päivän o_O

Back to häröily O

motherfucking coma!

Joku manne käveli tänne sisään (olen duunissa) ja sano ääneen silleen et jotenkin kuulin, mut kuulin kuitenkin ”Ei tääl näköjään ole mitään pöllittävää”.

Nimeni löytyy sellaisien kurssien nimilistoilta, mitä en ole edes valinnut, saatikka edes pidettäisiin tietojenkäsittelyä opiskeleville..

[q]Garo:
Heräsin aamulla, pitkäksi menneiden opiskelijabileiden seurauksena, klo 0745 siihen, kun koulukaveri soittaa ja kysyy missä luokassa 0800 alkava tunti pidetään. Tuli kiire kouluun krapulaa potemaan o_O

- Garo
[/q]

Ei oo muuten ollenkaan herkkua toi luennolla krapuloiminen.. Viime viikolla meni keskiviikon bileet pitkäksi ja aamulla luennolle. Tietenkin ihan yläriviin ja kun katsoi alas, alkoi hiukan päässä heittämään ja tuli paha olo. Onneksi nukahdin luennon puolivälissä ja krapula hiukan helpotti. **poks**iihhih*

olipas viikonloppu*igor*...aamulla maailman paskimmasta olosta..tulikin illaks melkein paras mahdollinen...;)

[q]Avernian:
Jorailin äsken Britneyn Toxicin tahtiin.
Lehdon Milla pakotti, pirulainen.
[/q]
[q]Astaroth:
Mutta ei nyt varmaan sentään ihan orkkis versio ollut?
[/q]
Lehdon Millan setin aloitusraitana ei juu ole ihan välttämättä Britneyn orkkis...

mä oon hoitanu koulun aika tunnollisesti tänä syksynä*ding* tuntuu ihmeellisen hyvältä kahen ”rimaa hipoen”-läpi vuoden jälkeen*nauru* ois ehkä kannattanu alkaa harrastaan tätä jo aiemmin!

[q]dose:
Tarpeeks kauan ku kattoo -hymiötä ja kuuntelee musaa ni alkaa näyttää et se hyppis samas tahdis
[/q]

Kyl nuo ainakin Proteuksen tahtiin pomppivat.

Champions of kamigava prele takana, topkasi kahdeksas sija.. hävisin manakusuun vikan pelin ei woi kun whinettää
No ei voi mitään et porvoolaisten nassikka vaan osaa pelaa ja itte kämmii minkä kerkiää
Ens viikolla uudestaan

Visamestarine visassa oli kysymyksenä ”Missä maassa sijaitsevat Mostar ja Bonja Luka”
Mostar ja Banja Luka on Bosnia-Herzegovinassa, en tiedä sitten Bonja Lukasta. Vakuuttavaa toimintaa, tjsp.*ding*

kuljen päivittäin bussille tollaset 80 kilsaa...takana sitä showta nyt 3 vuot mut silti tänään bussikuski ilmotti et mun pitäis jäädä pois 1,5 kilsaa ennen mun päätepysäkkiä, kun kortin kilometri määrä ei mukamas riitä....miten se ei muka nyt yhtäkkiä riitä ku on jo kolme vuotta loistavasti kelvannut!!! ja mä en kyl rupee maksamaan penniäkään ylimäärästä vaaan siks et kuski tekee ”koneen mukaan”

edit: menikin "päivän :("-kategoriaan

[q]Zyklonius:
Työni puolesta olen joutunut viimeisen kuukauden lueskelemaan ilmastomuutossopimuksia ja kaiken maailman kauhuskenaarioita, jotka saavat tyyneimmänkin stoalaisen tahi zen-buddhistin ulvomaan epätoivosta. Alkaa siinä Irakin sodat ja tilanteet tuntumaan melko pieneltä hutulta, kun laajat maa-alueet katoilevat kaiken muun mukavan ohella. Mutta eihän meille lintukodon asukkaille ole mitään haittaa pienestä lämpötilojen tahi vedenpinnan noususta, eihän?
[/q]

Joo voi olla, mutta jos nekin rahat mitkä käytetään sotaan (joka myös nostaa lämpötilaa), käytettäis tän ongelman ratkaisemiseksi, niin olis mahdollista, että me voitais vielä pelastaa itsemme... Mutta omalla ahneudella ja tyhmyydellämme
me opetamme itsellemme tärkeimmän läksymme... ME OLEMME KUOLEVAISIA!

Mutta eläkää kivasti ja mieluiten kuin viimeistä päivää, sillä tää leikki tulee loppumaan vielä lyhyeen...
Sanokaa mun sanoneen!

heräsin vapaaehtoisesti ennen puoltapäivää tänään ja katon bbc:tä

Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

Ja lisää;
kävelin dösäriltä himaan ja katulampunjalkaan oli liimattu tarra jossa luki "Tietä sosialismille ja vapaudelle". Mutta kuka sitä valvoisi ettei toisella ole enempää kuin toisella (verottaja vai*muhaha*)? Vai olenko minä niin nuiva omaan napaan tuijottelija etten välttämättä halua jakaa vaivalla tienaamaani rahaa jollekkin joka ei ole tehnyt päivääkään työtä että kaikilla olisi saman verran kaikkea ja olisi rauhaa ja vapautta?

tää o jo oikeesti eilisen mut mä ostin mustan hiusvärin ja siitä tuli sit lila ja viel piloil menny semmonen ihmettelin vaa vähä o_O

Meidän tänäisestä hesarista puuttuu se viimeinen osio mistä löytyy telkkaohjelmat ja sarjakuvat - eli ne ainoat osat mitkä just herättyäni kiinnostais Tai sit veli oli napannu ne mukaan ovensuusta matkalla töihin

Sain kutsun kaksiin kertausharjoituksiin. Toiset ovat vapaaehtoiset. Hmm. Helppoa rahaa. Voisi vaikka mennä kumpaankin.

[q]Avernian:
Pikku-Lotta kertoo elämän tosiasioita :
”Ensin susta tulee johtaja, ja sitten pomo. Ja sitten sä oot kaikkivaltias.”
[/q]

Mut kaikkihan sen tietää, että mä oon tällanen totuuden torvi 0____o

Kävin eilen ruumiinavaushuoneella.. Nyt jos olis sellanen oksentava hymiö niin laittaisin sen tähän

O