päivän o_O

Back to häröily O

Duudsonit kuvaa jotain tos Vaasankadun toises pääs.

Mä oon luullu, et se pidempi häiskä on pitkä, mut se ei näyttäny olevan ees mun mittanen

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1638992 juu kyllä julmista isistä tiedän kyllä mutta oon kiitollinen ettei sentään näin julma oo....

[q]sativa, 11.12.2008 04:43:
domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?
[/q]
Eli ensin avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tyyliin 12-vuotias ja sen jälkeen vedät asian huumoriksi. Huono yritys pelastaa tilanne.

Ja joo, meillä viljellään huumoria - alusta asti.

[q]kuolo, 17.12.2008 16:33:

vertailuna:
Area
- London 609 sq mi (1,577.3 km²)
[/q]

Haa - Lontoo ei ole kunta. Oikeast City of Londonin kunta on kooltaan 1 sq mi (2.6 km²) - isoin Lontoon kunnista lienee Bromley 58 sq mi (150.15 km²).

Kunnistahan täs oli kyse?

[q]KiimanenKurre, 30.1.2009 07:29:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1638992 juu kyllä julmista isistä tiedän kyllä mutta oon kiitollinen ettei sentään näin julma oo....
[/q]

HUH HUH
Tais ukolla napsahtaa "pikkasen" jos autos on ollu esim mukuloilla perus semiriitä meneillään. aika järkkyy kun veljet saa sit viel todistella tollaista.

[q]kindertin, 11.9.2009 11:27:
Aijoo, uutta o.O
Tää näyttää että mulla on 16 uutta viestiä ryhmiksessä.. Yhtään ei kuitenkaan oikeasti näytä olevan?
[/q]

Oisko yksäreiden puolella?

[q]kindertin, 11.9.2009 11:27:
Aijoo, uutta o.O
Tää näyttää että mulla on 16 uutta viestiä ryhmiksessä.. Yhtään ei kuitenkaan oikeasti näytä olevan?
[/q]
Amma ystävällisesti neuvoi, että kannattaa katsoa yksityisviesteistä ja sieltähän ne löytyivät. SilverJo yrittää olla salaperäinen ja on laittanut liikkeelle hämäysryhmäviestin! :D

[q]wiwi, 11.9.2009 11:31:
Amma ystävällisesti neuvoi, että kannattaa katsoa yksityisviesteistä ja sieltähän ne löytyivät. SilverJo yrittää olla salaperäinen ja on laittanut liikkeelle hämäysryhmäviestin! :D
[/q]
Salakerho, salakerho. x)

Mä en ainakaan päästäis äippää koluumaan nurkkia läpi, ties mitä sieltä löytyis - paheksuu jo nyt aivan tarpeeksi

[q]Freja, 30.1.2009 06:20:
Kello oli herättämässä viideltä, torkutin sitä puol tuntia jonka jälkeen hoidin aamutoimia todella hitaasti, mutta silti mä oisin nyt jo valmis lähteen töihin.
Kello oli siks nii aikasin herättääs, ku piti pakatakin kun eilen en jaksanut, kun töiden jälkeen lähden viikonlopuks pois. Se kaikki on tehty. Wtf.
Olin si niiku vahingossa nopee tänään. Hm.
[/q]
Miulla menee aina toisinpäin: kuvittelen olevani nopee, joten laitan kellon myöhään soimaan, ja sitten aina tulee pirunmoinen kiire.

Luen duunin sisäistä kirpputoria.. Myynnissä ja etsinnässä ois kaikkea vajaista hajuvesistä, koirien astutukseen, autoihin, asuntoihin, lahjaideoihin ja joulupukkeihin..

[q]whispering, 15.8.2008 09:13:
Tapahtui eilen mutta anyway. Kävin alhaalla tupakalla, kun tulin takasin sisälle joku ihme kutisi polven vieressä. Kutina siirtyi hetken päästä nivusten alueelle, jonka jälkeen kirpasi ihan helvetisti. Ampiainen oli mennyt lahkeesta sisälle ja pisti. 10 senttiä oikealle päin ja olisi sattunut vielä enemmän
[/q]

Olis saattanut tulla vähän huutoa ja mekkalaa jos olis oikealle iskenyt

[q]Timce, 10.9.2009 22:19:
hippopotomonstroseskippedaliofobia

1. pitkien sanojen pelko

:DD
[/q]

Mulla alko soimaan scatman päässä. Kiitti tästä.

[q]Late, 25.10.2008 16:32:
Sammahdin yöbusissa mutta heräsin 200m ennen omaa pysäkkiä, suhteellisen kätevää.
[/q]

Sammahdin yöbussissa ja heräsin Varissuolla 3,5km oman pysäkin jälkeen. Onneks osui takaisinpäin menevä bussi samantien kohdalle ja pääsin melko pienellä viiveellä kotio. P.S. Laivareissut on kauheita kun joutuu aloittamaan kaljanjuonnin ennen puoltapäivää...

voe helevetti miten väärin ihminen voi toisen käsittää..
ja voi voi miten helposti keskustelut muuntuu väittelyiksi, vaikkei kumpikaan sitä tahtoisi.
enkö mä vaan osaa vai eikö mua vaan tajuta!!

*toktok*

[q]SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin.
Tästä se näköjään lähtee!

---

Hehee siitä se lähtee! Onko kesähäitä tiedossa? Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! Kotimatka se paras matka. Yleensä.
[/q]

Nuo molemmat häät ajoittuu helmikuulle, mutta tiedän nyt jo kahden tuttava-pariskunnan avioituvan ensi kesänä... Niitäkin kutsuja siis odotellessa! Tässähän ihan kiirettä kohta siis pukkaa!

[q]LiiNa, 23.10.2008 14:15:
Fazerin maalaisranskalaisessa jättipatongissa, joka on ostettu S-marketista, luki että "leivottu Ranskassa" En usko!
[/q]

Jos se on leivottu Ranskassa, mutta paistettu S-Marketissa?

Sitä ahdistavaa tunnetta mikä tuli kun kuuli että lopputili kuponkeja on ruvettu jakamaan. Ja vielä se kun pomo tuli hakemaan aisaparia lunastamaan kuponkiaan. Läheltä liippasi mutta nyt se on ohi. Enää toipuminen tästä helvetistä. Ja odottaa pelon sekaisin tuntein seuraavaa mahdollista YT-neuvottelua. Elämäni henkisesti rankimmat 7 viikkoa kun odotin kuponkien jakoa. Ja tänään ne sitten viimein jaettiin. Toivottavasti ei tarvi moista kokea enää uudestaan ihan äkkiä. Mutta duuni jatkuu samassa paikassa mikä on hienoa.

autossa ollut rengas irti tms, mutterit ollut kuulemma käsivoimin kii luultiin et ois laakerit menny, niin veikkas muutama muukin, äänistä päätellen. vein sen tänään aamulla huoltoon, ja hämmennys oli valtava, ku korjaajasetä soitti ja kerto mikä oli ollu vialla. joku sano et aluvanteil on jotain tekemistä asian kanssa, et niille pitäis olla omat pultit/mutterit/whatever....

no ihan turha reissu se ei ollut, ko ne vaihto renkaat (lähetään vloppuna reissuun) ja sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän

[q]ezzy, 11.9.2009 12:01:
---
Timce, 10.9.2009 22:19:
hippopotomonstroseskippedaliofobia

1. pitkien sanojen pelko

:DD
---
Mulla alko soimaan scatman päässä. Kiitti tästä.
[/q]

O