päivän o_O

Back to häröily O

Olen pessyt kännissä pyykkiä ja heittänyt vaatteet kuivamaan jonnekkin..*ding*

aaaaa tää onniin outoa! hämmentävää!

mut yks poika #klubituksel, on niinku, ollut joskus way back, mun tukariluokkalainen!
ts. oon ollut sen tukari!
ihan innoissamme muistellaan nyt ala-aste aikoja. ^_________^ x)

maailmapieniipaikkaon.. diididi.

v**tu, mä en saa toimiin tota mun profiiliani niinku mä haluisin...*grr*

mä en oo kuunellu YHTÄÄN musiikkia tänään..

älytöntä mitä nykyään voi käydä. äsken isoisäni tuli pummamaan röökiä ja kun en suostunut antamaan, niin se alkoi keksimään kaikenmaailman lahjoamisia et sais yhden röökin :DDDD

Mun sixbackissa oli yksi TYHJÄ bisse. korkki ja kaikki kyl paikoillaan.. HUOH

:| :| :|

[q]Dementation:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat/ulkomaat.shtml?2004/09/316890

Että kokonainen saari voi kadota... Aika häröä...
Ja 26 000 ihmistä... Huh huh
[/q]

wtf. no aika myrsky kyl saanut olla O__o

Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*

linkki

linkki

Voiko enempää sanoa?

[muokattu 21.5.2004 02:14]

[muokattu 21.5.2004 02:15]

[muokattu 21.5.2004 02:16]

[q]climate:
---
Anne:Kun ei ees oo rullahiiri. Sehän siinä hämmentävää onkin.
---
Sit se on se pallo siellä hiiren sisällä? Jos ei optinen hiiri, niin sen pallon saa sieltä ulos ja sen voi putsata ... lisäksi voi putsata ne sellaset mekaaniset rullat joihin se hiiren pallo ottaa kontaktia...
[/q]

Selvennys hiiri-asiaan; kyseessä on siis optinen hiiri, joka pitää vikinää.

http://www.hut.fi/u/sojanpaa/outo.html

vähän mutta ehdottomasti hauska linkki kivaan testiin

Mulla on fööni....
Mun oma henk.koht orja alias toshbi tänään alkoi värjää mun hiuksia ja sen piti ekaksi kuivattaa ne koska se ei jaksanu hakee kaapista föönii niin se puhalteli mun hiuksiin jotta ne kuivu,... *ding*.. sit se viel väitti että se on siistii touhuu... hullu..

[q]Saara:
---
Hyzenthlay:
hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...
---

Siis luokiteltu rokiksi ja jazziksi ?
[/q]

No onhan toi luokittelu melkein kohdallaan, Sven rokkas kympillä ja välillä tuli vähän kokeellisempaakin (tosin elektronista) musaa

[q]Lene:
Jumaleissön kun ratsastus on Helsingissä kallista. 25-35 euroa tunti!! Entisellä tallilla 15 euroa. Olis sitten vähän syytäkin valmistautua hyväpalkkaiseen ammattiin.
[/q]

ja se hevosen pito helsingissä... nimim. just tuli vakuutuslasku

explorer toimii ihan hullun paljo nopeemin kuin firefox
vaikka alunperin vaihdoin explorerista firefoxiin siksi koska
exploreri oli niin hidas ja jumi kokoajan

mut nyt siis taidan vaihtaa takaisin explorerin käyttöön

Yksi n.45v mies kysyi tänään duunissa että monennella kuulla olen? Totesin etten anteeksi vain en ole raskaana. Olenko siis oikeasti niin lihava että näyttäisi kuin olisin raskaana?

edit. en osaa kirjoittaa

HEHEE... ONNEA!!*nauru*

Tos mein kadulla lähitalojen penskat pitää mielenosoitusta varmaan vanhemmilleen, ”Leikki on lasten työtä”. Pitätisköhän mun mennä pitämään omani niiden viereen ja huutamaan ”Yötyöläisille päivisin nukkumarauha, penskat olkaa hiljaa”?

Mä heitin eilen mun kaveripojan kotiin stadista ja saarnasin matkalla sille että kuinka se ajattelee vaan munilla
eikä aivoilla.
Samalla kerroin että useet tuntemani pojat meillä päin tekee sitä... sillä meni hermo ja avas ikkunan heitti kännykän keskelle manskuu (vauhti oli 70) ja kysy ”ajattelinko mä nyt munillani”... siinä meni sen kännykkä ja sim kortti.

[q]Amma:
Helsingin Stockan Aleksin puoleisten ovien edessä ei ole suojatietä, vaikka todella suuri osa ihmisistä luulee tai ainakin käyttäytyy niin kuin siinä olisi. Ikäni oon stadissa asunu ja tää asia valkeni mulle vasta viime vk:lla.
Kylläpä tää elämä jaksaa taas yllättää..
[/q]

Huh, hard to believe.

Tosin siinä ei kulje kuin sporia mitä kaikki väistää ja pari satunnaista taksia jotka pääsevät yllättävän vaivattomasti läpi.

edit: nakkisormet

O