päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- ...
- 600
- Seuraava »
no en tiedä pitäiskö tää olla päivän =) vai =( vai täällä..
Lähin kotoota ja tarkistin vielä ovella, että varmasti on kortit mukana-> menin ulos ovesta ja tarkistin, että on avaimet mukana->laitoin oven kiinni ja tajusin ettei avaimet ole mukana.
Noh nyt on hyvää aikaa odotella kotiin pääsyä.
Sain soneran nettilaskun:
[code]
Juttu Määrä Yks Yht
Netti 1 33e
Ennakko -1 -33e
[/code]
Ja maksettavan kohdalla on neljä tähteä. Kai tämä nyt tarkoittaa sitä etten joudu maksamaan, kai.. tarkoittaahan? *täh*
Ei tuossa muuten mitään, mutta en ymmärtääkseni ole mitään ennakkoa maksanut.. tai sitten olen ymmärtänyt muutaman edellisen laskun jo valmiiksi väärin
- Garo
Tajusin lauantaina Halluissa,että luokkakaverini seurustelee Henry Saaren kanssa*ding*
WTF!!!???!!1
Noh,onpahan tyttö ainakin...hmm..kokeneissa käsissä*lmao*
[q]mayah:
---
Baby-G:
rehtori onneksi otti asian vakavasti, maikka sai varoituksen sekä otti opikseen ja mä sain julkisen anteeksi pyynnön. Oon ihan tyytyväinen loppu tulokseen
---
Sit vaan mielenkiinnolla odottelemaan, et mikä arvosana seuraavasta tentistä tulee...
[/q]
the plot thickens...
ps. maijalla kokemusta?
1. ensinnäki en pystyny nukkuu viimeyönä yhtään, pyörin ja mietin vain mitä tyhmempiä asioita*haukottel**uuh*
2. Menin antamaan tunnuksia, mitä ei olisi saanu tehdä.. nyt kaduttaa mutta toisaalta se helpotti oloa*ding**justjoo*
Ota sitte selvää, mikä on ja mikä ei*ding*
Naapuri kuorsasi viime yönä niin, että mä kuulin sen aivankuin se olisi kuorsannut mun vieressäni.
ainoa vaan että kun se ei siinä kuorsannut, niin mä en voinut töniä sitä hereille ja piti vaan kirskutella hampaita ja toivoa että sais unta...
Tänään taisin löytää elämälle suunnan.
http://www.kaleva.fi/html/JTpage459591.html
http://www.helsinki.fi/tutkimus/tiedeuutiset/2005/vk4.shtml
http://www.tiehallinto.fi/servlet/page?_pageid=73&_dad=julia&_schema=PORTAL30&menu=2733&_pageid=71&kieli=fi&linkki=4771&julkaisu=2178
Mistä vitusta näitä tutkimuksia revitään?
O_o
pakko postata noi tonne tyhmiin kysymyksiin kans...
VAihdettuani pukeutumistyyliäni olen alkanut saamaan mitä ihmeellisimpiä kommentteja vastakkaisen sukupuolen edustajilta. yh.
huomasin äsken että onpas kiva lueskella mitä on tullu kirjoteltua joskus tänne.. fiilikset vaihtunu pilvistä maanalle, huolista iloiksi.. voin jopa sanoo et noist viesteistä saa aika hyvin selville millanen olen :)
Se viel et nyt nukuttaa mut ei väsytä hmmp eli mennäkkö nukkumaan vai ei, joo ei joo ei, nääh kait mä viel leffan voin kattoo ja sit nukkuu et jaksaa taas yön olla töis.*täh**vink*
[q]mayah:
Sit vaan mielenkiinnolla odottelemaan, et mikä arvosana seuraavasta tentistä tulee...
[/q]
Se maikka ei onneksi arvostele enää yhtäkään mun kursseista. Muutenkin tuntuu et se saattais jopa antaa korkeamman numeron ihan vaan sen takia etten mee enää aukomaan siitä muille tahoille.
[q]Hotblood:
---
KittysDead:
VAihdettuani pukeutumistyyliäni olen alkanut saamaan mitä ihmeellisimpiä kommentteja vastakkaisen sukupuolen edustajilta. yh.
---
Mistä tyylistä mihin vaihdos?
[/q]
joo, kuvia O_o
Oma kuukauden O_o
http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0408.shtml
[q]KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?
[/q]
Erilaisuus on jees Tai pikemminkin, pukeutuminen omanlaisiinsa vaatteisiin on jees; nykyään aika monet "erilaiset" ihmisetkin on keskenään aika identtisiä...
ei siin muuten mitään, mutta ulkonäkö houkuttaa vääränlaisia ihmisiä. KAuheen monet pissispojat kuiteskaan tykkää reikkuu lihakoukuista jne. *huoh* ja ymmärrätte yskän.
[q]KittysDead:
ei siin muuten mitään, mutta ulkonäkö houkuttaa vääränlaisia ihmisiä. KAuheen monet pissispojat kuiteskaan tykkää reikkuu lihakoukuista jne. *huoh* ja ymmärrätte yskän.
[/q]
No sit käytät jotain ei-niin-salamyhkäistä vihjettä, kuten "DIE PISSIS! DIE!"-pinssejä.
Äsken katoin mailin ja sinne oli tullu vuonna 2001 lähettämäni työhakemus takaisin. Ilmoitti vaan" Delivery Status Notification (Failure)" ja sit se mun maili. Ei näköjään menny maili perille asti. Mut todella ihmeellistä et näin 3-4 vuoden jälkeen vasta palautuu mulle. Yleensähhän toi palautuu muutamassa minuutissa. On maili vähän aikaa seikkaillu bitti avaruudessa. *ding**ding**ding*
[q]KittysDead:
*täh*
[/q]
Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)
[q]Ana-5000:
---
KittysDead:
_________
Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)
[/q]
KIrjaimellisesti kyllä vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh.
heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos
jne.
*täh*
[q]DagO:
Äsken katoin mailin ja sinne oli tullu vuonna 2001 lähettämäni työhakemus takaisin. Ilmoitti vaan" Delivery Status Notification (Failure)" ja sit se mun maili. Ei näköjään menny maili perille asti. Mut todella ihmeellistä et näin 3-4 vuoden jälkeen vasta palautuu mulle. Yleensähhän toi palautuu muutamassa minuutissa. On maili vähän aikaa seikkaillu bitti avaruudessa. *ding**ding**ding*
[/q]
Mä sain toissapäivänä sähköpostin vuodesta 1970. Olikos silloin edes sähköpostia olemassa? (Tiedän kyl että noita time stamppeja voi muutella, mut oli se aika hassua *hihu*)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- ...
- 600
- Seuraava »