päivän o_O

Back to häröily O

Ryhävalaan penis on 1,7 metriä pitkä.

[q]leka, 19.4.2006 20:23:
Nyt luulen jo nähneeni kaiken! Syntetisaattoreistakin myydän demoversioita*whaat**ding*
[/q]

Tottakai niitä voidaan myydä siten että ostat myöhemmin lisää ominaisuuksia kun perustoiminnot loppuu kesken, sekä kovo- että softapuolella. Ja sitten on demokäytössä olleita kappaleita :)

Huu, siirryttiin uusiin tiloihin ja toimintamenetelmät vähän muuttui - vähäsen tässä on totuttelemista mutta paremmin tuntuu kaikki toimivan

[q]Remotion, 19.4.2006 05:44:
väsytti hieman tuossa eilen, joten ajattelin ottaa vähän päivä unia, noh kello on nyt aamulla 5:44 ja oon nukkunu tommoset 11,5h putkeen...
[/q]

hehe mä nukahdin eilen joskus 19 aikoihin, sit 01.30 heräsin sammuttamaan valot ja koneen, ja heräilin aamulla sit tossa ennen kymmentä. Toivottavasti nyt olis sitten univelat vihdoin kuitattu...

[q]ezzy, 2.12.2007 16:08:
---
domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.

---

Kuullu tota muualtakin et myyjät luulee sitä alkoholijuomaks O_o Samoin mad crocia
[/q]Mad crocista on myös sellanen versio missä on alkoholia mutta sen nimi on Croc's tail sitä en sitten tiedä onko edistäkin sellanen...

Tänään olisi eka ajotunti autokoulussa. Hieman sekavia fiiliksiä aiheuttaa. Vähän jännittää ja sitten taas olen aika innoissani siitä. Mutta joo saa nähdä miten mahtaa mennä. Toinen kerta elämässä kun pääsee kunnolla auton rattiin. Eikä ekassa kerrassa ollut kauheasti kehumista.*ding*

väsytti hieman tuossa eilen, joten ajattelin ottaa vähän päivä unia, noh kello on nyt aamulla 5:44 ja oon nukkunu tommoset 11,5h putkeen...

[q]Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:
[/q]

Koon puolesta tulee tosiaan mieleen että voisi olla peura, jos se on vaikka uponnu jäihin syksystä, ammuttu, tai muuta semmoista. Muista ottaa lisää kuvia jos käväset lähiaikoina uudestaan siellä *utelias*

[q]Anne, 18.4.2006 17:49:
Nähtävästi tänne valittaminen auttoi, sillä joku oli palauttanut kenkäni muovipussissa sinne salille. *ding*Liekö sitten ottanut kengät mukaansa epähuomiossa tai jotain. Sangen omituista, mutta minä olen helvetin tyytyväinen, että sain kenkäni takaisin.
[/q]

Ei sitten kuitenkaan ollut jättänyt mitään allekirjoitettua viestiä asiaan liittyen, kuten nyt vaikkapa "kenkäsi olivat väärää kokoa, joten en viitsinytkään varastaa niitä" tai "anteeksi että otin kenkäsi epähuomiossa?"

Nice job. Ihmiset on kyl hämmentäviä.

[q]Anne, 7.4.2006 10:52:

Joku pölli multa salilla aerobic-kengät. ..jaadijaadijaa..
[/q]

Nähtävästi tänne valittaminen auttoi, sillä joku oli palauttanut kenkäni muovipussissa sinne salille. *ding*Liekö sitten ottanut kengät mukaansa epähuomiossa tai jotain. Sangen omituista, mutta minä olen helvetin tyytyväinen, että sain kenkäni takaisin.

[/q]

oho, nälkäsiä piraijoita siel teidän lammessa... (tai muita mukavia kaloja kts platinumin mennäänkö uimaan topic :D toi on jonkun norsun ruho, ei muuta kun avantoa kaivaa ja pokkana sekaan :D

[q]Verano, 18.4.2006 11:37:
No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!
[/q]

Mikäli en tietäisi mitä opiskelet, niin pitäisin tota hieman erikoisena.

prkl, join sitten kahvikupposet keskiyöllä ja nyt on sitten valvottu koko yö kun tarkoituksena oli päästä nukkumaan viimeistään klo 2. o_0

Samat kuvat vähän isompina:
1, 2, 3
+ yksi 1600x1200
[/q]

CSI! Mikä toi on? Joku rusakko?

Tapasin toissapäivän mäyrän.

[q]Janne, 17.5.2006 22:54:
---
Söpö-Katja, 17.5.2006 17:27:
... hivenen yliaktiivisuuttakin havaittavissa..

---

Ai "hieman"
[/q]

*släp*

Mustelmasaldo:
- Oikeassa käsivarressa
- Oikealla puolella lantiolla/ alavatsassa kaksi
- Oikealla puolella sisäreidessä
- Vasemmalla puolella sisäreidessä
- Vasemmassa kädessä keskellä kämmenselkää

Kaikki semmosia suht. pieniä.
Mitä hittoo mä oon tehny?
Roudaaminenko syynä?

Heräsin äsken siihen kun tipuin sohvalta.
tai siis sohva keikkas silleen jotenkin hassusti
ku oon levittännyt sen sängyksi. Olin kaiketi
liian reunalla. Ei siin muuta mut satutin itteni
lyömällä kyynerpään ja jalan pöytään!
Vois mennä sänkyyn nukkumaan jos siellä olis turvallisempaa
nukkua.

Tää on aina tätä Tuun kotipaikkakunnalle porukoille, sovin näkeväni siskoa ja paria kaveria päivän ja illan aikana. Ensin sisko kertoo, ettei muistanut koko hommaa ja menee kaverilleen illalla. Sitten kaveri sanoo, että luuli, et nähdään huomenna ja menee kavereiden ja poikaystävänsä kanssa jonnekin mökille. Mulle on käynyt eri ihmisten kanssa näin varmaan yläasteelta lähtien, koska mä opin, et ei pidä sopia yhtään mitään enää koskaan, koska kaikki menee aina jotenkin huonosti

Jos kerron närkästyksestäni, saan vaan vastauksekseni, et hei, täähän oli vaan yks kerta. Kun muistutan muutamasta muusta kerrasta, niin sitä ollaan niin vaivautuneita ja mutistaan, et kyllähän me ehditään näkemään. Oisin kyl voinut jäädä Tampereelle illaksi, mut ei oo kuin 10e tilillä rahaa, joten sillä ei paljon mitään tehdä...

Nyt ois aikaa lukea, mut ei vois vähempää kiinnostaa istua nenä kiinni kirjassa tai tapella excelin kanssa...*eikä*

Samalla päivän :)

Kaveri sai kämpän samasta talosta ja jopa samasta rapusta kun missä mä asun! Samanlainen asunto vielä. Mieletöntä!

O