päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- ...
- 600
- Seuraava »
Yks tyyppi käveli vastaan sateenvarjo kädes, vaikkei ees satanu ja oli pakkasta
...Joku juoppo käski mun olla lihottamatta itteeni ku ostin pullaa kaupasta ..kiva et saa kaikenmaailman laihdutus vinkkejä kusenhajusilta äijiltä
hahahaaaa......
[q]salaisinko?:
http://home.online.no/~ivar-n/
[/q]
Muhahaaa !!
[q]Juhgu:
Mä en oikein käsitä mistä mun asuntoon tulee lämpöä. Kaikki patterit tuntuvat olevan pois päältä ja ulkona on toistakymmentä miinusastetta, ja silti sisään tullessa kämpässä on aina lähes sietämättömän kuuma. Öisinkin täytyy joskus pitää ikkunaa auki. Ei siinä mitään, oikein hyvä että lämmitys pelaa näin talvella, mutta mistä ihmeen muukalaisulottuvuudesta se lämpö tulee, kun ei tässä huoneessa näytä mitään ilmastointiakaan olevan?
[/q]
Sama vika. Aamulla ku herää niin on pakko avata parvekkeen ovi et sais ees vähä raitista ja viileää ilmaa. Sit jos tekee ruokaa niin silloinki pitää olla ainakin keittiön ikkuna auki ettei tukehtuis niihin paistosavuihin ku ei oo liesituuletinta.*ding*
Hokasin tossa,et musta tulee "vanha" loppuviikosta...
[q]diffas:
---
Niin, kyllä.
[/q]
Onnea valitsemallanne tiellä. Sä oikeesti luulet olevasi oikeassa?
Tajusin just etten oo sheivannu jalkoi johonki kolmeen kuukauten.. mutta toisaalta ei mulla kyl jaloissa kasvakkaan karvaa. Ehkä ne näkyis jos ne värjäis tummiksi tmv.
Hmm....
[q]salaisinko?:
[/q]
Ei oo todellista. Kaikenlaisia sitä onkin.
Sain avaimen katkeemaan lukoon... oli "kivaa" räplää himaoven lukkoo sit takasin massiivisen purkamisen jälkeen*grr*(mukavasti pieniä osia tollasessa lukossa on)* ett tänään näin*hih*
[q]KittysDead:
Tajusin just etten oo sheivannu jalkoi johonki kolmeen kuukauten..
[/q]
Sheivasin viimeks 2004 Pacifiqueen
Ku ei tarvi, ni ei tarvi! Ollaanmeonnellisia.
[q]Juhgu:
unminutomas_leoz@hotmail.com on peruuttanut kutsun aloittaa Hexic.
unminutomas_leoz@hotmail.com on peruuttanut kutsun aloittaa Tres en raya.
[/q]
mitä noi ees on?
Mun huoneeseen paistaa aurinko o_O Tätä ei ole tapahtunut tällä kirkkaudella sitten loppukesän
[q]diffas:
---
ezzy:Olisit varmaan todella iloinen kuvasta
---
Kyllä.
[/q]
aivan varmasti olisit ja äitisikin olisi ylpeä jne.
kaveri teki oharit -> siitä seutasi ihmeellinen retki passionin (*tun paskaa musiikkia ja itseään täynnä olevia ihmisiä) siitä semaan (1e sisään, ei menty sisälle) ja sitten aleen (rentoa porukkaa, halpaa caliaa, musiikki ei aiheuttanut kummempia reaktioita: perus suomi-rokki-humppaa), sitten cafe europeen.. sieltä löytyi kavereita + hyvää seuraa + uskomaton pelit seis-fiilis halvan calian jäljiltä. sitt y-kolmekybäseen ja herwoodiin (nyssessä oli taas tunnelmaa hyviä juttuja hyvässä seurassa) -> kotio irkkaamaan ja klubbaroimaan ja ennalta ehkäisemään uskomatonta krapulaa
loppuun: *ska reissu, mutta tulipahan tehtyä
Kun presidentti menee vessaan, seisooko ne turvamiehet siin oven takana kuuntelemassa? *täh*
Ihan kuin joku olis äsken heittänyt lumipallolla ikkunaan, mutta kun menen katsomaan niin siellä ei ole muita kuin yksi orava... Perhanan oravavandaalit!
[q]Nacu:
Nyt jo kotona!? ÄKKIÄ TAKASIN!!1
[/q]
missä jatkot?
[q]diffas:
Anteeksi, jos tunnet että keltainen lämmin ruumiista ulostuva neste
osuu sua lahkeeseen.
[/q]
Kuten edellisessä kirjoituksessani mainitsin, niin se kusi ei tällaisten kuvien julkaisun kautta osu ainoastaan mua lahkeeseen. En mä siis ole nimenomaan omasta puolestani närkästänyt, vaan siksi että tällainen käyttäytyminen kuvaajan puolelta on haitaksi bilekuvaamiselle yleisellä tasolla.
[q]diffas:
Ehkä sinusta on väärä julkaista moinen kuva,
[/q]
Jepa, musta se on väärin. On mullakin ties millaisia kuvia kovolla, mutta koitan käyttää päätä sen suhteen millaisia on korrektia julkaista ja millaisia ei.
[q]diffas:
mutta nyt kun se on tehty, asialle ei voi mitään.
[/q]
Miten niin ei voi? Toki voi jos niin haluat.
[q]diffas:
Mulla ei olis ollut mitään
oikeutta olla julkaisematta kuvaa, joka kuvaa varsin hyvin bileiden
tunnelmaa.
[/q]
Päinvastoin: Sulla ei ole mitään moraalista oikeutta julkaista ko. kuvaa ellei kuvattava ole eriikseen sellaista sulle antanut. Kyseessä ei nyt ole ihan mikä tahansa bilekuva vaan erikoistapaus.
Siihen en ota sit kummemmin kantaa miten mustavalkoiset kuvat ylipäätään onnistuvat teknobileiden tunnelman kuvaamisessa.
[q]diffas:
Jos kuvassa on seksismiin viittaavaa, ni voi ei kamala!
Omasta mielestäni olen pyrkinyt tekemään suhteellisen hyviä ratkaisuita
julkaistavien kuvien suhteen, aina ennen ja nyt myöskin. Siksipä en
oikein ymmärrä mistä nyt ahdistaa? Nänni näkyy kuvassa, josta
sitä ei edes huomannut, ennen kun jengi alkoi puhelemaan. Huoh.
[/q]
Kas, nänni taas oli ensimmäinen asia, jonka mä tossa kuvassa huomasin ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "kun toi mimmi näkee ton kuvan, niin voi sitä vitutuksen määrää", koska tässä hommassa on vähän sellaista tirkistelyn makua.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- ...
- 600
- Seuraava »