puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- ...
- 96
- Seuraava »
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =)
sellaista on tullut muutaman kerran ihmeteltyä (ja naureskeltuakin ;) et tosi usein näkee jonku miespuolisen parivaljakon salilla, toinen istuu laitteessa, monasti vielä todella vain istuu ja toinen sitten on siinä vieressä seisoskelemassa tms. siinä sitten jutellaan hyvän tovin, toinen välillä vähän nosteleekin niitä painoja, sit taas turistaan, sit se toinen vähän voimailee jonka jälkeen taas jutellaan ja sama rumba seuraavalla laitteella tai painojen kohdalla tms. aiheet ei ees usein tunnu liittyvän siihen salitouhuun mitenkään.
toki eri asia kun tehdään isommilla painoilla ja vähemmillä toistomäärillä, mut ei toi touhu silti kauheen tehokkaalta vaikuta *täh*
ehkäpä sali on sosiaalisen kanssakäymisen aluetta miehille?
ite jos joskus meen kaverin kaa niin poljetaan tms toki aluks vieretysten mut sit kyl molemmat jatkaa siitä ihan omia aikojaan ja reittejään. mut vessassa tietysti käydään yhessä niinku tytöt aina
tilaileeko täällä joku jotain kuntoilu-, liikunta- tms lehteä? oisko teillä suositella jotain hyvää ja asiallista lehteä? (onko sellasia?)
en todellakaan ole mikään hömppälehti-ihminen eikä moisia tule tilattua.
mutta sen verran mainosten uhri näköjään että kun eilen tuli (miksiköhän ne juuri tammikuun alussa lähettelee näitä *ding*) kuntoplussan mainos tarjouksen kera niin aloin miettiä pitäiskö harkita tilaamista. siis jonkun vastaavan lehden, ei välttämättä juuri tuon.
jos olisi joku missä olisi ihan asiaa eikä joka viikko/ kuukausi sitä "tämäonmaailmanparasvatsalihasliike" -linjaa ja iskulauseita tyyliin "lukemallameidänlehteälaihdutviisikiloakuussa".
niin ja mielummin sellanen joka ilmestyy vaikkapa kerran kuussa, eikä kerran viikossa.
[q]S-T:
Mulle saa yliopiston (kumpulan) sali kelvata, kun olen tosi köyhä opiskelija ja vaikka suhteellisen tosissani treenaankin, en ole toistaiseksi valmis maksamaan paremmasta :]
[/q]
mä oon tosi tyytyväinen et pääsee liikkuu todella halvalla ja bicit ja salit sun muut on ainakin mun mielestä hyvää tasoa.
ja ihanaa ettei tarvii enää tungeksia siellä portsun kaposessa saunassa jota tyttöjen pukuhuoneeksikin kutsutaan, toivottavasti sillekin tehdään rempassa jotain. hallintorakennuksessa on ihan suht hyvin tilaa pukkaris, biceis vaan vituttaa se et ne painot on ängetty sinne yhteen takanurkkaan ja sit ku kaheksakyt muijaa menee hakee ja varsinki palauttelee niitä niin onko pikkasen tunkua. siinä sitte seuraavat karatekat tms saa odotella omaa vuoroaan. oon muutaman kerran sanonu tiskille asiasta (siel ois ihan hyvää tilaa laittaa ne muualleki) mut eipä oo mitään tapahtunu. onneks yks muutenki tosi kiva ja hyvä ohjaaja lupas ottaa asian esille jossain niitten kokoukses. saa nähdä.
[q]kilobitti:
---
Verano:
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =)
---
Suosittelen tutustumista Yliopistoliikunnan tiloihin Kumpulassa*piis* tuntuu ettei salilla ole ikinä ruuhkaa, vaikken siellä kovin usein käykkään muuta kuin täydentämässä treeniä...suosin vierestä löytyvää 13m kiipeilyseinää*joo*
[/q]
kumpulassa tulee käytyä aina silloin tällöin koska välillä on luentoja physicumissa. mukava sali!
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis. katotaan sit tammikuussa ku jengi on tehny lupauksia uudelle vuodelle....
[q]kilobitti:
---
Verano:
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis.
---
Luulen että toi riippuu todella paljon ajankohdasta. Viimeksi kun kävin siellä (n. 2 vuotta sitten*hih*), siellä oli aina ruuhkaa 16-21, mut esim. päivällä oli varsin lepposaa.
