päivän o_O

Back to häröily O

Duunikaveri löysi mun kuvan yhden saitin otsikkopalkista

huom! k-18 materiaalia
http://www.lets-get-naked.com/hello.html

Ilmeisesti deviantartista kaivettu
Pitäsköhän olla oikeen imarrreltu ku siin
o kuitenki oma naama ja kaikkee

14-vuotias poika houkutteli kaverinsa murhaamaan itsensä

Tässä jutussa myös:
”Fiktiokirjailijalla olisi vaikeuksia”
Tapaamiskielto

Kun 14-vuotias John halusi tappaa itsensä, hän houkutteli tehtävään internetissä tapaamansa 16-vuotiaan Markin. John esitti keskusteluryhmässä muun muassa naisagenttia kuukausien ajan ja sai Markin lopulta vakuuttuneeksi siitä, että Johnin murhaaminen on maan etujen mukaista.

Johnin keksimä agenttihahmo lupasi Markille murhasta palkkioksi rahaa, seksiä ja vakituisen viran salaisessa palvelussa. Mark tempautui mukaan jännittävältä kuulostaneeseen operaatioon ja viime vuoden kesäkuussa suunnitelma oli valmis toteutettavaksi.

Pojat menivät yhdessä manchesterilaiseen ostoskeskukseen ostamaan veitsen. Hetkeä myöhemmin Mark survoi veitsen Johnin mahaan tietämättä, että tämä oli itse tilannut oman murhansa.

John haavoittui vakavasti maksaan ja munuaisiin, mutta jäi täpärästi henkiin. Viime viikolla hänestä tuli ensimmäinen ihminen Britannian rikoshistoriassa, joka on tuomittu yllytyksestä omaan murhaansa.

”Fiktiokirjailijalla olisi vaikeuksia”
Pojat sanoivat aluksi, että puukottaja oli joku ulkopuolinen mies, mutta kun valvontakameranauhoissa ei näkynyt ketään muuta epäilyt heräsivät. Lopulta poikien tietokoneiden tutkiminen paljasti poikkeuksellisen juonen.

Tuomari David Maddison kuvaili tapausta oudoimmaksi, mitä hän on koskaan kuullut.

- Taitavilla fiktiokirjailijoillakin olisi vaikeuksia kehittää tällainen juoni. 14-vuotias poika keksii olemattomia henkilöitä ja olemattomia ihmissuhteita ja kaikki tähtää hänen omaan kuolemaansa, Maddison sanoi.

John esiintyi Markille kuutena eri hahmona, joista keskeisin oli Janet Dobinson, 40-vuotias seksikäs salaisen palvelun agentti.

Kun ”Dobinson” kysyi, olisiko Mark valmis tappamaan, tämä vastasi myöntävästi. Hän ei perääntynyt senkään jälkeen kun hänelle paljastui, että kohde olisi hänen ystävänsä John. ”Dobinsonin” mukaan John oli oikeasti vakooja, jolla oli aivokasvain. ”Dobinson” myös pyysi Markia hyväilemään itseään nettikameran edessä. Todellisuudessa häntä tietenkin tarkkaili hänen 14-vuotias ystävänsä.

Tapaamiskielto
Tällä hetkellä John voi omien sanojensa mukaan ihan hyvin. Hän ei osaa sanoa, miksi toimi vuosi sitten niin kuin toimiSelitykseksi on tarjottu yksinäisyyttä, seksuaalista epävarmuutta ja ongelmia isäpuolen kanssa.

- Ehkä se oli vain jokin vaihe, jota elin, hän kommentoi Sunday Times

-lehdelle.

John tuomittiin kolmeksi vuodeksi viranomaisten tarkkailtavaksi. Hän ei myöskään saa käyttää internetiä ilman aikuista, eikä tavata Markia. Mark määrättiin kahdeksi vuokdeksi viranomaistarkkailuun.

-------

Että näin...*ding*

Mun päivän O_o on kyl ehdottomasti tää olotila täl hetkel. Mulla on ihan ton hymiön kaltanen olo. Ihan pöönä istuu täsä ja tuijottaa ruutuu.

Postista tipahti tänään mulle kutsu NRJ:n synttäreille Vanhalle 24.9.!!???? Täytyy varmaan mennä tsekkaamaan..Onhan siellä sentään esiintymässä Günther!!!

Kutsu on muuten avec..et jos Günther kiinnostaa niin ilmoituksia!!

[q]*Mirri*:
Sain tänä aamuna tosi omituisen tekstiviestin ihmiseltä jota en edes tunne, mutta se tietää mut... Ihan ku jotkut menneisyyden haamut yrittäs vapautua kaapeistaan ja mä en halua niitä enää nähdä.
[/q]

Hui..*ding* mä haluun kuulla tästä kaiken..*joo*

[q]*Mirri*:
no nyt mä tajusin..Oommä ehkis pikkasen verran tyhmä. Toi masiina on siis nauhottanu tolle vhs:lle jonku levyn jota oon kuunnellu. Ja luonnollisesti toi sininen dvdtausta on tossa ku se on ollu siin sillo ku äänitys ollu päällä. Mut myönnettäköön silti etten tienny et toiki o mahollista.. No mutta...sainpaha jonku hyvä mixin tässä samalla eli kiitos vaan sille joka on tän tähä onnistunu nauhottaan.
[/q]

Mitähän me ollaan sunnuntaina sun luona räpelletty!!??

keittäkää hyvät ihmiset kattilassa

[q]JustinSane:
Ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen sellainen tilanne päällä, että oon täysin persaukinen, ei oo senttiäkään. Outo tunne
[/q]

Welcome to my life!!!

