päivän o_O

Back to häröily O

[q]kindertin, 30.4.2009 16:11:
Aikamoinen ilta tulossa. Tai huominen aamu ainakin..
Olen luvannu juoda itteni hyvännäköseks, ja oikeen reippaaseen siivouskuntoon huomista varten.
Huomenna on sit rahat loppu,joutuu aika paljon kiskomaan
[/q]

Onnistuitko*nauru*

Iltaröökil juttelin naapurinkaa pihalla nii selvis et se on mukana tekemäs tota just alkanutta BBtä O.o

[q]Kolera, 7.10.2008 16:05:
totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.
[/q]
Mikä susta tulee isona...?

Mulle taidettiin just tarjota duunia cape townista!*ding**whaat*
Kiehtova ajatus tietty, joskin ei ehkä kuitenkaan tee mieli muuttaa stadia pienempään kaupunkiin josta ei pääse mihinkään lentämättä puoltapäivää.

Kiehtova ajatus tietty, joskin ei ehkä kuitenkaan tee mieli muuttaa stadia pienempään kaupunkiin josta ei pääse mihinkään lentämättä puoltapäivää.

Täh? Eihän Cape Town ole stadia pienempi?
Mukava ja lämmin paikka kyllä. Minkälaista duunia?

http://www.iol.co.za/news/crime-courts/44-murders-in-one-bloody-cape-weekend-1.1540425

Autokuume vol. 5063 ...tahtoo vw sciroccon!

---
---

http://www.iol.co.za/news/crime-courts/44-murders-in-one-bloody-cape-weekend-1.1540425

Sekin vielä. Olin jo kuullut, että asuisin siis porttien takana sen ajan mitä sielä olisin. Ei kuulosta sen arvoiselta.

Olen laittanut viikko sitte Etelä-Suomen sanomiin yleisönosastonkirjeen , mikä käsitteli uskovaisten kielteistä suhtautumista homoseksuaalisuuteen. Sitä ei sitten ole julkaistu. Sen sijaan palstalla keskustellaan mm, siitä että miesten pitäisi kusta istualteen, kun lorina häiritsee naapureita...*ding* Näin meillä lahdessa...

Kappas, syyskuussa tullut 10v täyteen siitä kun rekisteröidyin Klubitukseen.
o_O ja =)

Kappas, syyskuussa tullut 10v täyteen siitä kun rekisteröidyin Klubitukseen.
o_O ja =)

Samaa vikaa näyttäis olevan :)

Kävelin tuossa aiemmin kohti kauppaa ja kuukauden ensimmäinen arkimaanantai niin väestöhälyyttimien kokeilu alkoi. Pari lukioikäistä tyttöä tuli kysymään ihan peloissaan että mikä toi oli? Eihän tuota ääntä kuulu kuin joka kuukausi, luulis kuulleen ennenki, ja varsinki kun ennen varsinaista hälytysääntä tuli kuulutus että hälyjä kokeillaa O_o

Miten leffan todellinen kesto kannessa ilmoitettuun voi heittää 20min? Kaikkialla muualla lukee leffasta oikea kesto, mutta blu rayn kannessa se on väärin merkitty

Ostin kaksi erään yhtyeen vähän vanhempaa levyä alekorista. Molemmissa sisällä sama levy ja ilmestymisen väliä kaksi vuotta. Niin siis siinä vanhemmassakin oli se uudempi O_o.

Käynyt sama joskus divarin kanssa. Tuli väärä levy kotelossa, mutta lähde nyt sitten Tukholmaan valittamaan asiasta. Tuo ihan sama on käynyt kaverilla muistaakseni Stupidon kanssa joskus

Työpaikan pakkoradiosta kuului tänäpänä parikin kertaa mainos, jossa moottoriöljyinen miesääni hehkutti ja hekumoi ja hersytteli Kaikkien Aikojen Mahtavinta Luisteluspektaakkelia!!!*tähti**tähti**tähti*

Rivien välistä piti osata lukea, että katsokaa kuinka Arttu Wiskari pyörii jäällä.

Huh!

täs olis se parisin leystä pikkasen lisää videot ja kaikki *nauru**nauru*

http://www.parishiltonrecord.com/

[q]domi, 22.8.2006 12:34:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1222224

Voi
[/q]

kattelin tossa äsken samaaa*nauru*

Haisen mielestäni tänään aivan maissimuroilta o_O
Häiritsevää ja mielenkiintoista*justjoo*

---

---
Miltä maistuis Helsinki-Kittilä alle kahdessa tunnissa, junalla.

---

Hyvältähän tuo maistuisi.

Mutta valitettavasti suomen rataverkosta on pidetty niin huonosti huolta että Helsinki-Kittilä 4 tunnissakin on pelkkää utopiaa.*eiei*
---

Suomessa on myös sellanen juttu kuin talvi joka keväällä aiheuttaa routavaurioita. Kaikki ongelmat ei johdu huonosta hoidosta..

No, en mä niin väittänytkään, mutta suomen rataverkon huono kunto ja hoidon puute on kylläkin asia jonka jopa VR myöntää.

Ostin kaksi erään yhtyeen vähän vanhempaa levyä alekorista. Molemmissa sisällä sama levy ja ilmestymisen väliä kaksi vuotta. Niin siis siinä vanhemmassakin oli se uudempi O_o.

O