päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ezzy:
---
Miten tää liittyi konsoleihin?
[/q]
Ei se johonki pleikkariin liitykkään, mut kato ku Bill Gates on perkeleen reinkarnaatio eli se on ohjelmoinut nörttiviruksen myös xboxiin, sehän on käytännössä PC ilman näppistä ja hiirtä
Nobody's safe from Teh Nöördnezz!!
[q]Nacu:
linkki
[/q]
"Ihminen ei ole Jumala, joka tietää, jääkö keskonen eloon vai ei."
Entä sitten? Lisäksi koska keskosen annetaan kuolla pois, niin lienee turvallista sanoa, että tiedetään sen kuolevan.
"Aina pitäisi yrittää tehdä kaikkensa säilyttää elämä."
Jalo ajatus, mutta miksi ihmeessä pitäisi?
Noin muuten aika karulta kuulostava uutinen. Harmi, että asiasta raportoiva saa vikoilla kommenteillaan itsensä kuulostamaan naivilta populistilta.
Edit: Tuosta linkin takana olevasta threadista löytyy muuten aika "hulvattomia" vastineita.
Joudun varmaan tänään ostamaan äks-poksin. Tän päivän ei pitänyt ikinä koittaa.
En oo käyny *reivail* pitkään aikaan, varmaan kolmeen kuukauteen tjsp. Pitäsköhän asialle tehrä jotai, teh skeneboöang laskee tässä ihan kohisemalla
Vasta nyt tajusin mikä tässä on hauskaa:
"There are 10 types of people in the world: those who can read binary, and those who can't." Miten voin missata jonkun noin simppelin ja hauskan jutun?
Taidan olla tulossa vanhaksi.
[q]Saara:
---
ALIEN:
eiks sulla ole parempaa tekemistä kuin kirjoittaa jonnekin klubbarin forumiin? ;)
---
Ei oikeestaan, mut ei sullakaan tunnu olevan parempaa tekemistä myöskään ;)
[/q]
ei niin tällä hetkellä joten vastaus on siinä.
[q]Saara:
Eiks jengillä ole parempaa tekemistä ku joidenkin mahdollisesti kuvitteellisten hahmojen perään kuolaaminen?
[/q]
eiks sulla ole parempaa tekemistä kuin kirjoittaa jonnekin klubbarin forumiin? Menithän säkin sinne chattiin piristääksesi itseäsi
[q]mange:
Tulivat yhdestä tietystä firmasta yleisavaimella meikän kämppään kun olin vielä nukkumassa. Hiukka olin o_O kun herättivät. Tämäkin päivä alkoi aika nätisti.
[/q]
Tavallinen poliisi vai KRP?
[q]ezzy:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
---
lienee Ford KA, ei Ca :D
[/q]
Klubituksessa EI missään nimessä takerruta pikkuseikkoihin . . .
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"
O_o näyttää CV:ssä hyvältä
[q]Nea:
---
ezzy:
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"
O_o näyttää CV:ssä hyvältä
---
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
[/q]
Busted
[q]Baby-G:
Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla. Opetusministeriöönki lähti hieman kyseenalaista palautetta..
[/q]
Hienoa! Mun mielestä tollasta käytöstä vaan ei pidä suvaita opettajalta, oli sitten kyseessä mikä koulu vaan.
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Oli sitten tarkotus käydä rehtorin puheilla kyselemässä että onko tämmönen sitten asiallista ja tarpeellista, mutta ei ollut paikalla. Opettaja kuuli siitä ja tuli sitten pyytelemään anteeksi ja että asiasta olisi kuulemma pitänyt sanoa henkilökohtaisesti. (Omasta mielestä ois voinut jättää kokonaan mainitsematta )
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen." Että on joo hieman o_0-fiilis...*hmph*
Tänä aamuna joka kerta kun olen noussut työpöytäni äärestä käymään jossain (about 4-5 kertaa) mulle on tullut hikka. Weird.
[q]Saara:
Eila Autio (tjsp) ? Kiva tietää et siltä irtoo tollasta kommenttia. Kantsisko kertoo tosta jollekkin, esim. Koskimaalle?
[/q]
Eei Eila Autio, sehän on se yrityskirjanpidon maikka. Vaan siis mä puhun tästä vähän pimahtaneesta enkun maikasta. Oisko se ollu Järvinen se toinen tais olla Ritva... Kyl sä varmaa kuitenki tiedät sen.
[q]serotonot:
Mun mielestä tollasta käytöstä vaan ei pidä suvaita opettajalta, oli sitten kyseessä mikä koulu vaan.
[/q]
Aivan. Mä käyn koulua opiskelun takia, en sen, että saan jotain moraalista kritiikkiä mun huorahtavaisesta pukeutumisesta.
En mäkään täällä arvostele opettajien pukeutumista ja odotan vaan samaa käytöstä takas
[q]KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?
*täh*
[/q]
Aikamoinen muutos Ja Burberrykö on saanut uroiden päät kääntymään?
Noh, meitä uroitakin on moneen junaan näköjään...
Tosin olen havainnut saman, eli et tietynlainen ulkonäkö/tyyli houkuttaa tietynlaisia ihmisiä... ja entäs jos haluaisi tavata muunkinlaisia... *hmph**täh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- ...
- 600
- Seuraava »