päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- ...
- 600
- Seuraava »
*känni* ei tunnu lähtevän millää pois?? Puoliks niinku jysäri mut osittain % viel ja salmiakkikosanderit jopa maistuu suussa vaikka join eilen *täh*
[q]Syder:
---
coolcat82:
*känni* ei tunnu lähtevän millää pois?? Puoliks niinku jysäri mut osittain % viel ja salmiakkikosanderit jopa maistuu suussa vaikka join eilen *täh*
---
Pullo viskiä päälle ni ei oo jysäristä eikä salmarin mausta enää tietookaa.
[/q]
Täytynee koittaa vaik ei oikeen maistuis... sillä se lähtee millä tullukki
Heräsin aamul siihen kun tyyny tuntu märältä. Avasin silmät ja katoin, ni nenästä alko tulla verta sillee et sai pidellä molempii käsii alla Tuli meinaan pari desii varmaan. Tosin oon kolmatta viikkoo flunssanen, eli olen kai niistelly liikaa tms. Kävin lääkärilläki kun se alko muutaman tunnin päästä uudestaa?? Päätäkin särkee. Oisko kellää kokemusta ja mist on kyse??? *täh*
Söin äsken poromakkaraa...*sars* ei maistunu...
Joku tyyppi soitti 8.30 kun olin duunis. En tunnistanu äänestä ainakaan, vaikka tuntu kyllä tietävän mun nimen?? Numeroni piti kyllä olla salanen enkä taatusti oo antanu sitä kelleen. Jutteli siihe mallii kun tunnettais kuitenkin. Nimikin oli ihan outo, en tunne. Kiinnostaispa vaan että mistä joku tuntematon heebo on saanu mun numeron? Ja tietää nimenki *täh* Ja mitäköhän asiaa sillä oli kun ei sitäkään sanonu....wtf?
Alekki alkaa päästä julkkis pyöritykseen
[q]Jone:Valitettavasti alkuperäistä kuvaa ei enää ole tarjolla[/q]
Joo ei ole enään klubituksen kuvastossa. Juu. Tuolta toiselta sivulta löytyy
kyllä.
[q]ezzy:
aivan varmasti olisit ja äitisikin olisi ylpeä jne.
[/q]
Niin, kyllä.
Ostin eilen kaks pulloo kaljaa.. Äsken tempasin ne naamariin ja oon nyt aika sopivassa kännissä .. viinapää kondiksessa.
No mut enpä valita jos saan kännit kahella eurolla
Joku bensalenkkari repässy ja laittanu mun pärstän jonnekin fakin galleriaan. Alla keskustelu irssigalleriassa, minä Paokalana.
<KaneBo> löysin sut VampireFreaksilta :)
<Paokala> Äyyy. mikäs se on? :D
<KaneBo> kyllä sää tiedät...
<Paokala> en ees tiiä :>
<KaneBo> ootsä tosissas?
<Paokala> No siis äsken googletin ja löyty joku tollanen galleriahärdelli. mut miten ihmeessä mä siellä olin?
<KaneBo> http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Blackeyed666
<Paokala> huhuhu aika läppä :>
<KaneBo> joku on pölliny sut :(
<Paokala> Voisin rekisteröityä tonne ja sanoo moi tolle hominidille :>
...
Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..
Edit: Huomautin kaverille asiasta ja posti koko profiilinsa heti
Edelleenkään bussit ei kulje. Pitää liftata kaupunkiin ku lauantainaki tuli käveltyä melkeen 10km: rautatieasemalta kotia 4km, sitte kaverin luo Toppilaan etkoille n. 3km->, Edeniin 2km...
Ja ensilumetki satanu niin ei oikeen viittis taas kävellä 4km kaupunkiin.
[q]Jone:
---
alek száhala:
Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..
---
"Kelaa poitsu, kohta on kätsyy kun sun ei tarvii meikkaa aamuisin hetkeen vaan saat pitempiaikaisen pigmentoinnin silmien ympärille luuvitosella."
[/q]
Pitää vaikka kysyä siltä jos se vois ottaa itestään uuden kuvan noi samat vaatteet päällä Tai lähettää ton kuvan mulle täysin muokkaamattomana.
