päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- ...
- 600
- Seuraava »
---
Olut oli pahaa
---
Heränny vastaavaan reaktioon vuosituhannen vaihteessa, kun ks. litku maistui muka hyvältä..
Kyl se vaan vielä kolmeviikkoa sitten maistui :D ja ehkä liiankin kanssa...
---
---
Olut oli pahaa
---
Heränny vastaavaan reaktioon vuosituhannen vaihteessa, kun ks. litku maistui muka hyvältä..
---
Kyl se vaan vielä kolmeviikkoa sitten maistui :D ja ehkä liiankin kanssa...
Liki 12-vuoteen sitä virtsaa ei ole mieli tehny. ^^
Tässä kuvassa vihreä ja sininen ovat itse asiassa yksi ja sama väri.
http://i.imgur.com/KyWmq.gif
Tein sopimuksen soneran viihdepaketista. Minulle luvattiii asentaa siihen kuuluva tallentava digiboxi. Ei asennettu, työnnettiin vain hätäisesti oven raosta kouraan ja jatkettiin matkaa. Olin siinä hieman huuli pyöreänä, että eikös tämä pitänyt asentaa, mutta kaveri juoksi jo rappusoia alas. Yritin sitten itse yhdistellä niitä johtoja, mutta eihän siitä mitään tullut. Haeskelin sopimuksesta kohtaa jossa mainittaisiin siitä asennuksesta, ei löytynyt. En sitten jaksanut ruveta tappelemaan soneran kanssa, kun asiasta ei ollut mitään mustaa valkoisella. Pirautin sitten helpsoniin ja sieltä tuli asentaja mikä siis maksoi erikseen.
Alunperin sopimusta tehdessä minulle sanottiin ensin etteivät he pysty soneralta purkamaa minun vanhaa DNA laajakaistaa. Loppujen lopuksi soneran myyjä kumminkin lupasi purkaa tämän DNA:n sopimuksen. Ei mennyt sitten peruminen ilmeisesi perille, tänään tuli lasku DNA:n laajakaistasta marraskuun loppuun asti, vaikka se olisi pitänyt perua jo pari viikkoa sitten. Pirautin DNA:lle ja sieltä sanottiin, että sonera ei pysty perumaan tätä sopimusta, että minun tulee tehdä tämä itse. Se sopimus on nyt sitten peruttu henkilökohtaisest, mutta mulla on nyt päällekkäin 2 eri internet liittymää melkein kahden kuukauden ajan.
Tämän jälkeen soitin soneralle ja sieltä taas sanottiin, että kyllä he pystyvät perumaan tuon DNA:n sopimuksen.
Kuinkahan aluperin soneralla sanottiin etteivät he pysty perumaan sitä, mutta lupasivat perua ja eivät peruneet. DNA:lla sanottiin ettei sonera pysty perumaan sitä. Jonka jälkeen soneralta taas asnottiin että he pystyvät perua sen.
Loppujen lopuksi soneralta sanottiin, että kun heiltä tulee lasku, soita takaisin niin he hyvittävät tämä sekaannuksen...
http://www.thomann.de/fi/ultrasone_signature_dj.htm
...Voisko tuo hinta olla typo? :'D
[q]Dzad, 19.5.2007 12:40:
Ilmatieteen laitoksen mukaan, tänään on 18 astetta Turussa...
Miks mun mittarissa lukee 12-13 astetta?
[/q]
Hei joo!!!
Ja ihan levoton tuuli! Miksei siitä mainittu eilen mitään säätiedotuksessa??? Meitä on huijattu!*grr*
Tulipa tänään vain puhetta ilmastonmuutoksesta niin ihmettelen kyllä reaktioita kun lähtee kyseistä luonnontapahtumaa (tai pikemminkin syitä) kyseenalaistamaan. Välittömästi alkaa "heretic! heretic! witch! burn him!" argumentointi ilman minkäänlaista pintaraapaisua itse aiheeseen.
duunissa on yks vanhahko mies joka ei vaan pysty kattoo mua esim. silmiin kun puhutaan. Se vaan tuijottaa mun tissei...ja ne ei edes oo isot mut joo, eka olin vähän hämillään nyt neljän kuukauden jälkeen tekis jo mieli vetää avarilla päähän...
