päivän o_O

Back to häröily O

Oon tulossa kipeäksi ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen

[q]ezzy:
---
Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening.

---

awwwwwww, on se aikuistuminen sit niin söpöä

[muokattu 15.4.2004 18:27]
[/q]

Miten toi liittyy aikuistumiseen. KYSYN VAAN :(

no vähän ajattelinkin, että mikä ettei

[q]Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta)
[/q]

Eli kun sä et silikoneja ymmärrä, niin silloin niitä ei pitäis ihmisillä olla?

Tota logiikkaa käyttäen tässä maailmassa ei pian montaa sallittua asiaa olisikaan.

ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta

[q]yusu:
---
Hyzenthlay:
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta
---
Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*
[/q]

ei ehdi ostamaan kesätakkia ja sitäpaitsi kaikki kesätakit on niin saatanan rumia. Kävelen villakangastakki päällä ylpeänä...kai sitä vois täyspitkän nahkatakin hiljalleen jo laittaa päälle, kun toi villatakkikin hajoilee jo :(

[q]ezzy:
---
yusu:
---
Hyzenthlay:
---
Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*

---

ei ehdi ostamaan kesätakkia ja sitäpaitsi kaikki kesätakit on niin saatanan rumia. Kävelen villakangastakki päällä ylpeänä...kai sitä vois täyspitkän nahkatakin hiljalleen jo laittaa päälle, kun toi villatakkikin hajoilee jo :(
[/q]

Tai sit ihmiset ei vaan omista takkeja välivuodenaikoja varten syystä tai toisesta, josta oon hyvä esimerkki. Opiskelijalla ei raha kasva puissa ja (mun mielestäni) kiva kevättakki maksais eittämättä toistasataa.

no ihan totta, mutta pointti oli se, että pelkän t-paidankin kanssa olisi ulkona pärjännyt. No, ehkä ihmisten päässä kummittelee se, että äiti on sanonut pienenä kevättä petolliseksi

Käytätkö sanontaa ”tuhannen pillun päreenä”? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:

Pillun päreitä käytettiin vielä 1800-luvulla, ennen laudeliinojen
keksimistä, saunoissa naisten alapään suojana. Ymmärrettävistä syistä
olosuhteet maaseudulla olivat tuolloin hygienian kannalta erittäin
puutteelliset, eivätkä miehet yleensä käyneet ”esipesussa” ennen
lauteille istumista. Lauteet siis suorastan kuhisivat erilaisia
mikrobeja ja bakteereita, varsinkin koliformisia bakteereita.

Pillun päreet eli ”vitukkeet”, kuten niitä tuolloin
kutsuttiin tehtiin

tavallisista männyistä vuolluista päreistä muotoilemalla ne naisen
omien muotojen ja käyttötarkoituksen mukaan. Luonnollisesti ne olivat
alussa puunvärisiä, mutta muuttivat sitten väriään mitä enemmän niitä
käytettiin. Ihan pärekaton harmaiksi ne eivät sentään ehtineet.

Sanonta ”Tuhannen pillun päreiksi” on syntynyt luonnollisesti siitä,
kun miehet ovat arvioineet puun kokoa ja sen riittävyyttä erilaisiin
käyttötarkoituksiin. Naisille varattiin tietysti oma puu vitukkeisiin
eli pillun päreisiin. ”Tuo mänty riittää varmasti tuhannen pillun
päreiksi”, on varmasti ollut tuttu sanonta eri puolilla Suomea.

Nyt siis tiedätte... Vielä kun selviäisi perseen sudin arvoitus..

Lämpimin terveisin, Elias Lönnrot

meinasin oksentaa kun näin ton mimmin :P

[q]Amma:
Olikohan viime vai edellisenä syksynä, kun oltiin Fredalla matkalla baariin. Seistiin liikennevaloissa, niin joku kundi hyppäs takapenkille. Huutaessamme tyypille ”Ulos!” se ilmoitti lyöneensä kavereidensa kanssa vetoa ja oli kuulemma vaan läpikulkumatkalla. Sen verran säikäytti, että siitä lähtien oon ajellu yleensä stadissa ovet lukossa, jos takapenkillä ei oo ketään.
[/q]
niih ja se pälli huikkas sisään tullessaan että tää on sprite mainos...

[q]Tres:
Käytätkö sanontaa ”tuhannen pillun päreenä”? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:

[/q]

:DDDDDDD KIITOS!

Käytiin tänää Ikeassa ja ylläripylläri; lähdettiin tyhjin käsin pois!

[q]Jone:

Tai sit ihmiset ei vaan omista takkeja välivuodenaikoja varten syystä tai toisesta, josta oon hyvä esimerkki. Opiskelijalla ei raha kasva puissa ja (mun mielestäni) kiva kevättakki maksais eittämättä toistasataa.
[/q]

Tähän täytyy sen verran kommentoida, että nahkatakki on aika kätevä molemmille välivuodenajoille. Nyt se alkaa olla jopa miun kaltaiselle vilukissalle aikasta lämmin, mutta illalla sen varmaan voi jo laittaa päälle.
Hametta pitäville ihmisille myös kätevä, kun pituuttakin on tarpeeksi..Ja se on kuitenkin suhteellisen ajaton, vaikken nyt viimeisimpien muotivillitysten perässä juoksekaan.

Harmi vaan, että ovat suhteellisen kalliita, omani sain tädiltä ilmaiseksi, kun hän oli sen Helsingin kirppikseltä halvalla löytänyt tms.

[muokattu 7.5.2004 19:26]

[q]Saara:
Tiedätkö lisää noita tyyppejä? Mäkin haluun 15 mun hikisistä sukista
[/q]

:D en valitettavasti.

päivän o_O.... mö oon heränny ilman herätyskello jo klo 09 aikaa.. ja mä on käyny kaupassa, laittanu pyykin koneeseen ja tiskit koneeseen... normaallisti mä herään siinä klo 14-15 aikoihin..

Päivällä sit kävelin steissiltä Käpylään... Tasan tunti siin meni enkä kävellyt ees mitään kaameen nopeeta...*ding*

[muokattu 8.5.2004 03:53]

No tää ei oikeestaan tapahtunu tänään mutta aina sillon tällön tulee sellanen mielikuva et ois elänyt saman tilanteen aikasemminkin ja monia kertoja mut ei o mitään hajua et miten ja missä, tulee tosi usein joku tollanen härö ”Deja Vu” ilmiö..

[q]Tres:
Käytätkö sanontaa ?tuhannen pillun päreenä?? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:[/q]

)8-D

Höö... joka kerta kun oon lähtenyt tänään ulos, alkaa sataa!
Sitten kun pääsen sisätiloihin sade lakkaa ja niin kauan kuin sielä oon aurinko paistaa ja ilma näyttää niin nätiltä!

Mutta kun taas lähden ulos niin sadepilvet varmasti vanii mua ja kastun tuhannen kerran...*hmph*

O