päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- ...
- 600
- Seuraava »
Klubituksen Suurin Skandaali[iso]<----- O.o Huhhuh![/iso]
*juonittel**muhaha*
Kannettava vilautti sinistä ruutua, joka vieläpä näkyi väärin, jonka jälkeen buuttasi itsensä. Varmaan ensimmäinen kerta vuosiin, kun näin käy ja ainakin ensimmäinen kerta kun tämä kone äityy ihan noin temppuilemaan.
Olin lukemassa netissä karvisia garfield.comissa kun silmääni iskee oikean laidan mainosbanneri: "Lisää seksihalua molemmille sukupuolille!"
[q]Juhgu:
ja itse sarjakuvahan on ollut täysi väsähtänyt paska viimeiset n vuotta.
[/q]
Sen vuoks mä luenkin niitä arkistoituja sarjiksia 80- ja 90-luvuilta
[q]Nacu:
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...
[/q]
Haha, jotenkin en oo kovin yllättynyt
[q]Sinza:
---
Nacu:
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...
---
Haha, jotenkin en oo kovin yllättynyt
[/q]
Meil on makkarat uunissa!!!
[q]Nacu:
[/q]
olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla
[q]Nacu:
---
pathi:
olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla
---
Don't go there! They'll EAT YOU ALIVE!!!!! Ihan hullua porukkaa
Onneks pääsi riuhtoon ittensä välillä kotiin ja saunaan ennen noita illan... [pieni]rientoja[/pieni].
[/q]
lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.
Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O
Onkohan näitten asioitten välillä jokin yhteys?
YLE 11.2.2005
TeliaSoneran tulos nousi selvästi.
TeliaSonera karsii väkeä rajusti
Soneran verkossa laaja käyttökatkos.
(...onkohan jotain työntekijää alkanut ottamaan päähän...)
Pistin duunissa luukut kiinni. Laskin kassan. Tulos: 38 ekulaattoria puuttuu. Tein saman 3 kertaa.
aina sama tulos. 38 ekee jossain huitsun kuikassa. Tarkistin myyntejä. Ei puutteita. Laskin kassan
neljännen kerran, sama tulos. Ajattelin, että puuttukoot, selvittelen maanantaina.
Tein tilityksen. Pistin tilitettävät rahat pussiin, laskin ne 3 kertaa, että varmaan menee ainakin pankkiin oikein.
Pussi kiinni ja rahat pöydälle. Päätin laskea vielä kerran pohjan ja mitä hell.... se täsmäs. Ne euron kolikot vissiin paritteli siellä kolikkokipossa siinä ajassa 38 jälkeläistä.
[q]zasga:
---
pathi:
lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.
Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O
---
No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*
[/q]
Minne, minne!!! Me tullaan kans! Ja meil ei oo haalareita, mut osataan kyl käyttäytyä ihan niinQ ois... tjsp
ps. Sauna teki toooosi hyvää
Ainii.. ja päivän Ö_ö ... ööö... oon edelleen humalassa ja kello on vasta 18:04
Minua on huijattu!
Ostin stockalta tänään uuden kahvinkeittimen. Tollasen Krups - ProAroma FMD 2 (Musta, tyylikäs). Kovasti paketissa ja ohjeissa kehutaan jotain ihmeen Duo filter-suodatinta. Hetken aikaa laitetta kotona tutkiskeltuani rupesin ihmettelemään, että missä se hieno suodatin oikein nyt on. Ku olin käyny koko paketin läpi ja kaikki mahdolliset piilopaikat, löyty paketin reunasta maininta, että suodatin ostettavissa erikseen! (tai sitten se suodatin on vaan niin huomaamaton)
Muuten taitaa tehdä ihan hyvää kahvia, tuskin tuo suodatin nyt niin tarpeen on. Voisi siitä kuitenkin paremmin mainita Ohjeissaki vaan kerrotaan miten sitä käytetään ja miks.
[q]Nacu:
Ainii.. ja päivän Ö_ö ... ööö... oon edelleen humalassa ja kello on vasta 18:04
[/q]
Kuin myös jo tähän aikaan. Mutta onhan nyt sentään lauantai
[q]alek száhala:
Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..
[/q]
"Kelaa poitsu, kohta on kätsyy kun sun ei tarvii meikkaa aamuisin hetkeen vaan saat pitempiaikaisen pigmentoinnin silmien ympärille luuvitosella."
Väsyttää. Yritin nukkua. Nää yhet kattoo jotain Bumtsibumia. Ei tääl pysty nukkuu erkkikään (ei millään pahal ketään Erkkejä kohtaan).. Pitäsköhä dokaa ni tääki touhu näyttäis paljon paremmalta
[q]alek száhala:
Pitää vaikka kysyä siltä jos se vois ottaa itestään uuden kuvan noi samat vaatteet päällä Tai lähettää ton kuvan mulle täysin muokkaamattomana.
[/q]
Venaan täällä valmiina kirjoittamaan "*REPS!*", "*KOPS!*" ja "*PUTOIL!*."
Ota tästä irti kaikki se mitä siitä hyvin venyttämällä on tarjolla.
Mun puhtaat paidat on kadonnut jonnekin. Oon kolunnut koko kämpän läpi, mutta niitä ei vain löydy
IL 14.2.2005:
"Jasmin Mäntylän miessuhteet eivät ota onnistuakseen. Hannele Lauri jäi stressilomalle."
Hannele Lauri = Mies = CONFIRMED!
oon aina tiennyt ton!!!
Tuomioita terrori-iskujen espanjalaisepäillyille
Espanjan yleinen syyttäjä vaatii kolmelle espanjalaiselle epäillylle kaikille 62 500 vuoden vankeustuomioita syyskuun 11. päivän terrori-iskuista Yhdysvalloissa, kertoivat oikeuslähteet.
Lähteiden mukaan syyttäjä Pedro Rubira vaatii iskuissa kuolleista ihmisistä 25 vuoden tuomiota, mikä tarkoittaa yhteensä 62 500 vuoden tuomiota.
Tuomari Baltasar Garzonin mukaan kaikki kolme epäiltyä kuuluivat Espanjassa toimineeseen al-Qaida-verkoston soluun, joka osallistui iskujen valmisteluihin.
(STT)
http://www.yle.fi pop-uutisissa on maininta juno reactorin suomeentulosta
O_o
- « Edellinen
- 1
- ...
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- ...