Epailija, 6.2.2006 00:18:
Riippuu sarjojen pituudesta ja siitä kuinka pienistä painoista puhutaan. Jos sadan gramman hernesäkkejä viskoo, niin ei siinä tosiaan ole mitään järkeä, mutta esim varjonyrkkeily kilon käsipainoilla tuottaisi jo tuloksia. Tai jos tekee pelkällä levytangolla vaikka sata toistoa, niin kyllä sekin näkyisi ja tuntuisi.
[/q]
jep, ja ton voi hyvin yhdistää myös 'normaaliin' treeniin. itsellä 6 viikon kiertävä ohjelma josta eilen alkoi viides ja omasta mielestä raskain viikko (ja seuraava viikko onki lepoviikko), pelkkiä supersarjoja, samaa lihasta 25-30 toistoa 3 eri sarjaa putkeen, sitte minuutin lepo ja uusiks. ja voi kyllä sanoa että on viimesetki mehut imetty lihaksista sen jälkeen eikä enää hievahdakaan se parin kilon paino :P kannattaa välillä kokeilla.
[q]Henna,
Pää hajois ilman treenii.
[/q]
Jeppis sama vika kyllä sitä aika koukussa on tohon treeniin, tuli taas todettua :)
2 vkon tauko pahuksen flunssan ja väsymyksen takia ja hitto että sitä rupees olemaan huonolla tuulella ja kiukkunen*grr* Nyt kun taas pääsi reippailemaan niin johan on 100% parempi pössis eikä takamukseen ammutusta karhusta ei tietookaan
3-6 krtaa viikossa tulee harrastettuu monipuolisesti erilaisia
ryhmäliikuntalaijeja ( body pump, core, bosu, spinning, body compat, aerobic, pilates jne....)
+ salitreeni 2-3 krtaa siihen päälle.
ja tästä kaikesta maksan 44e/kk :)
Sport *sydän*
[q]Zeratul, 28.4.2009 15:36:
Tästä ikusesta vitsistä "rantakunnosta" tuli mieleen; millä te ihmiset motivoitte ittenne liikuntaan? Ainaki ite saan parhaiten aikaseks jos on ees jonku näkösiä tavotteitta, ja nyt ku ainoo tavote mitä treenaamisen alottaessani asetin on saavutettu nii tarttis keksii muuta.
Eli miten muilla, millasia tavoteitta tai välitavotteita asetatte treenamisen suhteen?
[/q]
No siis itsellä alunperin tavoite oli kadottaa se "keissi" tosta vatsan kohdalta.
Nyt se on melkohyvin poissa, vähän haluaisin sixpackin esiin, mutta se tulee sit jos on tullakseen.
Ihan selkeesti on huomannut itsessään eron siinä että jaksaa paljon paremmin ja olo on paljon virkeämpi esim. töissä ja normaalissa elämässä. Eli se toki motivoi jo, kun tietää että se tekee hyvää.
Sit tietty on se että jo valmiiksi tutut ihmiset kyselee usein että "ootko tulossa tänään sinne tai tänne treeniin?" ja sit tietty kun tutustuu salilla uusiin ihmisiin myös, niin näiden ihmisten määrä kasvaa jatkuvasti.
Varsinkin noi bodycombat ja bodypump tunnit on tosi mieluisia itselle muutenkin ja sit vielä kun nätit tytöt kyselee, että "tuutko tänään combattiin?" niin kummasti motivoi
Oikeasti itse karsastin melko paljon noita ryhmäliikuntajuttuja kun aloitin ton salilla käymisen, mutta nyt melkeen järjestään jos aikataulu antaa periksi, niin käyn ohjatulla tunnilla tai jopa kahdella ja sit sen jälkeen meen vielä salille tekemään jotain.
Toi combatti myös yllätti mut, koska ennen kuin menin sinne ekan kerran luulin että mulla on kohtuu hyvä tai ainakin keskivero kunto. (koko ikäni jonkun verran tanssinut ja polkupyöräillyt paljon jne) Tuolla sit ekalla kerralla olin melko varma että kuolen, mutta nyt pari kuukautta myöhemmin alkaa mennä tosi kivasti ja kun vielä on tosi mahtava ohjaaja meidän salilla ko. tunneilla, niin todellakin motivoi käydä.
Mutta pointti oli siis se, että oma hyvän olon tunne motivoi kummasti ja sit motivoi kanssaihmiset ja juuri se että tiettynä päivänä tiettyyn aikaan vaan on noi kivat tunnit, niin sit tulee lähdettyä, kun ei voi venyttää silleen että "meen parin tunnin päästä" "no en mennyt, mutta parin tunnin päästä kyllä menne" "ai en tänään mennytkään"
Seuraava urakka joka motivoi on käsivarsien kasvattaminen, kun nyt ne näyttää omaan silmään peilikuvasta hiukan turhan pieniltä, kun alkaa rintalihakset, jalat ja vatsa olla paremmassa kunnossa.
