päivän o_O

Back to häröily O

[q]-Linda-:
Flunssa iski ja sain nukuttua 3 h viime yönä. Nyt istun koneen ääressä, puolikkaat valkosipulinkynnet sieraimissa.

[/q]

Päivän o_O olkoon minulle sitten se, että ihmiset oikeasti vielä jaksavat tehdä jotain tuollaista. x) Ota nyt hyvä ihminen ne sipulit pois sieraimista. Saat paremmin henkeä, et näytä idiootilta ja flunssakin paranee aivan yhtä nopeasti. Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.

koira nukkuu lattialla ja sätkii musiikin mukana siis tiedättehän kun koira näkee unta tms (mitä se sitten oikeasti onkaan) ja jalat vispailee ja kroppa nykii. tällä kertaa poikkeuksellisen vahvoja liikkeitä

[q]sapeli:
Heräsin siihen kun pieni lauma pikkulintuja koitti nokkia tietään mun ikkunasta sisään... Kuulu vaan semmonen "toktoktok" ikkunankarmista - eikä oo ees mitään tikkoja. Outoja otuksia.
[/q]

ettei siellä ollu andy ikkunan takana?

[q]UnityF:
---
sapeli:
Heräsin siihen kun pieni lauma pikkulintuja koitti nokkia tietään mun ikkunasta sisään...
---
ettei siellä ollu andy ikkunan takana?
[/q]

Nii... andy prkl! Kyllähän sen pitäis tietää että unimurmelia ei tulla herättelemään!

[q]=Sasha=:
Mun parveke on eläintarha...*ding*...tänään on käyny pieniä lintuja...ja oravia...myös pieniä, sain otettuu videolle vähän vois jättää keksin. Mitäköhän seuraavaksi...?
[/q]

uskon että tääkin johtuu siitä kun ne ettii itteleen "talviasuntoo"...
meidän päiväkodissa on ollu viimeviikolla 2 lintuu käytävällä.. niitä olikin tosi kiva koittaa saada takas pihalle kun lapsetkin tuli ihmettelemään mikä käytävillä lenteli...

mut vinkki... älä jätä keksii koska ne oppii pian tulee aina sinne odottamaan lisää keksejä ja se ei ole kauheen terveelistä syöttää pienelämiä parvekkeen kautta. +että se on kieletty.

Aina saa näyttää idiootilta o_O

Viimeiset 2,5 vuorokautta myyrytty neljän seinän sisällä. Viimeeksi kävin ulkona maanantaina iltapäivällä. Olis varmaan aika käydä kattomassa mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu.

Tai ehkä hankkia elämä. o_O

[q]Epailija:
---
-Linda-:
Flunssa iski ja sain nukuttua 3 h viime yönä. Nyt istun koneen ääressä, puolikkaat valkosipulinkynnet sieraimissa.

Päivän o_O olkoon minulle sitten se, että ihmiset oikeasti vielä jaksavat tehdä jotain tuollaista. x) Ota nyt hyvä ihminen ne sipulit pois sieraimista. Saat paremmin henkeä, et näytä idiootilta ja flunssakin paranee aivan yhtä nopeasti. Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.
[/q]

Mä en tekis tota, ellei se oikeesti toimis! Valkosipuli on niin voimakasta, että saa nenän aukeamaan ja silmät vuotamaan. Hmm... ja kyllä mä niitä suunkin kautta nautin.
Kotona saa näyttää idiootilta!

Olen yhä hereillä, ja jollen mene nukkumaan puolen tunnin sisällä, en ehdi nukkua ennen perjantai yötä...
No sellaista sattuu...

[q]kilobitti:
---
Epailija: Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.
---
Valkoisipulilla on kait jotain ihan lääkkeenomaisiakin vaikutuksia, ja tuotteita joissa on sen vaikuttavia aineita myydään ihan apteekissa. Ps. tästä syystä buddhalaiset eivät käytä valkosipulia ruuassa - se on lääkeaine.
[/q]

Tutkimustuloksia sitten esiin vain. En väittänyt, etteikö valkosipuli tepsisi, mutta

1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)
2. Nenän kautta nautittuna ne vähäisetkin lääkeaineet välittyvät vähän nihkeästi.

-Linda- hyvä. Saat saman tuloksen laittamalla vaikka tiikeribalsamia nenäsi alle. Henkikin kulkee paremmin, kun ei ole tulppia sieraimissa.

tuli makean himo, menin cittariin, ostin: 3 viilistä, 2 snickersiä, 1 twix, 1 mars ja 1 fazerin suklaalevy... O_o
en ole tosin syönyt kaikkea vielä

[q]Epailija:
---
kilobitti:
---
Epailija: Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.
---
Valkoisipulilla on kait jotain ihan lääkkeenomaisiakin vaikutuksia, ja tuotteita joissa on sen vaikuttavia aineita myydään ihan apteekissa. Ps. tästä syystä buddhalaiset eivät käytä valkosipulia ruuassa - se on lääkeaine.

---
Tutkimustuloksia sitten esiin vain. En väittänyt, etteikö valkosipuli tepsisi, mutta

1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)
2. Nenän kautta nautittuna ne vähäisetkin lääkeaineet välittyvät vähän nihkeästi.

-Linda- hyvä. Saat saman tuloksen laittamalla vaikka tiikeribalsamia nenäsi alle. Henkikin kulkee paremmin, kun ei ole tulppia sieraimissa.
[/q]
Mä en tiedä onko valkosipulissa lääkeaineita, tiedän vaan sen, että se avaa röörit tehokkaasti! Tavallisesti oon laittanu vicks vaborueta (vai mikä sen nimi nyt olikaan) nenän alle, mutta nyt se oli päässy loppumaan. Ja siis se ideahan noissa valkosipulinkynsissä on siinä, että niitä pidetään vaan sen aikaa sieraimien "edessä" kunnes tuntuu, että auttaa...

O_o

"Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa... Syy? Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin."

[q]Epailija:
Tutkimustuloksia sitten esiin vain. [/q]

Valitettavasti en pistä joka ikisestä lukemastani lauseesta lähdetietoja talteen.

[q]1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)[/q]

Muistaakseni valkosipulista todettiin nimenomaan, että se ei ehkäise sairastumista vaan saattaa edistää paranemista.

Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti.

[q]Anne:
Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti.
[/q]

Hitsin loistavaa läppää! Jollakin on ollut huumorintajua

[q]Anne:
[/q]

ihan paras x)

[q]Anne:
[/q]

-Jollain ollut hauskaa

[q]kiiki:
koira nukkuu lattialla ja sätkii musiikin mukana siis tiedättehän kun koira näkee unta tms (mitä se sitten oikeasti onkaan) ja jalat vispailee ja kroppa nykii. tällä kertaa poikkeuksellisen vahvoja liikkeitä
[/q]

-Joo,mun toinen koira tekee sitä just parhaillaan!

[q]ezzy:
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"

O_o näyttää CV:ssä hyvältä
[/q]

'Lähetä työhakemus ja ansioluettelo '

O