päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- ...
- 600
- Seuraava »
---
Aina kun luulen että elämä asettuu uomiinsa alkaa mulla tulla ihan hirveä tarve lähteä vetämään kolmipyörälläni kohti auringonlaskua. Mikä mua vaivaa?*ding*
---
Ei siellä uomissa ehkä oikein pääse kokemaan ja oppimaan uutta.
No eipä niin. Ja just nyt tuntuu että hukun tähän uomaan.
Siis enää ei voi myydä käytettynä pc pelejä? Jos peliavain on kerran käytetty, ei sitä voi uudelleen käyttää vastaa Steamin asiakaspalvelu. Ei nyt kuulosta ihan lailliselta ja mitä mieltä enää on kaupasta/käytettynä ostaa pelejä, jos kerran niitä ei voi uudelleenkäyttää.
Aina kun luulen että elämä asettuu uomiinsa alkaa mulla tulla ihan hirveä tarve lähteä vetämään kolmipyörälläni kohti auringonlaskua. Mikä mua vaivaa?*ding*
Ei siellä uomissa ehkä oikein pääse kokemaan ja oppimaan uutta.
Silent Servant perjantaina Adamsissa??
Ei herranjestas oishan näistäkin kekkereistä voinu ees jossain ilmottaa... Onneks kuulin dsh @ basso, toivottavasti ei oo liian myöhästä säätää duunit kuntoo... PRKL
Nuoret ihmiset kyllä jaksaa säätää ja sortua omaan nokkeluuteensa.*ding*'
Olinkohan mäkin saman ikäisenä yhtä paha? Taisin kyllä olla vielä pahempi.*justjoo*
Ex vaimon mielikuvitus ja asianajajansa kyky irroittaa asiat kontekstistaan on suorastaan hämmästyttävä. Sai viikonlopun naurut, kun luki toisen vaatimuslistaa huoltajuuskiistassa.
Vietnamiin ei saa kirjeenä lähettää mitään tavaraa. Postin sivulta tietoa:
Vietnam ei ota vastaan tavaraa tai esineitä sisältäviä kirjelähetyksiä.
Rajoitukset Vietnamin kulttuuriministeriön luvalla: maalaukset, kuvat, kirjat, elokuvat, valokuvat, äänilevyt, taide, leikkikalut. Desinfioimistodistus käytetyille vaatteille ja jalkineille. Luovuttaminen vain vastaanottajalle henkilökohtaisesti: sallittu kirjatuille kirjeille.
Pikemminkin eilisen päivän o_O; tulipa eilen todistettua elämäni ensimmäinen "ryöstö", kun kaksi somalia ja yksi mustalainen ryöstivät Töölön Siwan. Tai ryöstö ja ryöstö, mutta aikamoisen saaliin saivat kyllä mukaan. Kumma kyllä, sekä minä että muut asiakkaat huomasivat tilanteen mutta kuitenkaan kukaan ei tehnyt mitään. Kassatäti tosin huomasi tämän ja rupesi hysteerisesti huutamaan "miksi luulette että suomalaiset ovat rasisteja, miksi?". Kävi oikein sääliksi sitä myyjää, vorot vaan kävelivät kaupasta ulos muina miehinä eikä myyjällä ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia pysäyttää ne. Tosin valvontakamera kyllä tallensi kaiken. Jotenkin kummallinen tilanne, kun itse huomaa olevansa täysin lamaantunut tuollaisessa tilanteessa (ehkä pelkäsin että tulee puukosta jos puutun) vaikka huomaa mitä tapahtuu. Kyllä ne ainakin jokunen kymmenkunta 6/12-packia bissee saivat pistettyä reppuihinsa. Eivätkä edes yrittäneet peitellä toimintaansa.
