päivän o_O

Back to häröily O

Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä

Tää oli jo perjantaina, mut vein ensimmäistä kertaa elämässäni kännykän huoltoon ja nyt kun mulla on toi romu lainapuhelin niin on ihan kauheet vierotusoireet Varsinki töissä sillon kuin ei ole asiakkaita ja on tylsää..

Nii ja ne kaikki aiemmat puhelimet mitä ei ole tarvinnu huoltaa on ollu niitä noksuja mitä kaikki haukkuu että menee rikki helposti.. Niin tosin on tämä nykyinenkin..

edit. Ja 5 min tän kirjottamisen jälkeen tulee tekstiviesti että laitteenne on noudettavissa liikkeestä (vieläköhän ehtis tikkurilasta aleksille ennen klo 20? :P )

edit2. Ehdinpäs

[q]crissy, 4.4.2008 10:24:
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64

ei huh huh....
[/q]
Keskisellä noi oli vain 49e! *hihu**justjoo*

[q]crissy, 22.10.2007 10:55:
http://www.etuovi.com/kohde/390482
[/q]
Nojoo, olipa perseestä :D Ainoo mikä edes pikkusenki iski silmään positiivisesti oli terassi :D
Ja kauheinta oli se lasitiilikasa keskellä kämppää :D

[q]Miinapiina, 25.10.2007 11:12:
joo tää yks kans (ens kuussa 2 vee) on jatkuvasti heittämässä vaatteita pois, housut kun saan sille jalkaan ja se menee vaikka omaan huoneeseen leikkimään ni hetken päästä se viipottaa sieltä aivan nakuna...
[/q]
Mä oon tän kans nähnyt, tosin "paljas perrrrse"-huudoilla varustettuna :D En tiiä mikä se tossa iässä pakottaa olemaan aina ilman vaatteita :D

ai niin, tää on jo muutaman päivän vanha, mutta pistetään nyt kuitenkin:

http://www.vartti.fi/artikkeli/4946d515-7e1e-4b7e-ab69-a0178a3c86bd

fiksuja eläimiä <3

[q]ezzy, 13.12.2007 16:51:
Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?
[/q]
Ainakin aiemmin oli mahdollisuus et pystyi laittamaan viestiä toiselle olematta toisen listoilla, mutta ellei lisännyt toista listaan, ei nähnyt mitään profiili yms. tietoja.

[q]Miinapiina, 14.1.2008 13:16:
uuuh O_______o
yks 4kybäi kiimaliima ehotteli mulle jotenkin näin:
mites ois lämmin ja ihana ystävyys munkaa oon hyvin hellä ja ihana mies ja saat tulla mun mesee.

ai saan??? ai sunkaa??? uuuuh
[/q]
Mut hei, kuitenki LÄMMIN JA IHANA ystävyys.

:D

[q]anniharha, 30.1.2008 19:02:
---
Zeratul, 30.1.2008 18:53:
Näytit barbielta? Sinä! Noilla muodoilla!

---

Just näillä! Toinen silmä toista pienempi kun tuli pari kertaa lätkämokkena tennispallo päin näköä, nenä vinossa kun läsähti jalkapallo keskelle maalitaulua ja muutenkin perin kasvonpiirteet isältäni (ja ehei, isäni piirteet eivät ole naisellisia nähneetkään)<3 Mul on hei (ylläri, vaihteeks) lökärit ja pääkallopaita päälläni, kasvokuvia ne otti ja niistä mä itseäni ihmettelin Muutenhan olen juurikin Kate Mossin mitoissa, sitä ne kokaiini ja anoreksia teettävät
[/q]
Meillä pelataan jääkiekkoa kiekoilla

Voi luoja!

Kadulla tuli vastaan tyttö, joka myö joulukalentereita!

[q]lohikarme, 7.2.2008 09:49:
---
Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.

---

Kiitos tästä biisin "levityksestä"
Nimim: Juuri ko. biisistä eroon päässyt.....ja taas se soi ja se soi ja..
Mikäköhän siinä on se koukuttava juju.

[/q]
Kiitos kimppa3.wmv-flashbackista, mikä tuli tämän kappaleen myötä.

[q]Zenni, 5.2.2008 16:11:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---

Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.

---

No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|
[/q]
Siksi Kittilään mennäänkin autolla.

[q]onni3mk, 22.10.2008 18:54:
Voi luoja!

[/q]

Pomolla oli kunnolla huuli pyöreenä tänää ku menin kyselemään, että koska ruvetaan kirjottamaan asiakkaille joulukortteja

Ruisleipäkilju!

Voi luoja!

[/q]
Ikeassa oli jo myynnissä joulukoristeita.

Tee-se-itse-Lamborghini. http://fishki.net/comment.php?id=42973

Työnjälki aika jäätävää.

[q]Amma, 22.10.2008 22:57:
---
onni3mk, 22.10.2008 18:54:
Voi luoja!

---

[/q]

Niin.... 2 viikkoo sitten oli jo Kodin Ykkösessä. Oli ihan paikallisessa lehdessä (joko Kaleva tai paikallinen ilmaisjakelu) juttu.

Ja vähän ennen sitä avokki halus jo laittaa jouluvalot. Että silleen...

Voi luoja!

[/q]

Mua tuli keskustassa vastaan joulupukki. Elättelen tosin toiveita, että se oli vaan joku polttarijuttu.

[q]Amma, 22.10.2008 22:57:
[/q]
Mä törmäsin kanssa tänään kaupassa kauheaan kasaan joulukoristeita Kaveri oli ihan innolla katsomassa niitä kun itse taas yritti paeta paikalta mahdollisimman nopeasti.

flashbackit mistä tulee näin yleesä pahamieli :( ja mistä v*tusta näit taas vaa tulee???

O