päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Bio, 16.8.2006 08:29:
---
Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*
---
Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas
[/q]
Olkaa sentään onnellisia siitä että tuo ei oikeasti tapahdu teille :D Itse olen lukuisia kertoja herätessäni oikeasti huomannut hampaita tai hampaanpalasia puuttuvan (puren siis hampaita yhteen nukkuessani todella lujaa). Pitäisi kai mennä hammaslääkäriin asian tiimoilta. Nyt rupeaa jo olemaan pieni kokoelma noita irronneita hampaanpalasia...*poks*
Itse ole myös muutaman kerran nähnyt unta että kaikkia hampaat ovat irronneet (näyttää siis olevan yleinenkin uniteema), nihkeää vaan kun ne sitten oikeasti rupeavat irtoamaankin.
[q]KooKie, 21.5.2006 10:34:
Hyvä huomata, että muuallakin Euroopassa on kyrpiinnytty euroviisuihin. IMO jotenkin tuntuu, että Lordin pisteet oli hyvin pitkälti protestiääniä.
[/q]
Protestia mitä vastaan?
Hesarista poimittu;
Miehen käsi juuttui vessanpönttöön Viikissä
[q]
Pelastuslaitoksen mukaan käsi jäi jumiin ilmeisesti kiinni vesisäiliön ja seinän väliin. [size=13]"Emme tiedä, miksi käsi oli siellä, emmekä kysyneet, koska se on yksityisasia",[/size] pelastuslaitokselta kerrottiin.
[/q]
Kolmosen spora tarjoaa kyllä usein extreme-kokemuksia halvalla rahalla. Tänään pullot lensi, nyrkit heilui ja potkittiin minkä kerkesi. Itesäni harmitti lähinnä myöhästyminen koulusta kun spora pysäytettiin eikä päästetty ulos ennen kuin kytät tuli ja pisti nämä järjenjättiläiset rautoihin.
[q]larzizi, 27.6.2007 22:21:
Toivottavasti tyttö ei sano joka kaupassa noin electronin kanssa. Itellä ainakin oli naurussa vähän pitelemistä
[/q]
Minulle on joskus käynyt päinvastoin. Ojensin kortin kassaneidille ja hän kysyy "pankki vai luotto" ja joudun selittämään että Electron ei ole luottokortti.
10h siitä kuin viimeksi söin yhtään mitään eikä nälästä tietoakaan.
Heräsin tänään puolisen tuntia ennen kellon rimpausta, eikä edes väsyttänyt!? This is almost too strange, oonko mä niin vanha että musta tulee vaivihkaa aamuihminen?
Meidän pakastelokerossa ei oo takakantta. Se on siis avonainen jääkaappiin. Ei ihme, että puolet jääkaapista oli jäässä(ennenkun sulatin sen).
Saas nähä pystyykö siellä marjoja säilöä. On kyllä muutenkin niin pieni, että tarttee olla pakko vaan ostaa seuraavan ja saman päivän käyttöön anyways
Kävin viime torstaina työhaastattelussa ja maanantaina sain tiedon että minut on valittu ja aloitan torstaina. Olin käsittävinäni että sopimukset sun muut tehdään keskiviikkona klo 12:00. Tänään sitten puhelin soi puolenpäivän jälkeen ja pomo soittaa että "tuletko sinä". Olin siinä hieman pöllähtänyt , että eikös sen pitänyt olla huomena? Eipä ollut. Tuli sitten tehtyä pikkasen nopea lähtö.
Pyytelin totta kai anteeksi tätä sekannusta perile päästyäni ja pomo oli todella hyvän tuulinen. Tehtin sopimukset ja sai työvaatteet. En tiedä missä kohtaa on ollut katkos, mutta mulle selvisi vasta siinä sopimusta tehtäessä että kyseessä onkin osaaika-työsta 10-37 tuntia viikossa, kun uskoin sen siihen asti olevan kokopäivä työtä*ding*
Loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että hyvä että edes jotain sain ja mikäänhän ei estä etsimästä mua ns. parempaa työtä...