Voi hyvä perse!! tajusin just, että enää 3 viikkoa lähtöön*pökr*
Heräsin klo 8.45 ilman kelloa, eikä edes erityisemmin väsytä 0___O
http://us.cnn.com/2006/WORLD/europe/06/24/goat.demoted.ap/index.html
[q]
LONDON, England (AP) -- A British army regiment's ceremonial pet goat was demoted in disgrace after it marched out of line before a host of international dignitaries during a parade to mark Queen's Elizabeth II's birthday, a military spokesman said Saturday.
[/q]
Tämä ei muuten ole ainoa brittiarmeijan maskotti. Alempiarvoiset sotilaat joutuvat jopa tervehtimään niitä;
[q]
Since his demotion, soldiers of a lower rank are no longer expected to salute Billy as a sign of respect, Coates said.
[/q]
Jatkuvana riesana ollut alaetuhammas päätti sitten lopullisesti sanoa sopimuksen irti. Herätessäni siihen sattui, tunnistelin kielellä ja kas kumma hammas halkesi keskeltä kahtia. Voisivat hammaslääkärit puolestani jo poistaa sen kokonaan.
[q]Hyzenthlay, 9.5.2006 19:19:
hei mitä pitää tehdä et pystyy kattoon noin ison kuvan? (ilman et tarttee hilaa sitä alhaalta ja sivusta)
[/q]
No jos Firefoxia käytät niin klikkaa hiiren oikeaa nappia kuvan kohdalla ja ota valitse "näytä kuva" jolloin Firefox avaa kuvan uuteen välilehteen/ikkunaan ja automaattisesti pienentää kuvan ruudun kokoiseksi.
Kämpässä +12 astetta kun tulin tänne vkl:n jälkeen.
[q]KooKie, 21.5.2006 11:14:
Euroviisuja kokonaisuudessaan. Onhan ne jo suhteellisen nähty juttu.
[/q]
No itse en jaksa uksoa että osallistujamaat haluaisivat protestoida Euroviisujen olemassaoloa vastaan. Kyllähän ne näköjään vielä ihmisiä kiinnostavat, eikä vaikuta siltä että millään tavalla vähemmän kuin aikaisemmin.
[q]idi, 24.5.2005 08:08:
'Käpylässä on nuorille suunnattu tapahtuma ulkona jossa esiintyy mm... Unlive lämppäämässä Antti Tuiskua'
http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?t=3061
:DDD
(niille jotka ei tiedä unlive on suomalainen psyke live)
[/q]
Joku/jotkut on myyny sielunsa saatanalle
(Varmaan yllättävää et tää kommentti tulee multa, kun kyse on psykestä *hih*)
[q]tomppi, 28.7.2005 19:11:
Tänään ostetun leivän parasta ennen -päiväysmerkintä.
http://img167.imageshack.us/img167/9788/parasennen5kj.jpg
[/q]
[q]Kreikassa vireillä kanne Lordia vastaan
Kolme kreikkalaista järjestöä on nostamassa oikeuskanteen Lordia vastaan, kertoo uutistoimisto AFP oikeuslähteisiin viitaten. Konservatiiviset ryhmittymät ovat jättäneet alustavan valituksen Ateenan syyttäjäntoimistoon, Kreikan yleisradioyhtiön ERT:n johtajalle sekä Euroopan yleisradioliittoon EBU:un.
Ryhmät haluavat Lordin suljettavaksi huomisesta Euroviisujen finaalista, koska katsovat bändin suosivan satanismia. Valituksen mukaan Lordi "harjoittaa ja puolustaa satanismia ja jäytää Kreikan sekä Euroopan kulttuurin perusteita".
Vetoomuksen ovat esittäneet Kreikan naistiedemiesten liitto, Hellenististä kulttuuria vaaliva järjestö sekä Pireauksen majakka -niminen järjestö. [/q]
Jos Lordi edustaa satanismia niin herää tietty kysymys että mitä esim. Dark Funeral ja Deicide sitten edustaa =)
Tää on nyt virallisesti teh topic. Pikavalikkoon menee. Jatkakaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- ...
- 600
- Seuraava »