Ei tunnu tällee monen vuoden persaukisena olemisen jälkeen enää yhtään oudolta..Aika vittumaista tää on..*igor*

[q]*Mirri*:
Öö..Mä en lähteny eilen bileist jatkoille. Nimim. Vanha ja väsynyt(kö?)
[/q]

Minäkin..*ding* Katotaan että tämmönen virhe ei enää pääse toistumaan..*nauru*

[q]innae:
linkki

Voiko enempää sanoa?
[/q]

voi! - upeeta!!

http://www.albinoblacksheep.com/flash/subliminal.php
pääs pirulainen yllättämään

siis juuri tältä dj:t saisivat näyttää!

http://www.zion.sk/smazky/gallery/0000300.jpg

[q]Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta)
[/q]

A) se on seksikästä
B) se on makuasia
C) olet vain tyhmä, jos et ymmärrä, että miksi

[q]Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.
[/q]

*urheiluhullu*

viime yönä kevään/kesän ensimmäinen hyttynen terrorisoi yöuneni totaalisesti.. ”hynnnnnnnnnnn- niunnnnn.....” ja sitten se istahti korvan juureen ja minä sätkin hullun lailla. tunnin sitä sai metsästää, mutta sitten sain sen kiikkiin ja läiskäytin sen pitkin seiniä . mutta oli kyllä aika jännää kun näin aikasessa vaiheessa alkaa verenimijätkin nostamaan jo päätään. huh. perkele.

[q]Lene:
Se on muovia. Hei haloo. Sick sick sick. Kohta varmaan unohdetaan, millaiset on luomurinnat. Kyseistä muijaa on näköjään myös muuten korjailtu.
[/q]

no voi kyyyyyyyyyyyyyynel!

So fucking what? Mitä haittaa siit Sulle on, jos toiset laittaa rinnat isommiksi ja saavat enemmän huomiota miehiltä? Pitäisikö suakin alkaa kritisoimaan siitä, että et ymmärrä, kuin omaa maailmankuvaasi? Oletko koskaan käsitellyt silaritissejä? Aika helvetin harvoin luomurinnat pääsevät samalle tasolle seksikkyydessä. Mielestäni ja varmaan aika vitun monen muunkin miehen mielestä... *hih**vink*

[muokattu 22.5.2004 13:27]

[q]Emilii:
Joo..totta. Muttakun oli olevinaan niin kamala kiire duunissa.. eh..

[/q]
tais loppuu kiireet siihen ja kiroilu alkaa..

...tilasin taxin ja vielä kaikki oli hyvin kunnes ihmettelin, kun taxia ei näkyny n. 10min soittamisen jälkeen, kun normaalisti taxi ilmestyy tänne muutamassa minuutissa. Taxi keskuksessa ilmoitetaan, että taxi on eksyny mutta matkalla joten menen katsomaan ympärilleni ja huomaan kuskin huutavan puhelimeen, kun juttelee keskuksen kanssa että ”EN MÄ LÖYDÄ OSOITETTA”... sanon miehelle, että hei varmaan etit minua jolloin kuski o niin tuohduksissaan juttelee keskuksen kanssa, että ei edes huomaa minun sanoneeni mitään.

Hetken huvittuneena katon tätä menoa ja menen uudestaan sanomaan kovemmin et ”MINÄ VARMAAN OLEN SE ASIAKKAASI”. Sitten päästiin autoon ja alkoi hirveä mekastus kun tilasin paikkaan minne hän ei löytänyt sekä siitä kuinka minun olisi pitänyt katsoa ympärilleni, että olisiko se taxi tullut jonnekkin muualle...

Selvis tässä aika nopeesti, että sama kuski muutamaa viikkoa aiemmin oli sama joka huusi minulle siitä, kun joutui odottamaan minua 6-7min. Tätä tappelua kuskin kanssa sitten oli puolet matkasta ja rupesi kasvamaan suurempi vitutus ja kädenvääntö jonka näköjään selvästi voitin, kun kuski oli sitten koko loppumatkan aivan hiljaa

...siis näin offtopic, että käytän taxeja vuodessa noin 100 kertaa eikä ikinä _ei ikinä_ kukaan kuski ole valittanut siitä, että ei itse ole löytänyt paikalle (vaan yleensä pahoitellut, kun eksyi) tai siitä että kuski on joutunut odottamaan pokaa 6-7min. Samoin aikasemmin kukaan kuski ei ole eksyny tolle tilaamalleni kadulle... mutta ei se mitään, teen nyt historian toisen valituksen taxi tarkastajalle tuosta kuskista - mutta tuolla työasenteella taxi kuskina se varmaan saa mahahaavan, ennen kun tarkasta ehtii jutella ko. kuskin kanssa

Tykkään väitellä asioista, mutta en ollut henkisesti valmistautunu noin vaativaan koitokseen heti aamusta joten täytyy myöntää et väittelyn ilo muuttu täydelliseks vitututukseks.

ööööööööööö mä myin mun sukat viime yön jollekki jäbäl 15eurol

sain muuten rakot kantapäihin siitäkin ilosta.

Jatkoilla tyttö laattas parvekkeelta alas suoraan alakerran parvekkeelle (joka on siis tuplasti leveempi ja isompi, kun muiden parvekkeet). Sopivasti nyt tässä on ollut erittäin kaunista ja aika ilkeeltä näytti iso laatta keskellä parveketta... aamulla pahoittelukirje 100e:llä terästettynä ja juttelin naapurin kanssa puhelimessa niin sanoi vain, että ”näitä sattuu aina, ei voi mitään - mutta laitoit aivan liikaa rahaa. Saanko tarjota Konjakin?”

No kiva et on ymmärtäväiset naapurit eikä natsi naapureita... mutta kyllä hävettää vaikka ei naapuria tuntunu haittaavaan.

O