Oli vähän yllättävää kun Porvoon moottoritiellä tuli lentokone vastaan.
Pienlentokone teki pakkolaskun Porvoonväylälle
Onneksi kukaan ei loukkaantunut, liikennettä oli paljon.
Täällä käy bileissä yks pariskunta missä toinen osa puolli näyttää ihan multa ja toinen ihan eksältä. Juttein niiden kanssa yhissä bileissä vuosi sitten.
Nyt näköjään tää eksän näkönen käy mun kaa samalla salillla. Jotenkin jännää olla samassa huoneessa ihmisen kanssa joka näyttää niin tältä ihmiseltä, jonka kanssa ei ole väleissä. Tekee mieli mennä kysymään siltä kuuulumisia ja keskustella asioista, jotka ei siihen liity mitenkään*ding**nauru*
Englannninkieliset tittelit kuulostaa niin hienoilta, ettei meinaa uskaltaa avaa työpaikkailmotusta, kun luulee, että ne hakee jotain asiantuntijaa*nauru*
En oikeen tajua joidenkin executive ja manager tittelien suomenkielisiä vastineita ollenkaan näköjään*blush*
[q]Wolverine, 26.4.2009 11:03:
---
[/q]
Jujuu mut tarkoitan vaan että sillonki uutisointi oli just sen mukaista et maailma loppuu jne.
ny se on ohi. kaikki on nähty. ei oo enää mitää syytä elää
[q]annabel, 18.7.2006 14:28:
Siis voiko toi olla totta Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.
[/q]
Turha ton takia on damia väliin jättää. Ne toteuttaa vaa sananvapauttaan ja omasta mielestä ainaki hyvä niin. Puolueen omia tavoitteita en kommentoi vaikka ne sattuuki olemaan oman moraalikäsitykseni vastaisia..
Tosta Hizbollah-järjestöstä sitte et ei tota lähi-idän kriisiä kannata sen niskoille pistää. Israelin joukot on nyt libanonin hyökkäyksen aikana teurastanu about 10x enemmä siviilejä ku hizbollah. Hizbollahilla on myös siviilipuoli joka ylläpitää kouluja ja sairaaloita
Ostin liput sensation whiteihin hetken mielenjohteessa. En vielä tiiä meenkö vai enkö, mutta onpahan 22 llippua ni voi päättää sitten lähempänä*hymy*
22 lippua? Eikös noi ole aika kalliitakin?
messengeri pastes itestään kaveriile yhen viestin minkä olin kirjottanu jollekki joku pari kk sitte. hämmentää vaa se mite ku toi viestien tallennuski on pois päältä nii ton pitäis käytännös olla mahdotonta O.o
Ostin liput sensation whiteihin hetken mielenjohteessa. En vielä tiiä meenkö vai enkö, mutta onpahan 2 llippua ni voi päättää sitten lähempänä*hymy*
eit luku =D
---
Ostin liput sensation whiteihin hetken mielenjohteessa. En vielä tiiä meenkö vai enkö, mutta onpahan 22 llippua ni voi päättää sitten lähempänä*hymy*
---
22 lippua? Eikös noi ole aika kalliitakin?
wups. siis 2 peräti. sekin oli jo vähän turhan kallista =D
Oon ollu 3 kertaa biettämässä tän viikon aikana. Oon myös päätyny lähes joka pv salille.
Nyt heräsin just ja kiitn onneani, että olo on näin mahtava, meinaan kohta mahdollisen tulevan duunin 1vuotispäiville tutustumaan työntekijöihin ja asiakkaisiin*hihu*
Edit. Olin kai eilen treffeillä En perjaatteessa harrasta sellasia, joten aika jänskä juttu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- ...
- 600
- Seuraava »