[/q]
no ruuhkatilanne saatto olla vähän eri kaks vuotta sitten
toki tossa neljän maissa on varmaanki eniten jengiä, mut kyl se aika nopeesti iltaa kohti jo "hiljenee".
voipi olla et helmikuussa alkaa täyspäivänen duuni (koputtaa puuta) jolloin joutuu just tohon vilkkaimpaan aikaan menee :(
mä oon alkanu käydä jopa la- ja su- aamupäivinä sillon tällön jos ei ole tullut riekuttua edellisiltana :O
Mä halun kattoo fitness misuja!
Asiasta kolmanteen, vaihdoin kuntosalia! (Joo, kiinnostaa varmaan ihan sikana *iihhih*)
Homman nimi on se että voi juhani soikoon miten paljon saa treeneihin vetoapua pelkällä ympäristön muutoksella, entisellä salillani olen käynyt viimeiset kaksi vuotta, niin kyllä alkoi jo maisema masentaa, ja kun oli kehkeytynyt salilla lähes jokaisen kanssa jonkinmoiset moikkaus välit, niin että sitä joutui aina selittelemään ja vastailemaan että miksi juuri tänään teen aerobista kun kerran eilen otin punttia jnep.....nyt on hyvä, Silver Gymmiltä joka on asunnostani lähin, en tunne ristin sielua, ja saan siksi treenata IHAN rauhassa ja tehä vaikka joka päivä pelkkiä pohkeita eikä tarvi muille selitellä....näin hyvä! Suosittelen ihmisille moikkaamisen sijaan tylyä asennetta, niin saa olla rauhassa eikä tarvi kuunnella kaiken maailman sepostuksia, ja treeni kulkee!
Oikeet treeni kamut on juttu ihan erikseen sitten...mutta ei mitään juhaneita!
[q]Dorka:
*clip
W:
[/q]
Thanks!
"Bodarit" tuppaa monet tykätä lisätä rahkaansa pellavasiemen rouhetta...siinä on sikana kuitua ja hyviä rasvoja...maku nyt on hieman..*sars*
Lisäksi sitten vain vaikka funlight mehua ni pysyy calorit kurissa...onmuuten yllättävän hyvää maitorahka ainoastaan sokerittomalla funlight mehulla maustettuna.
[q]MAkeda:
Jep, nivelet täytyy myös olla suht ohuet et lihakset näyttää tolta.
Ehkä joku päivä voi päästä lähelle, jos kaikki on mennyt nappiin?
[/q]
Muista että lihasmalli ei välttämättä anna koskaan myötä noin kauniiseen malliin.
Mutta kyllähän sitä massaa saa ihan perkuleesti ihan puhtaastikkin kun jaksaa vain vuosi toisensa jälkeen treenata!
Meikä kun vertaisi itseäni kuvan heppuun, niin 180cm pituuteet ja about tuohon kireyteen sain viimekesänä tyytyä 75-76kg painoon (Alkupaino about 90kg)...niin pieneksi menee, kuin kaikki pöhö/neste/läski on pois....jotku treenaavat eivät tunnu ymmärtävän miten eri asia on OIKEA massa ja LÄSKI massa (sinä siis kyllä ymmärrät, sen tiedän *vink*) sinun pituudellasi, saisit samaisessa kunnossa painaa yli 90kg!! se on jo paljon se!
[q]Hotblood:
Ulisses Williams, Jr. Height: 5'-10" Weight: 185 (contest) 205 (off season)
Eli 178cm pitkä, kisapaino 84kg ja offseason 93kg. Tuskin mikään valas off-seasonilla. Tuolla Musclemaniassa on muuten dopingtestit eli ihan surutta ei oo ainakaan voinu roinata...
[/q]
Upea fysiikka, niin riittää pienempi massa Suurin osa suomalaisista on kyllä niin sanotun raskaan mallin miehiä, eli painoa pitää olla reilusti ennenkuin malli alkaa olla kehonrakennusmainen. Tuossa on kyllä tulevaisuuden tavoitteeni!
