päivän o_O

Back to häröily O

[q]S-T:
Näin yöllä unta, jossa avopuolisoni teki itsemurhan.
..Unesta jäi vain paha mieli ja toisaalta varmaan itkin siihen suunnattomaan helpotukseen, että Antti on elossa.

Outo tunne o_0
[/q]
Unet osaa kyllä olla aika kamalia. Viimeset pari viikkoa oon nähny painajaisia, koska stressiä pukkaa kouluhommien takia. Yhtenä yönä näin sellaista unta, että mätkin jotain tyyppiä kirveellä päähän. Kerran joitakin vuosia sitten heräsin omaan huutooni, kun näin painajaista, että joku yritti raiskata mut. En muista, että olisin koskaan kokenu kamalampaa tapaa herätä.

siisti ajaa autolla jossa on 3 matalaprofiilirengasta ja yks tavallinen mollukkavararengas

Leirintäa-alueella mökistä herättyämme kävimme naapurimökin terassilla kurkkaamassa, ja eiköhän sinne ollu joku vääntäny rehellisen ihmispaskan. Mahtaa sen tempun tekijää hävettää nyt , sen verran huomiota tää herätti porukassa :)

Sain sitten Unityf:ltä kurkkua

[q]sapeli:
Sain sitten Unityf:ltä kurkkua
[/q]

Luin ensin ton ilman "kurkkua" - sanaa...
Hiukan katoin pitkään, että miksi sä
moista täällä hehkuttaisit..?

[q]Dementation:
---
Juhgu:
No miksipä ei hehkuttaisi
---
Koska mielestäni nimien julkaiseminen tuollaisen asian
yhteydessä ei ole kovin korrektia ja pidän kuitenkin
sapelia ihan fiksuna kaverina...[/q]

Juu no, tää nyt oli tämmönen sisäpiirin juttu Mut olin kyl vähän o_O kun sain kurkkua neiti flaikkutelineeltä

[q]Cera:
ostin tollasen laulavan nallen.. ja se ottaa häikkää puhelimesta alkamalla laulaan

:D aaahahaha. rassittavaa.
[/q]

hahhahhaa

Njoo no mä tos just nukuin melkee 3h päikkärit

uni maistuu syksyisinä päivinä, ainakin itselleni, kun olen tänään todistettavasti nukkunut 3/4 päivästä :D

[q]Epailija:
---
anqqa:
in the other news.. viime viikolla taksikuski pysähty päästääkseen tien yli.
---
Pistän paremmaksi: Täällä Ruotsissa on sattunut niin, että autoilija pysähtyy päästämään minut tien yli, vaikka hänelle palaa vihreä valo. Eikä kuulemma ole edes kovin harvinaista.
[/q]

Ruotsissa toi lainsäädäntö suojaa niin hyvin jalankulkijaa, että se on parempi päästää tien yli, sillä joka tapauksessa autoilija on väärässä..

Tuntuu pari kuoppaa suussa kun kielellä kosketan oikealle puolelle... ja pää on sekasin kaikista tropeista mitkä mulle lekuri määräs o_0

[q]Fyraett:
Ruotsis on aika ystävällist porukkaa kyl, kerran ku oltii kävelemäs jollai luontopoluil, nii aika moni vastaantulija tervehti hymyillen
[/q]
Tätä luontopoluilla tervehtimistä tapahtuu kyllä mun huomioiden mukaan ihan joka puolella maailmaa - täällä Suomessakin

[q]anqqa:
in the other news.. viime viikolla taksikuski pysähty päästääkseen tien yli.
[/q]

Pistän paremmaksi: Täällä Ruotsissa on sattunut niin, että autoilija pysähtyy päästämään minut tien yli, vaikka hänelle palaa vihreä valo. Eikä kuulemma ole edes kovin harvinaista.

[q]S-T:
---
Fyraett:
Ruotsis on aika ystävällist porukkaa kyl, kerran ku oltii kävelemäs jollai luontopoluil, nii aika moni vastaantulija tervehti hymyillen
---
Tätä luontopoluilla tervehtimistä tapahtuu kyllä mun huomioiden mukaan ihan joka puolella maailmaa - täällä Suomessakin *joo*[/q]

Melkein jopa veikkaisin että ihmiset jotka harrastaa luontopolkuja tuppaa olemaan hymyily-tervehtijöitä

http://www.amug.org/~jthomas/watch.html

ois hieno joululahja

[q]sapeli:
Melkein jopa veikkaisin että ihmiset jotka harrastaa luontopolkuja tuppaa olemaan hymyily-tervehtijöitä
[/q]

Voipi olla. Täytyy nimittäin olla päästään vialla jos harrastaa luontopolkuja. *vink**hih* Ruotsalaisten ystävällisyydestä vielä sen verran, että eräs tuttuni väitti sen olevan pitkälti pintapuolista. Eli kun Suomessa voi ystävältä pyytää vaikka mummoa lainaksi, niin Ruotsissa ei puhettakaan moisesta. Tämä on kuitenkin vielä toistaiseksi vahvistamatonta stereotypiointia.

[q]Lothar:
Ruotsissa toi lainsäädäntö suojaa niin hyvin jalankulkijaa, että se on parempi päästää tien yli, sillä joka tapauksessa autoilija on väärässä..
[/q]

Ei se Suomessakaan ihan toisin ole. Jalankulkijan yli ajanut saanee todennäköisesti joka tapauksessa syytteen vähintään varomattomuudesta liikenteessä.

Heräsin siihen kun pieni lauma pikkulintuja koitti nokkia tietään mun ikkunasta sisään... Kuulu vaan semmonen "toktoktok" ikkunankarmista - eikä oo ees mitään tikkoja. Outoja otuksia.

'MC Puhuva Pää' julkaisee pitkäsoiton. Ei siinä mitään.
MUT MIKS JA MITEN NE LAITTAA SEN KIERTUEELLE?

[q]
MC Puhuva Pää on Tour!
MC Puhuvan Pään Suomen kiertue starttaa kera uunituoreen lätyn 8. lokakuuta Helsingistä. MC PP vierailee suurimpien kaupunkien Telering-liikkeissä. Tsekkaa PP:n uusi Super Road Show seuraavilla paikkakunnilla:

8.10 Helsinki
13.10 Turku
15.10 Oulu
19.10 Kuopio
20.10 Joensuu
21.10 Tampere
22.10 Pori
29.10 Lahti
[/q]

Flunssa iski ja sain nukuttua 3 h viime yönä. Nyt istun koneen ääressä, puolikkaat valkosipulinkynnet sieraimissa.

[q]Angelus:
uni maistuu syksyisinä päivinä, ainakin itselleni, kun olen tänään todistettavasti nukkunut 3/4 päivästä :D
[/q]
Eihän tossa ole mitään uutta. Toi olis ideaali jos ei tarttis tehdä töitä aina puolet päivästä ja viel ruokailla hereillä ollessaan...!

O