[q]Super-Kerttu, 1.9.2006 09:11:
---
UnityF, 31.8.2006 20:29:
---
Jocular, 31.8.2006 20:24:
Oonkohan mä jotenki outo tai yksinäinen ku voin väittää, että käyn kissojen kanssa keskusteluja maukumalla niille
---
mii too mii too!
Miun entisen kissan ninon kanssa niin tuli juteltua oikee välillä pitkätkin maukunat ja kun sitten tein sitä luonnostaankiin kun oli vieraita niin ne hieman katto kieroon alussa
Nyt jo melkein kaipaan noita jutteluhetkiä kun ei oo enää kissaa
---
Minäkin huomaan naukuvani kissoilleni vastauksia silloin tällöin!
[/q]
Mites sit meidän perheessä kun me keskustellaan miehen kaa ammumalla..möö! Ja koirallekin puhutaan sen omalla kielellä. Et sellasta
Nyt on Uudessa-Seelannissa huominen ja aamukolme.
Aamulla kello herätti 6.45 ja tapani mukaan loikoilin reilut 30 minuuttia sängyssä vielä herätyksen jälkeen. Jostain syystä sain idean, että nyt on kelloja siirretty taaksepäin ja tarkistin asian myös teksti tv:stä joka oli samaa mieltä kanssani, eli kello oli vasta 6.12 tai jotain. No menin takaisin sänkyyn ja onnellisena ilmoitin myös miehelleni, että nyt saa nukkua pidempään.
Tulin töihin (omasta mielestä vielä paria minuuttia aikaisessa) ja pikku hiljaa aloin ihmettelemään, miksi täällä on niin paljon ihmisiä... ja miksi ne kaikki on lounarissa...
no ei niitä kelloja sitten olekaan siirretty ja en tajuu mitä olen houraillut :D
ja parhaimmat naurut saan kuitenkin siitä, että mun olis pitänyt tilata aamu sämpylät rakkaille työtovereilleni, ja nyt ne rassukat on jäänyt ilman. Saan vihaisia katseita kun ne tästä kulkee ohi, voin vain kuvitella mitä lounarissa on keskusteltu ennen kuin tulin töihin :D
[q]mayah:
---
T-mu:
hö no se kapteeni tietenki ampuu tietenki niit lintui siellä.
---
*reps*
Kiitos Teemu, eipähän ookkaan taas hetkeen tullu naurettuu ääneen yksin himassa.
[/q]
Toho mä suosittelen lääkkeeksi sellasta TV-sarjaa kuin Tuho-osasto, löytyy netistä alkup. nimellään "Scrubs". Vallan mainiota viihdettä ^__^
Witchcraft!
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---
Mahdollisesti kyllä, ko täälläkin tapahtuu sellaista. Youtube myös hidastaa toimintaa :)
kun se 21.12 ei vissiin koko maailma loppunut niin kyllä ne saakutin inkat oli oikeassa oli, että jotain kuitenkin näköjään tapahtuu...=D
joku oli oksentanut kuntosalin miesten vessan lavuaariin ja peiliinkin oli roiskunut :)
Riippuu vähän netin nopeudesta ja tuubin videolaatuasetuksesta, josko se on se syy. Toki jos on todella vanha konekin, niin se saattaa hyydyttää.
Mahdollisesti kyllä, ko täälläkin tapahtuu sellaista. Youtube myös hidastaa toimintaa :)
---
---
Riippuu vähän netin nopeudesta ja tuubin videolaatuasetuksesta, josko se on se syy. Toki jos on todella vanha konekin, niin se saattaa hyydyttää.
Läppäri ei ole kuin alta vuoden vanha ja ihan täynnä potkua, että ei se ainakaan siihen kompastu....netin nopeus on kymppi megainen systeemi...eli paketti pitäisi olla ihan kunnossa raudan suhteen mutta tää on varmaan taas joku ihan joku oma stroori....btw...eihän kovalevyn vaihto jonka suoritin pitäisi muuttaa koko pakettia niin että kaikki on mettässä (pakko kysyä kun mä en näistä vehkeistä ymmärrä mitään)....=)
Oijoivoivoi *eikä**eiei*
Liikaa Joulua?*hali*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- ...
- 600