päivän o_O

Back to häröily O

[q]Amma, 22.10.2008 22:57:
---
onni3mk, 22.10.2008 18:54:
Voi luoja!

Kadulla tuli vastaan tyttö, joka myö joulukalentereita!

---

Ikeassa oli jo myynnissä joulukoristeita.
[/q]

S-marketissa oli jo kalenterit ja suklaat viikonloppuna ja hong kongissa alettiin kuulemma kans myymään jo koristeita.

...dumle-kalenteri *kuolaa**kuolaa*

Eilisen o_O oli se, että jätin fillarin Helsingin Narinkkatorille parkkiin ja se seiso siinä yli 3 tuntia. Olin kiireessä unohtanu pikalukollisen ajolampun fillariin kiinni, EIKÄ KUKAAN OLLU PÖLLINY SITÄ! Yleensä tuntuu, että kaikki mikä irti lähtee myös viedään (ja vaikkei lähtiskään irti, niin viedään silti).
[size=7]Mut en ajatellu kokeilla, pysyykö se siinä toistamiseen...[/size]

WÖT!?!? Mä olen hukannu kännykkäni yön aikana
Voin vaikka vannoa,että nukkumaan mennessäni jätin sen yöpöydälle, mutta nyt sitä ei löydy mistään! Toisesta luurista soitin siihen ja yllättäen akku loppunu

Mitähä mä oon taas unissani touhunnu

[q]Takyon, 6.6.2008 21:40:
---
Tääl ei onneks ole mummoja eikä kyttääjiä ja muutenkin pieni talo (12 asuntoa) niin aika lepposaa toivottavasti :)

Mut mä tosin voisin valittaa vähän noille virolaisille
[/q]
Itsehän sain kuulla jopa sellaisesta asiasta, kun erään asukkaan työauto, joka sattui olemaan ambulanssi, oli parkkipaikalla ja se toi tämän mummon mielikuvitukseen vaikka ja mitä.

[q]Annakins, 16.7.2008 09:51:
---
Lyylikki, 16.7.2008 09:31:
Länsimetrosta on julkaistu kansalliset hankintailmoitukset HILMAssa.

Muoks: olin liian nopee. Noihan on siis ennakkoilmoitukset.

---

Ah HILMA, paras ystäväni! :D Onneks ei oo hetkeen tarvinnu kikkailla hilmalla.
[/q]
Voi vitun HILMA...:D Aina kun ton sivuston avaa, tulee mieleen et miksi yksinkertaisista asioista pitää tehdä vaikeita...

[q]katrihana, 13.8.2008 02:18:
---
hallucinogen, 13.8.2008 01:01:
---
Juhgu, 13.8.2008 00:52:
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.

---

Tarinan jatkostahan saatiin jo viitteitä kun Venäjä alkoi uhittelemaan muutamalle Balttian maalle siitä, että kannattais pitää pienempää suuta tai tulee seuraamuksia.

---

Paljollakohan sitä lentäis porukalla kuuhun?
[/q]
Virgin Galactic tarjoaa avaruuslentoja huokeasti, hintaan $200.000/henkilö, mutta reitit eivät taida vielä kuuhun asti mennä.

Café Picnicin myyjä ei kyennyt kommunikoimaan asiakkaan kanssa englanniksi. Ei siinä sinänsä mitään, mutta kun kyseessä oli Helsinki-Vantaa lentokentän kahvila...

[q]Loopy, 16.12.2008 13:54:
Jaahas, elämäni 20 ensimmäistä tuli vietettyä Ulvilassa, joka mun pois muuton jälkeen on laajenemassa jo toiseen otteeseen. Vuoden 2004 alussa Kullaa liittyi yhteen Ulvilan kanssa.

Ulvilan kaupunginvaltuusto päätti 15.12.2008 kuntaliitoksesta Nakkilan, Harjavallan ja Kokemäen kanssa. Liitos tulee voimaan vuoden 2011 alussa.

Piti tehdä pientä laskutoimitusta tän pohjalta:
- Kuntaliitoksen tapahtuessa Ulvilan maapinta-ala olisi 1189,78 km2
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km on merta.
- Helsingin koko Ulvilasta olisi siis 15,66%

Todellakin o_O.
[/q]

En haluis vesittää ällistystä mutta Helsinki ylipäätään
kuuluu pinta-alaltaan Suomen pienimpiin kaupunkeihin,
ja toi 1000 neliökilometriä on vielä suhteellisen vaatimaton
maapinta-ala valtakunnallisella tasolla.