[q]JussiS, 17.3.2009 14:00:
Eli siis, mun tekstit voi (huumorin varjolla) tulkita huuhaaksi ja placeboksi, kun puhun omakohtaisesta kokemuksesta ja viittaan myös tutkimustuloksiin, mutta sun keskustelusi ilman minkäännäköistä asiantuntemusta, omakohtaista tai tutkimustietoa, tulisi ottaa jotenkin vakavasti vaikka et tiedä asiasta ns. kansan kielellä hevon vittua. Sinähän melkoinen tutkija olet.[/q]
1. Se ensimmäinen heitto oli siis sitä huumoria.
2. En ole tulkinnut kaikkea tekstiäsi huuhaaksi taikka plaseboksi, vaan olet ilmaissut itseäsi muutamaan otteeseen tavalla, joka on tuonut huuhaan mieleen. Ensimmäinen tapaus oli se, josta vinoilin, toinen oli omiin kokemuksiin vetoaminen. Kummankaan johdosta en kuitenkaan väitä sinua huuhailijaksi.
3. Argumentoinnin, jossa käytät omakohtaista kokemusta perusteena kritisointi ei ollut huumoria. Nipotusta kyllä, huumoria ei. Kreatiiniin tällä nipotuksella ei ole mitään varsinaista yhteyttä.
4. Tutkimustuloksiin viittaaminen sen sijaan on pätevää argumentointia, kuten olen jo sanonut.
5. Ainoa kreatiinista tekemäni väite oli se ensimmäinen huumorimielellä tehty. Olen myös jo ihan alussa painottanut, että en tiedä kreatiinista ns. kansan kielellä hevon vittua ja että alkuperäinen huumoripostaukseni liittyy sanavalintojesi synnyttämiin mielikuviin, eikä kreatiiniin. Suurin osa tästä keskustelusta on ollut sitä, että olen kertonut sinulle miksi olen tarttunut tiettyihin asioihin (huumorimielellä tai ilman) ja mitä olen tarkoittanut teksteilläni. Vaikka minulla ei näistä teemoista olekaan tutkimustuloksia tarjota, uskoisin olevani tähän hätään paras asiantuntija niiden tiimoilta.
[q]Joanna, 7.2.2006 12:10:
Jeppis sama vika kyllä sitä aika koukussa on tohon treeniin, tuli taas todettua :)
2 vkon tauko pahuksen flunssan ja väsymyksen takia ja hitto että sitä rupees olemaan huonolla tuulella ja kiukkunen*grr* Nyt kun taas pääsi reippailemaan niin johan on 100% parempi pössis eikä takamukseen ammutusta karhusta ei tietookaan *hihu*[/q]
Itselläkin oli jonkin aikaa taukoa flunssan ja väliaikaisen laiskuuden takia harjoittelusta. Kyllä huomasi varsinkin tauon aikana heti, että kuinka tärkeää säännöllinen liikunta on vireyden ja yleisen hyvinvoinnin kannalta. Töissäkin jaksaa paremmin eikä tule missään vaiheessa sellaista löysää oloa, mistä ei treenien yhteydessä ollut tietoakaan.
Flunssan jälkeen pitäisi vain malttaa pitää tarpeeksi taukoa harjoittelusta, vaikka tuntuu, että on jo täysin tervehtynyt, mutta salilla huomasi heti, että voimat ovat vielä kadoksissa. Näin ehkäistään flunssan jälkeen ylimääräisellä rehkimisellä aiheutetut mahdolliset jälkitaudit saatika sitten pienen flunssan aikana harjoittelu, josta voi pahimmassa tapauksessa seurata jopa sydänlihastulehdus.
[q]Tomb, 17.2.2006 23:34:
--- Näin ehkäistään flunssan jälkeen ylimääräisellä rehkimisellä aiheutetut mahdolliset jälkitaudit saatika sitten pienen flunssan aikana harjoittelu, josta voi pahimmassa tapauksessa seurata jopa sydänlihastulehdus.
[/q]
Ymmärtääkseni pienen flunssan aikana treenaaminen on ihan okei. Kuumeessa tulee sitten noita sydänlihastulehduksia.
[q]Avernian, 18.2.2006 09:48:
---
Tomb, 17.2.2006 23:34:
--- Näin ehkäistään flunssan jälkeen ylimääräisellä rehkimisellä aiheutetut mahdolliset jälkitaudit saatika sitten pienen flunssan aikana harjoittelu, josta voi pahimmassa tapauksessa seurata jopa sydänlihastulehdus.
---
Ymmärtääkseni pienen flunssan aikana treenaaminen on ihan okei. Kuumeessa tulee sitten noita sydänlihastulehduksia.
