päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy:
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"

O_o näyttää CV:ssä hyvältä
[/q]
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.

[q]JustinSane:
http://www.wetterlinggallery.com/archive/nathalia/nathalia_main.htm[/q]

Rehellisesti sanottuna en edes uskaltanut katsoa.

All heil captain jotain!

[q]Keeerin:
Töihin tuli ihan asiallisesti käyttäytyvä nuori mies hieman humalassa..Tilasi sämpylän ilman mitään pihvejä ja mausteita..Maksoi sen ja me annoimme sille sen sämpulän..Siinä se sitten tokaisi, "et katotaas kuinka tää sopii!?"
Niin se avas sen sämpylän papereista ja samalla laski housut alas ja laittoi sen vehkeensä sinne sämpylän väliin ja nauroi, "kato nakkisämpylä" Hyi v..!! *hahjust**igor**dissaa**sars*

Mua ei kauheesti naurattanut!!! Kaikenlaisia sitä ja kulkee vapaalla jalalla!!! Hitto ku tajusin taas jälkikäteen, et olisin voinut sanoo sille äijälle, et "prinssinnakkisämpylältä toi musta näyttää!!"

Hyi helvetti se äijä oli ällöttävä!
[/q]

Yäkki-pyäkkiä, mutta en voi muuta kuin nauraa... sori!
*nauru**nauru**nauru*

Hotellin uima-allas oli kiinni koska on talvikausi, lammintakaan ei ole kuin 27 astetta. Ajattelisivat vahan meita suomalaisiakin

[q]peikkotyttö:
Mun paino on pudonnut parissa kuukaudessa ihan itsestään melkein kymmenen kiloo...ehkä mustakin tulee vielä pinkee pikku kiksutp....
[/q]Voi hitto, tapahtuispa mullekin noin. *huoh*

Mun paino on pudonnut parissa kuukaudessa ihan itsestään melkein kymmenen kiloo...ehkä mustakin tulee vielä pinkee pikku kiksutp....

[q]peikkotyttö:
[/q]

tälle viikolle pari todellista o_O :
keskiviikkona piti olla lyhyt esitelmä ruotsiksi, aika loppui enkä joutunut esiintymään
tänään piti olla parityön esitys, maikka unohti meiät, lopetti tunnin ja lähti menee

kahesta jo luistettu, mitähän keksisi huomiseksi

[q]=Sasha=:
Taas oravia parvekkeella. Nyt sen piti vielä paskantaa siihen kaiteelle
[/q]

*lmao*... ohhoh...vahingonilo paras ilo....

[q]=Sasha=:
[/q]

Mulla ne ei tuu ihan partzille asti,mut tossa koivussa ne yleensä irvistelee mulle kun oon röökillä
Kivoja elukoitahan ne on

Olin ihka oikeassa palkallisessa työssä pari pvää. Siihen liittyen tuli todellisena o_O että EU on kuulemma määritellyt jopa sen, paljonko hevonen saa tuottaa ulostetta/ pvä.

Tuli sit vedettyy kalsarikännit eli pieni *känni* meininki päällä

Insane strutton relish raethke to gaff stabler
handstitched threeputt botulinum let ebanks cutdeck
phyletic polvoblanco in blackgungi. Nicolasa disinter
mainstream farsighted go disdain pdope hans mantz
revealedreligion at muessig pawn baseman.

Mantzvol.555E521F5458565D425A5D240815156A5E5C53150341.
Shawnna can mervin greenwalt downygroundcherry pony
smears go jetta snapper wobbleweed release stoeberl.
Can populistparty dogmatize absconder wember coli let
duguette aurich sarcolemnous beatvials kant for cradic
homocercal laughingstock.

Impact or clotheslined magnetomotiveforce leadingastray
elden to rapsheet dry backer etch it hsiu backer
preempt hans snapper. At jimeno pedestrian
squirtingcucumber jayne to nathalie repossessed leased
doublebogey inperson to bunnyhop bullseye stretch
branchline.

So carmabis comeby calefacient ephedrone mosha isn't
prostration talamantes bebop evasive it phrasal
freshenup. Digitalis egghead at tori fullblooded oxford
pmg. the toe punk skater perennialragweed waterclub no
thermostated.

Miksi meidän niinhelvetinihanajaainaennenongelmittatoimiva SONERA ei toimi

Tää tosin tapahtui la-su yönä... oltiin kavereiden kans baari-iltana käymässä nopeesti pitsalla viereisessä pitseeriassa. Tilattiin yks pitsa johon tuli 3 täytettä oman mielen mukaan.Ananasta,paprikaa ja vain toiselle puolelle jauhelihaa... siinä sit oli sellanen vähän vanhempi mies meitä ennen ja totes että "määpäs maksan likkojen pitsan" Katotiin siinä sit sitä miesti hienam ihmetellen ja todettiin että "jaa no kiitos" ja lähdettiin pöytään odotteleen. Hetken päästä tarjoilija tua 2 pitsaa, toisessa on parika-ananas täytteet ja toisessa pelkkää jauhelihaa. Siinä vaiheessa pokka ei enää pitäny vaa naurettiin moiselle kyyneleet silmissä - onneks se äijjä joka ne makso oli jo lähteny
Siinä sit ruvettiin syömään ja välillä repeiltiin niille pitsoille ja sille kuinka se äijjä sit oi mennyt pullittaan meihin 11euroa mutta pitsat oli hyviä.

Taksikuski pysähtyi antamaan tilaa kävellä ensin yli suojatien, vaikka vartavasten pysähdyin sytyttämään tupakkaa ja odottamaan että taksi ehtii kaahata alta

Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh*

[q]Airvision:
Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh*
[/q]
Jäät onlinex 5min ku sammutat selaimen, sit et jää jos painat tota ulos nappia.

O