päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]äm:
"kyllä sinäkin häpeät vielä joskus tänään otettuja valokuvia"
[/q]
IMHO aika ihailtavaa et sulla on tollanen itsevarmuus siitä mitä ihmiset tulee asioista "sitten aikuisena" ajattelemaan. Ala uraneuvojaksi!
[q]mikkihiiri:
Ziigaan tälläkin hetkellä dokkarii jostain kiihkouskovaisesta (lestadiolaisesta?) naisesta, joka on ollut toista kertaa avioliitossa, ja jolla on 16(!) lasta. Yhdeksän ensimmäisestä ja seitsemän toisesta.
Aika hyvät massit varmaankin lapsilisistä ja Herra Pääministerikin lähettää joka joulu onnittelukortin, kun nainen tekee hartiavoimin duunii Suomen väkiluvun nostamiseksi.
EDIT: kalkulaatiovirhe
[/q]
haha, jos mä oisin pääministeri mä lähettäisin sille kortin et "LOPETA JO! FOR THE LOVE OF GOD!" :P
p.s. ei tota duunia ihan hartiavoimin tehdä
[q]CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)
[/q]
CYCLOWNED!
[q]ee102:
Höh. Ei ne mun vaatteet kuselle haissu. Enemmänki sille ku oisin käyny jossain jorpakossa uimassa. En oo löytäny tapahtuneelle mitään järkevää selitystä.
[/q]
Mä olin intin aikaan kaverin kanssa kaupungilla juomassa olutta, ja sit joskus valomerkin jälkeen möngittiin nukkumaan niille. Keskellä yötä se herää siihen et olin tullu ovesta takas sisään pelkissä boksereissa ja selitin hirveästi miten et löytänyt mistään mun konekivääriä :D Olin käynyt ulkona etsimässä sitä kun oli kuulemma ihan kylmä. Itte en muista tapahtuneesta mitään, mut olin kuitenkin osannut kaivaa kämpän avaimet kaverin takin taskusta ja käynyt ulkona asti, ja sitten tullut takasin sisään luontevasti avaimien avulla. Mä en ees tiedä, missä se niitä avaimia säilyttää...
Asuntokaupat tehty :)
Pääsen asuntoon vasta joulukuussa :(
Onko toi Räikkösen Kimi kuka ajaa tota jenkkiä SMC Hoodratsin videossa? Kohdassa 4:20....vai sitten mun on mentävä optikolle tjms...*ding*
9 kilonen bodari? jaaa.... 0.o
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=513820&in_page_id=1811
Onko toi Räikkösen Kimi kuka ajaa tota jenkkiä SMC Hoodratsin videossa? Kohdassa 4:20....vai sitten mun on mentävä optikolle tjms...*ding*
No 4:33 kohassa näkyy paremmin se naama ja näyttää ihan rää'ältä kyllä mut sit 4:37 näyttäs olevan sama jannu taustalla ja ei tosiaankaan oo räkä
Tää on ihan outo torstai
oltiin autolla liikenteessä ja ajettiin jonkun pellon ohi
no siellä oli lehmiä ja lintuja
autossa oli aivan hiljasta
tokaisin
"vähä vituttas olla nyt lehmä ku nuo linnut on ihan niitten kimpussa, ne olentää niitten korviin ja kaikkee!"
seurasi naurua
sitten ihmettelin vähä itekin sanottua
ja totesin ettei tuo mulle niin outoa ole
Miten ihmeessä dvd:llä julkaistun animesarjan jaksossa vilahtaa toinen sarja aina välillä, joka ei liity mitenkään koko julkaisuun?
liketin ja kommentoin "XD"-tyyppisesti pariin vähän hhmmm...erilaissävytteiseen meemiin ja sarjikseen fbssä 10minuutin sisällä ja mun profiili suljettiin näköjään
(edit. toimii se sittenkin nyt*hihu*)
Tunnistan hollannin sanoja ruotsin opiskelun takia. Jännä vaan, etten osaa yhtään ruotsia tai ruotsin sanoja*nauru*
[q]Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.
Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499
VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.
Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?
[/q]
Tätä täysin samaa hämmästelin juuri tänä aamuna!
Harmi, ettei tätä liikeyritystä voi juurikaan boikotoida
omalta osaltani, koska se on aika olennainen juttu mun
työmatkoja. Dösä olis sitten turhan kallis.
http://www.hs.fi/kulttuuri/Ylen+Mannerheim-elokuvan+p%C3%A4%C3%A4t%C3%A4hti+Suomen+marsalkka+on+rakkauselokuva/a1305592513105
Wtf? En meinannut uskoa kyseistä juttua. Enkä kyllä oikeen vieläkään usko. Aprillipäivä on mennyt jne. Luulis että hesari olis kuiteski luotettava lähde *ding**whaat*
Nyt on Uudessa-Seelannissa huominen ja aamukolme.![]()
Ja jotkut uskoo, ettei ihmisen pysty nähä tulevaisuuteen*nauru*
Oonpa mä tän yhden työsuhteen aikana kerenny keräämään työsopimuksia*ding*
En kyl jaksa laskee.
Olut oli pahaa
Heränny vastaavaan reaktioon vuosituhannen vaihteessa, kun ks. litku maistui muka hyvältä..
Olut oli pahaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- ...
- 600
- Seuraava »