päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]diffas:
Toiseksi jotku urpot jaksaa nipottaa, jostain nännistä(?)[/q]
Mikäli villevaavu.orgia on uskominen, on jonkun kuvaaminen luvatta laitonta.
[q]diffas:
Ah, olitkin meedio! Eihän tässä sitten tarvi enään vastailla suuntaan, jos toiseen.
Uskon nyt, että olen väärässä. Anteeksi ja pahoittelen tyhmyyttäni,
osaamattomuuttani ja isoa persettä.
[/q]
Tällä asenteella keskustelua asiasta lienee turha jatkaa.
Mikäs muuten oli syynä siihen, että poistit ko. kuvasta kaikki kommentit?
[q]Avernian:
---
diffas:
<huhuh>
Jotain random tyyppejä tuli vaihteeksi ovelle pieni pahvilappu
kädessä "En puhu Suomea. Olen köyhä opiskelija ja perhe
tarvitsee rahaa. Katsothan maalauksia ennen päätöstä" tjsp.
---
Intissä kouluttaja antoi moiset esimerkkinä venäläisvakoojista, jotka käyvät tsekkaamassa kohteita mahdollisia ennen hyökkäystä tapahtuvia eliminointeja varten.
[/q]
jooh, meille sanottiin että niillä on esim. listat kaikista suomalaisista qualified-hornet lentäjistä. en sit tiedä.
Koko päivä ollu pelkkää o_O:ta... Liikaa kummallisia "sattumia" Epäilemättä tulossa hulluksi...
[q][Nuclear]:
---
diffas:
Toiseksi jotku urpot jaksaa nipottaa, jostain nännistä(?), jossain
bilekuvassa. On se hyvä, et keskitytään niinkin epäolennaiseen
asiaan kuvaa katsoessa. Teennäistä paskepuhetta!
---
Haha :D Sul on ihan rakentava tapa keskustella...voi ressukkaa.
edit: tosin topikin tarkoituksena tuskin on hirveä keskustelu, mutta kuitenkin...
[/q]
niin, ja antakaa urli jo siihen tissikuvaan! haluan tietää mistä puhutaan ja mikä aiheuttaa tämän hirveän polemiikin!!1
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...
[q]diffas:
Onneksi ollaan asiasta samaa mieltä, yllättävää. Mut senhän sä
tiesitkin jo etukäteen.
[/q]
Mikä ihme sua nyt risoo? Se, että ihmiset pitivät salaa otetun oloisen tissikuvan julkistamista epäeettisenä? Mietis nyt olisko siinä ehkä vähän syytäkin pohjalla. Mitä tulee toiseen lauseeseen, niin toi leukailu on täysin tarpeetonta ja lapsellista.
[q]diffas:
Ei mun tarvi perustella, miks poistin kuvasta kommentit, kun totesithan
että en ole niin fiksu kuin sinä. Ymmärräthän?
[/q]
Missä mä olen todennut niinkuin väität mun todenneen? Varmaan mielelläsi osoitat mun tehneen niin tai sitten puhut vaan paskaa lämpimiksesi.
...ja tietenkään sun ei tarvitse perustella mitään - ei edes sitä, miksi nyt kuitenkin poistit kuvan vaikka niin vahvasti olit sitä mieltä että teit oikein sen julkaistessasi.
[q]diffas:
edit: Ja lisätäänpä vielä sen verran että kuvassahan ei kyl näy koko
nänniä, kun lähempää tarkastelee. Ellei nännien ympäröivää
tummaa ihoa lasketa mukaan.
[/q]
Mielipiteesi on huomioitu. Koita myös huomioida parinkymmenen ihmisen täysin eriävä mielipide.
Katoin rekisteristä että tänään on 4 henkilön 24 v. synttärit joiden nickissä on sana pupu...
O_o tai sitten olen vain väsynyt...
diffas, jospa nyt vaan ottaisit sen kuvan pois linjoilta, se on sopimaton. Kai sä nyt itsekin tajuat sen? Olisit varmaan todella iloinen kuvasta, jossa vehkeesi paistaisi populalle avoimen vetoketjun välistä tms?
[q]diffas:
<huhuh>
Jotain random tyyppejä tuli vaihteeksi ovelle pieni pahvilappu
kädessä "En puhu Suomea. Olen köyhä opiskelija ja perhe
tarvitsee rahaa. Katsothan maalauksia ennen päätöstä" tjsp.