Inari: maa pinta-ala 15 052,1 km2
Suurempi kuin suurin osa Suomen maakunnista.

Sodankylä: 11 696 km2
Suurempi kuin kuin suurin osa Suomen lääneistä

[q]ezzy, 23.10.2008 09:58:
---
Amma, 22.10.2008 22:57:
---
onni3mk, 22.10.2008 18:54:
Voi luoja!

Kadulla tuli vastaan tyttö, joka myö joulukalentereita!

---

Ikeassa oli jo myynnissä joulukoristeita.

---

S-marketissa oli jo kalenterit ja suklaat viikonloppuna ja hong kongissa alettiin kuulemma kans myymään jo koristeita.

[/q]
Nyt ku joku viel alottais joulusuklaiden (geishojen) alennusmyynnin.

[q]T3k, 10.12.2008 19:26:
Täää on mun päivän o_O

t. Seinäjokinen jonka tietoon ei oo tullut vielä metallinpaljastimia
[/q]
No hei, se on Lapua.

[q]Karski, 17.12.2008 16:22:
---
Loopy, 16.12.2008 13:54:

- Kuntaliitoksen tapahtuessa Ulvilan maapinta-ala olisi 1189,78 km2
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km

---

Inari: maa pinta-ala 15 052,1 km2
Suurempi kuin suurin osa Suomen maakunnista.

Sodankylä: 11 696 km2

[/q]

vertailuna:
Area
- London 609 sq mi (1,577.3 km²)

Sammahdin yöbusissa mutta heräsin 200m ennen omaa pysäkkiä, suhteellisen kätevää.

[q]SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin.
Tästä se näköjään lähtee!

---

Hehee siitä se lähtee! Onko kesähäitä tiedossa? Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! Kotimatka se paras matka. Yleensä.
[/q]

kotimatka on ihan perseestä :(

miten paljon helpompaa on miksaus pelkillä kuulokkeilla (kuin 1 korva luurissa ja toinen ilman) O_o

[q]sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana. En ymmärrä mitä väittelemistä tässä on, enkä jaksa edes lukea noita kaikkia juttuja läpi mahdollisesti tajutakseni. Varmaan ulkopuolistenkin helvetin mielenkiintosta lukee tätä keskustelua.
[/q]
:D okei. Kyl tällä forumilla tehdään kokonaisia threadejakin pienemmistä asioista, joten ehkä nämä ulkopuoliset osaavat suodattaa tekstiä ohi silmien. Mut olkoon nyt sit näin, eli läpällä :)

Enpäs jättänytkään, koska menit editoimaan, eli:
[q]
"Avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tylliin 12-vuotias" .... Hmmmmm. Tosiasioita toin julki.
[/q]
väitätkö että ensimmäinen postauksesi oli myös läpän heittoa? Koska jos ei ollut, niin silloinhan kuvio menee oikein, sulle kommentoitiin sun tasosta ilmaista tuo asia, jonka jälkeen aloit sanomaan läpän heittämisestä.

Ikävä ihmistä, jota en edes kunnolla tunne

[q]ezzy, 23.10.2008 09:58:
[/q]

Oi!

Jos vihdoinkin raaskis ostaa tommosen

[q]crissy, 24.10.2008 17:06:
ostin itselleni "oikeet" talvikengät!! niis oli karvasisusta ja kaikkee:DD
[/q]
Toivotaan, että tänä talvena niille on käyttöä edes muutamana päivänä.

[q]sativa, 11.12.2008 14:26:
Koko ajan kyllä sulle kirjoittaessani olen itsekin laittanut asiat läpällä.
[/q]
Siltikään se ei poista kuviota avaudut->sulle kommentoidaan avautumisesta->vedät läpällä->sulle kommentoidaan vielä->vedät läpällä.

Kello oli herättämässä viideltä, torkutin sitä puol tuntia jonka jälkeen hoidin aamutoimia todella hitaasti, mutta silti mä oisin nyt jo valmis lähteen töihin.
Kello oli siks nii aikasin herättääs, ku piti pakatakin kun eilen en jaksanut, kun töiden jälkeen lähden viikonlopuks pois. Se kaikki on tehty. Wtf.
Olin si niiku vahingossa nopee tänään. Hm.

O