[/q]
näin mäkin oon käsittäny. Tosin jos flunssassa ite treenaan lujaa, ni siitä saattaa sit lihasjumituksen myötä kehittyä kuumetta, jonka jälkeen taas kannattaa pitää sitä taukoa. Itelläni oli flunssa keskiviikkona ja perjantaina treenasin täyttä häkää. Ja nyt lauantaina voin todeta, että hyvin meni päätökset*hymy*.
Muutenkin 1,5 kk:n treeni- ja ruokakuuri purrut pirun hyvin: Vatsalihakset alkaa erottua selkeesti ja lihaksiin tullut muotoa. Tään saman meiningin ku saisi pidettyä kesään saakka, ni selkeitä tuloksia on odotettavissa. Rasvat pois ja lihaserottuvuus paremmaksi.
Minäkin aloitin treenaamisen uudestaan viime syksynä, kahden vuoden treenitauon jälkeen.
Oli pakko alkaa taas käymään, kun prätkällä ajaessa alkoi tulemaan ikäviä viboja selkään, ja jouduin käyttään tukivyötä ajon aikana.
Tarkoitus oli treenata "kevyesti", mutta en pystynytkään siihen, treenaan joko täysillä tai en ollenkaan. Lopetin edellisen kerran treenaamisen olkapääongelmiin, kun alkoi penkkitulos olemaan hieman liian iso tämmöiselle linnunluustoiselle hipille. Kiertäjäkalvosimet molemmissa olkapäissä alkoi jo herättää yölläkin kipuihin, niin jäi sitten salillakäyminen pois.
Nyt olen kuntouttanut olkapäitäni, ja vahvistanut kiertäjäkalvosimia samalla kun olen treenannut täysillä, ja nyt tuntuu olkapäiden suhteen ihan hyvältä, vaikka raskaita painoja taas liikuttelenkin.
Yllättävää on se, että olen puolenvuoden treenin jälkeen ennätyskunnossa maastanostossa, ja kyykyssä. En kuvitellut että tulokset palaisi näin nopeasti takaisin, penkkiennätystäkin tullee korotettua vielä ennen kesää.
Negatiivisena asiana, mulla on alkanut selkä vähän oirehtimaan. Se pitää "rusauttaa" monta kertaa viikossa, ja välillä siinä on semmoista vihlovaa kipua. Epäilen että tämä voisi johtua siitä, että olen alkanut liian nopeasti tehdä liian raskaita maastanostoja ja kyykkyjä. Ei vaan millään malttais tehdä pienemmillä painoilla, kun kerta lihasten puolelta paukkuja riittäis tosi raskaisiinkin nostoihin. Painoa on myöskin tullut lisää 5-6kg syksystä, toki myös rasvaa reilusti. En jaksa dietata rasvaa pois, ulkonäön puolesta se ei kiinnosta, ja pienen laardin allahan se voima muhii (kuulemma). Jos joskus innostuisi jälleen kilpailemisesta, niin sitten dieettaaminen voisi olla ajankohtaisempaa.
kaveri on kehunut töölögymiä ihan taivaisiin. minkälaiset parkkimahdollisuudet siellä on autolle...? onko täällä töölöläisiä?
uhh ja puh.. jumalauta, nyt pitää oikeesti muistaa syyä kunnolla varsinkin jos on ollut kuluttamassa kaloreita viikonloppuna.. selvittyäni eilisestä pienestä krapulasta, ja enkä tankannut ees kunnolla, niin jopas loppu paukut nopeesti salil.. öh pyh.. edelleen pitää reenata sitä syömistä, kun ei vaan osaa
[q]HulaPaula, 20.2.2006 12:58:
---
Jammailija, 18.2.2006 10:19:
---
Avernian, 18.2.2006 09:48:
---
Tomb, 17.2.2006 23:34:
---
---
näin mäkin oon käsittäny. Tosin jos flunssassa ite treenaan lujaa, ni siitä saattaa sit lihasjumituksen myötä kehittyä kuumetta, jonka jälkeen taas kannattaa pitää sitä taukoa. Itelläni oli flunssa keskiviikkona ja perjantaina treenasin täyttä häkää. Ja nyt lauantaina voin todeta, että hyvin meni päätökset*hymy*.
Muutenkin 1,5 kk:n treeni- ja ruokakuuri purrut pirun hyvin: Vatsalihakset alkaa erottua selkeesti ja lihaksiin tullut muotoa. Tään saman meiningin ku saisi pidettyä kesään saakka, ni selkeitä tuloksia on odotettavissa. Rasvat pois ja lihaserottuvuus paremmaksi.
---
mikset me podi-kisoihi, jätkällä iha tajuttomat lihat. Iha huiput. Varmaa tän palstan isoimmat.
[/q]
Jep jep*nauru*!
[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]
No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää
[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]
Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii
[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]
Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?
Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön
[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että hiljaa hyvä tulloo! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]
Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee
[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]
No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)
[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]
Ylikunto
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 96