päivän o_O

Back to häröily O

[q]sbw:
loppuun: *ska reissu, mutta tulipahan tehtyä
[/q]

Nyt jo kotona!? ÄKKIÄ TAKASIN!!1

[q]diffas:
Toiseksi jotku urpot jaksaa nipottaa, jostain nännistä(?), jossain
bilekuvassa. On se hyvä, et keskitytään niinkin epäolennaiseen
asiaan kuvaa katsoessa. Teennäistä paskepuhetta![/q]
Haha :D Sul on ihan rakentava tapa keskustella...voi ressukkaa.

edit: tosin topikin tarkoituksena tuskin on hirveä keskustelu, mutta kuitenkin...

Jostain ihmisestä on tulossa peikko-tohtori: linkki stooriin

[q]e-will:
niin, ja antakaa urli jo siihen tissikuvaan! haluan tietää mistä puhutaan ja mikä aiheuttaa tämän hirveän polemiikin!!1
[/q]

Valitettavasti alkuperäistä kuvaa ei enää ole tarjolla, mutta tässä versio josta Diffas on sniikisti editoinut puhetta herättänyttä nännipihaa enemmän piiloon:

http://bile.luola.net/hardfloor04022005/images/P1040785.JPG

Valokuvien manipulointi on ihan hauskaa hommaa, mutta alkaa kyl menemään aika naurettavaksi touhuksi kun pitää muokata alkuperäistä kuvaa ja sit tulla postailemaan et "eihän siinä näy paljon mitään."

Koira nylkyttää tyynyä mun selän takana.

[q]kilobitti:
---
diffas:
Toiseksi jotku urpot jaksaa nipottaa, jostain nännistä(?)
---

Mikäli villevaavu.orgia on uskominen, on jonkun kuvaaminen luvatta laitonta.
[/q]

Eipä sitä taideta sitten kauhean hyvin valvoa, kun bileissä on sellainen coca-cola kamerahelvetti valloillaan, että
tällainen turjakekin tuntee itsensä ihan filmitähdeksi.

Edit:
Onneksi en ole niin fotogeeninen, että olisin "sitä parasta matskuu" kuvaajalle.

Jälleen crossaamassa protunnilla eli tunnilla jossa testataan maksimisykettä. Tunnin aikana on 4 3 minuutin pätkää jolloin on mahdollisuus nostaa sykettä 90 % :n omasta maksimisykkeestä ja maksimisyke on jokaisella n. 220 - oma ikä.

Ilmeisesti olin virkeällä tuulella sillä yleensä saan nostettua sykkeen 2-3 kertaa riippuen tietenkin ravinnosta, unen määrästä jne... Tänään kuitenkin 4 kertaa ja täytyy sanoo et oon kyl yllättynyt...
Ihminen pystyy nähtävästi mitä ihmeimpiin suorituksiin! *ding**aplodit*

[q]pathi:
olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla
[/q]

Don't go there! They'll EAT YOU ALIVE!!!!! Ihan hullua porukkaa

Onneks pääsi riuhtoon ittensä välillä kotiin ja saunaan ennen noita illan... [pieni]rientoja[/pieni].

[q]pathi:
lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.

Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O
[/q]

No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*

[q]zasga:
---
No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*
[/q]

haalari-idiotismia kello kolmessa.. mulla ei ole aavistustakaan, mutta onneksi kuulemma jo moni tty:llä tietää että vihaan teekkareita

EDIT:
1) tiedetään, muillakin on haalarit.
2) elekää ottako turhan vakavasti

http://www.bmezine.com/news/pubring/20041214.html

O_o hieno idea o_O

eilisen o_O.. hämmästelin kummastelin kun suitsuketlineen vieressä oli edellinen suitsu missä vielä vajaa sentin palamatonta pala, laitoin suitsun takas koloonsa ja liekkiä perään. hetken päästä tikku pomppaa pari senttiä ilmaan ja laskeutuu taas telineen viereen
tarkemman analyysin jälkeen huomaan suitsukkeen puutikussa yhden erillän olevan puusäikeen, mikä ilmeisesti ei ollu menny muun tikun kanssa koloon vaan jännittyny jouseks, ja kun tikun paino riittävästi keveni niin se suoristi itsensä ja samalla heitti koko stidin pois. hassun näkönen efekti ja että vielä just oikealla hetkellä sattu katsoo..

in the other news.. viime viikolla taksikuski pysähty päästääkseen tien yli.

sytytin just uunin ja nyt se alko kuulostaa ihan helikopterilta.
hyvin vetää

eräs ihminen ei yhtäkkii puhu enää mulle*ding* miks tyypeistä tulee outoja ku ne löytää jonku?

[q]Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---

-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit.
[/q]
En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) Enkö tuon kirjoittanut jo?

[q]Juhgu:
No miksipä ei hehkuttaisi
[/q]

Koska mielestäni nimien julkaiseminen tuollaisen asian
yhteydessä ei ole kovin korrektia ja pidän kuitenkin
sapelia ihan fiksuna kaverina...

[q]innae:
---
Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---

-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit.

---

En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) Enkö tuon kirjoittanut jo?
[/q]

Salainen numero ei Soneran tapauksessa auta....itellekin tulee noita zedi-viestei välillä

Ei musta tuu ikinä kokkia tai leipuria. Taas meinas lohkoperunat palaa ihan syömäkelvottomiks

Näin yöllä unta, jossa avopuolisoni teki itsemurhan. Uni oli kaikin puolin kuin oikeasta elämästä, vaikka yleensä mun unissa on aina jotain normaalista poikkeavaa. Meidän kämppä oli aivan samanlainen kuin oikeastikin, elettiin elämää ihan samalla tavalla kuin normaalistikin ja oltiin onnellisia. Sitten hän päätti tehdä itsemurhan. Loppuosan unesta vain itkin ja olin myös vihainen, kun olin luullut, että hän pystyisi kertomaan minulle aivan kaikesta.

Kun heräsin aloin samantien itkeä, vaikka tajusin, että tässä ollaan ihan hereillä ja Antti ei ole kuollut. Unesta jäi vain paha mieli ja toisaalta varmaan itkin siihen suunnattomaan helpotukseen, että Antti on elossa.

Outo tunne o_0

[q]TiiTu:
eräs ihminen ei yhtäkkii puhu enää mulle*ding* miks tyypeistä tulee outoja ku ne löytää jonku?
[/q]

mä oon miettinyt ihan samaa! toivottavasti joku potkasee mua jos mustakin tulee outo jos joskus joutuu alkaa seurustelemaan.

O