[q]MAkeda:
Kyllähän nää asiat ymmärretään. Kisapaino tossa kunnossa ois todellakin jotaki tota luokkaa.Tällä hetkellä paino 98-99 ja tosta joutuu kyllä ottaa ihan surutta pois.Mutta pitää pitää toi kuva tavoitteena sitten kun on lähemmäks kolmekymmentä*nauru*
[/q]
Ootko läski? (*nauru*)
[q]MAkeda:
Mutta ei verrata vielä ihan Lee Priestin offari kuntoon:DD
[/q]
http://www.freakestphysique.blogger.com.br/iw4_a.jpg
*nauru**nauru**nauru*
[q]Dorka:
*clip
[/q]
Epäoleellinen kysymys, mutta käytetäänkö muuten itämaisessa ruuanlaitossa hyviä rasvoja paljon, kuten oliiviöljyä, ym... tuli vain mieleen? Ja mitkä on suosituimmat proteiinin lähteet? Itse en tiedä juuri MITÄÄN itämaisista ruuista...*hymy*
[q]MAkeda:
Ruhlista et saa kaunista tekemälläkään:D
[/q]
Vähän meikkiä ja pitkä takatukka, niin ei näe eroa mel gibsonin ja ruhlin välillä *nauru**nauru*
[q]MAkeda:
Käytsä kisahalilla?;)
Joo,ei meitsikään enään kauaa tuolla käy! Kisahallille mentiin aina eurolla, ei niitä valvojia nappaa*nauru*
[/q]
Kisahalli toimii aika kivasti...kaksi kuukautta jo testauksen alaisena. Ei nykyään mitään vikaa, paitsi välillä aina karsee teini lauma kyyläämässä paljon lähtee penkiltä..*nauru*
[q]MAkeda:
Sinnehän meitsi vois tulla pumppaa joku kerta`? Suht kot usein kuitenkin käyny siellä:=)
No paljo lähtee penkiltä??*vink*
Onkohan se teinilauma kuitenki parempi ku aikuiset miehet esportis*nauru*
[/q]
Kyl se mun naruilla viellä ihan tyylikkäät 160kg lähtee! Kesätavoite: 170-180kg penkki, kyykky joku...240kg?? Vipunostoja pitäis mennä lisäks satkulla puhtaita ainaski 14!!!
[q]MAkeda:
Aika hyvät tulokset! Mulla tällä hetkellä 140penkki. Tteen sen sotilaspenkkiotteella, ettei olis liian helppoa. En kyl varmaan saa nostettua tuloksia kesäksi, kun rupeen diettaa...paitsi kyykky 200 ois jees!
Tuun sult kysyy varmaan jotain diettausvinkkejä sit*vink*
[/q]
Meikä aikoo mennä ketolle (tai lähes ketolle) joskus viimeistään ensimmäinen toukokuuta...kun tekee sen tarkasti, tulee nopeesti tuloksia eikä pääse pitkästymään. Efe jeesais sit kyl, mut meikä on yleensä vääntäny pelkällä sisulla läpi!
Jalat on siinä suhteessa v-mäisiä, että niistä tuppaa sitten dietillä lähtemään kaikki massa pois! Sen vuoksi en raski viellä lähteä dietille...*blush*
Mihin lajiin oot menossa skabaamaan, johonkin itsepuolustus lajiin? Ootko miettiny ite tälläsenä keskitien kehonrakentajana koskaan bodyFitnesiä?
Jos pääsisin tähän kuntoon, voisin mennä:
http://www.musclemania.com/gallery/2003atl/bigimages/dsc00259.jpg
Pakkiksen kautta tutuksi tullut U. Williams, ja aivan täydellinen male vartalo mielestäni!
[q]MAkeda:
Jep, täydelliset geenit.
Mutta natuna ei pääse tohon. Diettaaminen kuitenkin kuluttaa lihasmassaa.....
Onhan toi tyyppi vähän erinäköinen, kun pakkiksen kautta myös tutuksi tullut Timo Poutiainen*nauru**nauru*
[/q]
Toi on ihan niillä rajoilla musta...joissain pakkiksessa sanottiin, et ukko paino jotain reilu 80kg...se sinäänsä ei ole paljon, mutta on totta että tuohon kuntoon päästäkseen pitäisi alkupainon olla sadan pinnassa...niin paljon on lihaa reisissä ja rinnassa!
[q]MAkeda:
---
W:
Pitää muuten muistaa, että kuvissa kaverilla on pumppi lihaksissa päällä...kylmiltään kaveri on varmaan aika tavallisennäköinen mattimeikäläinen
---
Juu,niin on pumppi päällä. Kylmänä ihan varmasti taviksen näköinen*nauru*
[/q]
Ilman pumppia, noi ammattilaisetkin näyttää ihan tavis - kaunispojilta! *nauru**nauru*
http://www.81x.com/Authors/bigwillevo/mr11.jpg
- « Edellinen
- 1
- ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- ...
- 96
- Seuraava »