[q]Ana-5000:
---
ee102:
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet.
---
Kantsii käydä vessassa ennenku menee nukkumaan
[/q]
Höh. Ei ne mun vaatteet kuselle haissu. Enemmänki sille ku oisin käyny jossain jorpakossa uimassa. En oo löytäny tapahtuneelle mitään järkevää selitystä.
[q]Lene:
---
alien:
En ole koskaan käsitellyt silikonitissejä, kun itse omaan luomut. Ja mitä miesten puheisiin tulee niin silikonit ovat kuulemma ikävän kovat ja epäluonnolliset kosketella. Luomu on kuulemma pop. Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin.
Ei se kyllä tervettä ole (naisten tai miesten taholta), että rintoihin pistetään implantit, jotta ne olisivat miesten mielestä seksikkäämmät. Taitaa olla äitiä ikävä, jos rinnat ovat elämän keskipiste?
*nauru*http://www.silikonitieto.net*nauru*
[muokattu 22.5.2004 15:02]
[/q]
*oksennus* Silikonirinnat. Jostain syystä tulee vaan todella paha olo, jos kuvittelee omien tissiensä kohdalle jotain muovilisäkettä. Saahan sitä jokainen tehä valintansa niinku parhaaks näkee, mutta mua suoraan sanottuna oksettaa jo ajatuski silikonitisseistä. Ja luettuani muutamia kirjoituksia tuolta ylläolevasta linkistä paha olo vaan lisääntyi. Hyi h*lvetti... *oksennus*
[q]ezzy:Olisit varmaan todella iloinen kuvasta[/q]
Kyllä.
[q]Epailija:
Ote Tukholman yliopiston ylioppilaskunnan vaihtareille suunnatusta mailista:
"2. Between the 22-24th of november, the Student Union is organizing something called the "SEX DAYS"... It is a cooperation between us (the Student Union) and RFSU Stockholm (the Swedish association for sexuality education). There will be a lot of activities such as workshops and seminars about S/M, analsex, contraceptives, "pussy facts and cock facts"...etc. There will also be a fair in Allhuset, condom workshop outside the library and many other things. Each night there will also be a pub, monday and tuesday in Lilla Salen (where you once enroled) and wednesday in Allhuset of course (kinky theme). For more info about this, check out the attached file and also http://www.sexdagarna.se (all in Swedish). Knock yourself out."
Wait a sec... Did they just use the term "pussy facts"?
[/q]
miksen mä jäänyt tukholmaan ja mennyt yliopistoon opiskelee ku sinne kerta pääsin sisäänki!!??!!
dumma jag
[q]kiiki:
löysin isäni silittämästä vaatteita o_O
[/q]
...pelottaako?
[q]Tres:
'MC Puhuva Pää' julkaisee pitkäsoiton. Ei siinä mitään.
MUT MIKS JA MITEN NE LAITTAA SEN KIERTUEELLE?
---
MC Puhuva Pää on Tour!
MC Puhuvan Pään Suomen kiertue starttaa kera uunituoreen lätyn 8. lokakuuta Helsingistä. MC PP vierailee suurimpien kaupunkien Telering-liikkeissä. Tsekkaa PP:n uusi Super Road Show seuraavilla paikkakunnilla:
8.10 Helsinki
13.10 Turku
15.10 Oulu
19.10 Kuopio
20.10 Joensuu
21.10 Tampere
22.10 Pori
29.10 Lahti
---
[/q]
Pakko nähdä
tuo kaivon oksennuslasku on kierrellyt jo monta monta kuukautta netissä. mutta toki sieltä voi tollasiakin saada.
omasta kokemuksestani voin kertoa että kun kaheksantoista veenä oksensin taksiin niin lasku oli tonni.
tuli sitten soiteltua taksitarkastajille sun muille et voiko se tosiaan olla noin helvetisti, mutta kyllä oli. tämä mukava asia kun vielä sattui about puolen yön aikaan, niin piti sitten maksaa loppuvuoron ansionmenetyksistä plus tietty siivous.
no eipähän ole tullut uusittua tuota tempausta. enkä suosittele muillekaan.
[q]ALIEN:
linkki
[/q]
Pelastit päiväni :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354