päivän o_O

Back to häröily O

väsäsin monta tuntia 1000 palan palapeliä

edit: keksin siinä nysvätessä uuden juomapelinkin (tai ainakaan en ole ikinä törmännyt ;)... Otetaan iso palapeli ja aina kun löytää palaselle paikan, pitää ottaa huikka

[muokattu 14.3.2004 01:37]

Ostin tänään hääpuvun

On aivan todella levoton olo! Ei ymmärrä onko tämä jokun kevät olo*igor*, ei pysty keskittymään mihinkään, mutta sitten taas paikallaan pysyminen tai tekemättömyys on vielä pahempaa!

[q]Toykio:
On aivan todella levoton olo! Ei ymmärrä onko tämä jokun kevät olo*igor*, ei pysty keskittymään mihinkään, mutta sitten taas paikallaan pysyminen tai tekemättömyys on vielä pahempaa!
[/q]

Onnittelemme KEVÄTMAANISUUDEN
tuoreinta uhria.

[q]anthocyan:
Se oli tosi hassuu, et kolme samaa sporaa meni ohi iha peräjälkeen...
Tuntuu silt kyl, et nyt on tapahtunu koko ajan niin outoi asioit...
[/q]

Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli

[muokattu 16.3.2004 16:54]

Kun seisoskelin tänään asemalla junaa odottamassa totesin, että mä oon tainnu muuttua optimistiks Kummallista

[q]Howdy:
Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli

[/q]

Jes! Mä ainakin tiedän ton! Siis mä oon kehittäny siitä ihan tanssityylinkin. Sen nimi on Matrix.

jone, selvää kiitettävä ainesta

Kummallista, että ihan hetki sitten oli vielä sellanen fiilis ettei mitkään bileet tuntunu houkuttelevilta, mut nyt niitä taas satelee mielin määrin ja viel ”pahimmassa tapauksessa” joka päivä on jotain mielenkiintosta

[q]Jna:
---
Howdy:

---

Jes! Mä ainakin tiedän ton! Siis mä oon kehittäny siitä ihan tanssityylinkin. Sen nimi on Matrix.
[/q]

Ja mä oon joutunnut tanssimaan sitä :)

korsoossa kun oli eilen ammuttu joku niin sitä murhaajaa etitään nyt tästä talosta ja äsken kuulu kauhee ryminä yläkerrasta ja mellakkapoliiseja on tos rapussa aika paljon eikä talosta saa lähteä kukaan minnekkää eikä sisällekään pääse jne...

[q]Avernian:
---
ezzy:
http://www.mysticalball.com/

O_o

---

Se on vaan matemaattinen temppu.
[/q]

ÄLÄ JAUHA PASKAA - VARMASTI
SALATIEDETTÄ!!!1

Tämä on jo vanha mutta edelleen niin huvittava; Miljönääri Jussista tulle uuden Kaivon terassipäällikkö(jos oikein muistan)*hih*

[muokattu 23.3.2004 21:15]

alien:
voi! - upeeta!!

---

Ei silikonit nyt niin upeita ole. *vink**nauru*

---

on ne paaljon ihanemmat, kuin pelkät nännit tai olalle heitettävät tyhjät lerput!
[/q]

En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta)

mulla on c-asemalla tilaa 1.1Gt. Tää on jo tosi 0_______o

O-ou. Nyt mä oon joutumassa mukaan johonkin, mihin en haluaisi.
5 minuuttia sitten mun sisäpihalla oli poliiseja, jotka tutki roskiskatosta ja pälyili ympärilleen. Niiden lähdettyä istahdin ikkunalle ja hetkeä myöhemmin sisäpihalle ilmestyi omituisesti pukeutunut tyyppi, joka meni roskiskatokseen (ilman mitään näkyvää sinne vietävää) ja haki/vei jotain. Sen lähtiessä pois yritin esittää, että en nähnyt mitään (*enkeli*) ja katosin ikkunasta. Nyt soi ovikello. Voi helvetin helvetti.

[q]Lene:
Marulan ja tähtihedelmän makuinen päärynäsiideri. Kaikkea ne keksii. Not bad so far.
[/q]

[q]Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening.
[/q]

awwwwwww, on se aikuistuminen sit niin söpöä

[muokattu 15.4.2004 18:27]

Voihan perse

[q]Hyzenthlay:
ovessa oli lappu, kun tulin kotiin. HY:n kotieläintieteen opiskelijat aikovat kuulemma pitää bileet läheisessä aika isossa ladossa 21-04! paikalla on joku yhtyekin kuulemma. Mistä helvetistä ne on saanut luvat? lapun sisältö oli lähinnä se, että toivottavasti mahdollisesta pienestä melusta ei häiriinnytä ja luvat on kunnossa. Kaiuttimet on suunnattu metsään päin. (niin, luulin jonkin aikaa, että se on joku kutsu *igor*)

Ei kun ransebileet pystyyn kans siihen latoon
[/q]
mee kuokkimaan?*plur*

O