Siis ei helvetti, et alkaa moiset tympimpään. Ja noit käy tossa
suhteellisen useasti. Ei siin mitään, jos ne olis oikeestikin
piirrettyjä kuvia, mut ei. Pisti oikein vihaksi, kun äijä ei ymmärtänyt
mitään muita kieliä ku venäjää ja saksaa (ilmeisesti). hrrrr
</huhuh>
[/q]
sama mies varmaan joka on käyny kaks kertaa oman oveni takana myös
[q]e-will:
onko kuvattavalta kysytty haluaako hän kuvan pois/antaa olla?
vaikuttaako edes hänen mielipiteensä asiaan vaikka kysyttaisiinkin?
[/q]
Pitäisi kysyä, jos kuvassa on jotain mikä loukkaa tai on epäsopivaa. Yleensä ihmiset, jotka eivät halua itseään kuvattavan, ilmaisevat sen varsin selvästi.
Ja kieltävän mielipiteen pitäisi vaikuttaa kuvaajaan. Muuten kuvatulla henkilöllä on täysin oikeus nostaa meteli.
[q]Ana-5000:
---
ezzy:
diffas, jospa nyt vaan ottaisit sen kuvan pois linjoilta, se on sopimaton. Kai sä nyt itsekin tajuat sen? Olisit varmaan todella iloinen kuvasta, jossa vehkeesi paistaisi populalle avoimen vetoketjun välistä tms?
---
No, jos menee bileisiin muna kädessä niin ottaa tietoisen riskin siitä, että on kohta internetissä muna kädessä.
Suomessa kuvan kohde ei käsittääkseni omista oikeuksiaan omaan kuvaansa, jos kuva on otettu julkisella paikalla.
[/q]
ravintolaa ei taideta ihan yleisenä tilana pitää? ja muna kädessä sekoilusta en puhunut, vaan esim vahingosta. Mielestäni kuvaaja olisi syyllinen esim. salakatseluun ja vaikka herjaukseen vai mitkäköhän olis sopivammat syytenimikkeet?
mun oikee käsi jäätyy... paleltaa sormia ja se on törkeen kylmä...
[q]Nacu:
Tää on kans aika kauhee
[/q] Anna mun aivot takas!!!
Ilkimys...
[q]Espinho:
Klubituksen Suurin Skandaali[iso]<----- O.o Huhhuh![/iso]
*juonittel**muhaha*
[/q]
Tää on kans aika kauhee
äidinkielen opettaja tokaisi vastaan tullessaan, -"oletko hankkinut hiusten pidennyksen"?
O_o what!!? avokki laitto eilen letin päähän jonka ansiosta mulla on tänää kihara tukka, ja vapaasta tahdosta pidän sitä jopa auki.. käsittämätöntä.
Unirytmin siirtämistä... Eli pari päivää sitten elin aamuseitsemästä iltaseitsemään, joka ei oikein mun elämään sovi. Join sitten pari energiajuomaa eilen että jaksoin olla pitempään hereillä, ja kello näytti aamuviittä ennenkuin menin maate. Sitten heräsinkin jo kymmenen aikaan aamulla enkä saanut enää unta... No, päikkärit sit jossain vaiheessa
Peruutin tänään autolla toisen auton puskuriin ja kumpaankaan autoon ei tullut jälkeä vaikka menin aika vauhdilla No, se oli ainakin mun onni ettei jäänyt jälkiä.
Iltalehdestä poimittua:
Alushousut paljastavien lannefarkkujen käytöstä voi pian rapsahtaa sakko Yhdysvalloissa...
"Lannefarkut halventavat yhteiskuntaa" Republikaani-edustaja John Reid
[q]Philly:
Iltalehdestä poimittua:
Alushousut paljastavien lannefarkkujen käytöstä voi pian rapsahtaa sakko Yhdysvalloissa...
"Lannefarkut halventavat yhteiskuntaa" Republikaani-edustaja John Reid
[/q]
yhdysvalloissa lannevarkut menevät hieman vielä pidemmälle, kuin meillä täällä pohjolassa =)
kohta voidaan varmaan puhua pakarafarkuista tai ehkä vesirajafarkuistakin... =)
eli en yhtään ihmettele, jos vanhoillisimmat jenkit kauhistelevat silmät päästään, kun neidit kipittelevät ohitse perskarvat vilkkuen.. =)
-suomikarvakunniaanuhuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- ...
- 600
- Seuraava »