päivän o_O

Back to häröily O

Nelosen sivuilta;

Onnekkaalle 33 miljoonan potti eurolotossa

(15.5.2004 12:10)

Yksi huippuonnekas voitti perjantaina eurooppalaisessa lottoarvonnassa kaikkien aikojen ennätyspotin eli 33 miljoonaa euroa. Kuponki oli ostettu Ranskassa.

Superjättipotti löi kirkkaasti laudalta edellisen ennätyksen eli brittinaisen viime kuussa kuittaaman 25,5 miljoonan euron voiton.

Kyseessä on myös suurin summa, joka Ranskassa on koskaan voitettu lottoarvonnassa. Huimin kansallisessa superlotossa maksettu voitto oli noin 23 miljoonan euron siivu vuodelta 1997.

Eurooppalainen lotto aloitettiin helmikuussa. Sen perustivat Ranskan, Espanjan ja Britannian kansalliset arpajaisyhtiöt. STT-AFP

EI mikään huono sinänsä... Kyl kelpais...

[q]Cera:
ööööööööööö mä myin mun sukat viime yön jollekki jäbäl 15eurol

sain muuten rakot kantapäihin siitäkin ilosta.
[/q]

Tiedätkö lisää noita tyyppejä? Mäkin haluun 15 mun hikisistä sukista

hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...

järvenpääs dogaa...*ding* sori kaikki jäkeläiset......*nauru**hahjust*

[q]Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia.
[/q]

Totta, klubituksessa ja yleisestikin elektronisen musiikin parissa on aika monta vinyyliaddiktia

[q]Hyzenthlay:
hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...
[/q]

Siis luokiteltu rokiksi ja jazziksi ?

[q]oka:
...tilasin taxin ja vielä kaikki oli hyvin kunnes ihmettelin, kun taxia ei näkyny n. 10min soittamisen jälkeen
[/q]

Tuosta tulee toissajoulu mieleen, kun saimme puolentoista tunnin soittelun jälkeen vihdoinkin tilattua taksin. Taksi löysi kyllä 10 minuutin korttelirallipähkäilyn jälkeen perille, mutta ilmeisesti olimme exän kanssa kuitenkin väärät asiakkaat. Kuski töksäytti että ”Odotan kaveriani, ette oo mun asiakkaita. Odottakaa tässä niin teidän taksi tulee varmasti.” Kuski peruutti rapun edestä pois ja lähti etsimään kaveriaan(?) muiden rappujen edestä.

10 min päästäkään sitä kaveria ei ollut löytynyt ja kuski ajoi taas rapun eteen. Kun kysyimme että pääsisikö kyytiin niin alkoi selittämään edelleen että odottelee kaveriaan. Sen jälkeen alkoi tarinointi eri kaupunkien välisistä taksisopimuksista, kuulemma ei saisi ottaa meitä edes kyytiin. Tuossa vaiheessa totesimme että ehkä parempikin ottaa toinen taksi.

Seuraava kuski olikin sitten aivan eri luokkaa, löysi heti perille ja pyöritteli vain päätään kun tilitimme härökuskista. Ja kuulemma mitään kaupunkien välisiä taksisopimuksia ei ole ainakaan siinä muodossa mistä härökuski meille kertoi.

------

Tuli myös mieleen viimeviikkoinen seutubussikuski joka ajoi pysähtyessään reilusti pysäkin ohi ja kun juoksin ovelle ei aluksi avannut sitä. Avauksen jälkeen alkoi tilitys siitä miksen käytä Helsingin sisäisiä linjoja. Vastaus (= ”ei hajuakaan miten ne kulkevat”) ei ilmeisestikään tyydyttänyt kuskia, koska sen jälkeen kuski ajoi bussin kävelyvauhtia Ruoholahdesta Kamppiin saakka muiden autoilijoiden ohitellessa bussia oikealta ja vasemmalta puolelta.

[muokattu 25.5.2004 13:23]

Kävin ostamaan autoon jarrupalat. myyjä totes että älä hyvä tyttö sit riko näitä kun laitat paikalle....

[q]Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin. *justjoo*[/q]Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korren

[q]pHaze:
---
Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin.
---
Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korren
[/q]
Jep. Ainoo vaan et joutuu stereoista soittaa erikseen sitten nauhoitettuna niitä ”EI, ÄLÄ!!”-huutoja

Vallan omituista on tämä mielialojen vaihtelu. Eilinen tuskaisen ahdistuksen alho liian vähäisen tenttiin lukemisen vuoksi vaihtui tämänpäiväiseen kaikkivoipaisuuden tunteeseen ja jopati suuruudenhulluuteen, koskapa olemattomasta lukemisesta huolimatta tentti sujui luokattoman hyvin.

Täysin tuntematon ihminen näytti mulle keskisormea autosta tullessaan mua vastaan, enkä edes liikenteessä tehnyt mitään joka olisi siihen oikeuttanut.

Miten hammaslääkärin vastaanotolle voi olla puolentoista kuukauden jonot?
Siinä ajassahan ehtii viisaudenhammas tulehtua ja koko hammaskalusto kärsiä pahasti!

Varsinaista perseilyä.

[q]innae:
14-vuotias poika houkutteli kaverinsa murhaamaan itsensä
[/q]

no huhhuh!

Huh, huh mikä spurgu mulla kävi tossa äsken asiakaana.
Puoliakaan en saanu sen puheista selvää.

perkele...ärärär...minulle..ärärär...

Tosin kyllä mä sain sille sentään jotain myytyä

Mulle tuli hirvee kriisi mun takaliston takia....
Olin just vetäny mun ”paremmat” farkut jalkaan (hieman tiukat vyötäröstä, yllättäen jos vyötärön tuuma on 26”) ja menin kattoo peilistä, ni mun perse tais levitä samantien. Ei muiden housujen kanssa oo tälleen O_o

Tai sit oon lihonu

Hillittömät kiksit kaupan kassalla: olin viimeinen asiakas kyseisellä kassalla, joten sain rauhassa pakata ostokset kassiin. Kaikille jutuille kun on omat paikkansa, mutta ruuhka-aikaan ei kehtaa jäädä järjestämään
Hyvin pakattua kassia on mukava kantaa kotiin

miten yksi uutinen voi muuttaa sun pitkänajan suunitelmat kerrallaan...*ding*

Jouduin muuttamaan eron takia vanhempien luokse asumaan pariksi kuukaudeksi. Tulin tänään kotiin illalla ja faija oli kuuntelemassa meidän promolevyä. Siellä se istui parvekkeella kuullokkeet päässä silmät kiinni. Kysyin että onko hyvää musaa - ja faija alkoi spekuloimaan että mitkä on sen mielestä parhaat biisit levyllä. Käsittämätöntä!
*täh**nauru*

Löysin vanhan tdistukseni ala-sateelta (3lk).
Kohta taitosi on kehittymässä:
Olet joskkus aika kärkäs sanomaan ja huomauttelemaan toisille oppilaille, vaikka et tarkoita pahaa, joku voi pahoittaa mielnsä. Yritä otttaa toiset huomioon vielä enemmän.
En ole näemmä paljoa muuttunut lapsuudesta*blush*

O