päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- ...
- 600
- Seuraava »
Päivän viimeiset luennot käsitteli integraalia,
ja toverini kummallakin puolella yht äkkiä
puolessa välissä tuntia hiljenivät, ja kun sitten
katsoin tarkemmin niin molemmat nukahtivat..
Perjantai tai jotain.. O_o
[q]täysperkele, 7.4.2008 19:26:
Äskeiset uutiset isältä*whaat* Mun kissa lopetettiin kolme päivää sitten 17-vuoden ikäisenä, kun se oli mennyt heikkoon kuntoon ja oli pelkkää luuta ja nahkaa enää. Eräällä tutullamme oli aivoinfarkti peräti kolmessa kohtaa aivoissa, eikä sen puheesta saa enää oikein selvää. Jäänee kuulemma sellaiseksi. Lisäksi veli oli kiikutettu sairaalaan tänää ajettuaan kolarin jonkun naisen kanssa, kun molemmat oli joutuneet johonkin jäiseen raiteeseen mistä kumpikaan ei päässyt pois ennen törmäystä. Mun auto joka oli lainassa sillä hetkellä meni lunastukseen. WTF?!
[/q]
jessus mikä päivä sulla...ja suvulla. Jaksamisia
[q]QueenB, 11.11.2005 13:32:
Jeps,
Tuli tossa surffailtua netin ihmeellisessä maailmassaja törmäsin kuvatarinaan chernobylin matkasta. Tarina oli englanninkielinen ja siinä mainittiin että chernobyl tarkoittaa wormwood:ia. Laiskuus iski enkä jaksanut katsoa sanakirjasta, että mitä tämä wormwood tarkoittaa suomeksi. Jäi kuitenkin vaivaamaan. Lopetin surffailun sähköpostin lukuun. Noh, kaveri oli lähettänyt postilla absinthin historiaa. Tässä historiassa mainittiin, että absinthin pääaines on koiruoho, joka on englanniksi wormwood.!! Näin ne asiat hoituu, vaik ei itse teekään mitään.
[/q]
Itse asiassa ei. Tshernobyl tarkoittaa pujoa (engl. common wormwood, eri asia kuin wormwood joka siis tosiaan on koiruoho). Tällä on merkitystä sikälikin, että jotkut hihhulit väittävät, että Tshernobylin onnettomuus on ennustettu Raamatussa:
Ilm 8:10-11
Kolmas enkeli puhalsi torveensa. Silloin putosi taivaalta suuri, soihtuna palava tähti, ja maahan pudotessaan se täytti kolmanneksen virroista ja vesien lähteistä. Tähden nimi oli Koiruoho. Kolmannes vesistä muuttui karvaaksi kuin koiruoho, ja monet ihmiset kuolivat vedestä, koska se oli tullut myrkylliseksi.
Jeps,
Tuli tossa surffailtua netin ihmeellisessä maailmassaja törmäsin kuvatarinaan chernobylin matkasta. Tarina oli englanninkielinen ja siinä mainittiin että chernobyl tarkoittaa wormwood:ia. Laiskuus iski enkä jaksanut katsoa sanakirjasta, että mitä tämä wormwood tarkoittaa suomeksi. Jäi kuitenkin vaivaamaan. Lopetin surffailun sähköpostin lukuun. Noh, kaveri oli lähettänyt postilla absinthin historiaa. Tässä historiassa mainittiin, että absinthin pääaines on koiruoho, joka on englanniksi wormwood.!! Näin ne asiat hoituu, vaik ei itse teekään mitään.
MITEN V*TUSSA IE7 VOI OLLA NÄIN HUONO SELAIN!? *toktok*
(joudun siis töissä käyttämään tämmöstä paskaa. kotona on onneks optimoitu ja päivitetty Firefox)
[q]martina, 10.11.2005 16:40:
postin mukana tuli tänään paksu kirje.
kirjeessä oli cd, joka sisältää viidakon ääniä?
[/q]
Ja tämähän tarkoittaa, että meille tulee VIIDAKKOBILEET!
[q]MaoTse, 9.11.2005 12:41:
---
innae, 8.11.2005 22:02:
Rekisterin mukaan lähin klubituksessa rekisteröitynyt asuu 160m päässä minusta.
Kaikkea sitä löytyykin :D
---
Mun lähin "Klubbari-naapuri" asuu 0,08km:n päässä... o_O
[/q]
Mul näemmä asuu 23 klubbarilaista alle kilsan pääs (rekisterin mukaan). Siis niinku missä?..o_O
[q]Amma, 9.11.2005 22:57:
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.
Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.
[/q]
Mulle käy useesti tolleen, kun on ihan ajatuksissa ja sit luulee et on jo perillä. Meinaa ihan kaatua.. Outo tunne.
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.
Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.
Safarilla Klubitusta selaillessa kursivoidut tekstit ainakin signatureissa muuttuvat käsittämättömäksi mongerrukseksi. Esimerkiksi Verottajan signature, joka tätä kirjoittaessa on tämän sivun alussa, näyttäisi sanovan:
K"lwuv"epcv"dgnkgxg"cnn"vjg"vjkpiu"rgqrng"uc(0
Yj{owuv"K"fgcn"ykvj"vjku"ujkv. "gxgt{"hwemkpi"gc{A
Copypeistattuna teksti kuitenkin näkyy oikein. o_O
Mulla on yhdettoista bileet merkitty suosikkeihin loppukuulle Eli keskimäärin yhdet bileet suunnilleen joka toinen päivä En taida ihan kaikkiin ehtiä, vaik kuinka haluis
[q]Verottaja, 8.11.2005 14:57:
---
mayah, 8.11.2005 14:53:
*sensuroitu*
---
Ei muuten ollu keesiä päässä :P
[pieni]Ja yleensä keesistä saa kuulla punkkari-läppää.[/pieni]
[/q]
Millaset vaatteet sulla oli päällä?
Mua kiinnostaa....
[q]MaoTse, 8.11.2005 12:16:
Lääkäri oli kirjoittanu mulle reseptin allergialääkkeille, 2*30 kapselin paketti...
Äsken kävin niitä hakemassa, nin tyttö siinä apteekin tiskillä totes, et ei tollasta pakettia oo olemassakaan... *ding**nauru*
No onneks kuitenkin sain lääkkeet...
[/q]
Tolleen käy tosi usein..lääkärit on tyhmii*hihu*
Joku epämääränen seppo tuli bussipysäkillä kysymään, että
kuuntelenko trancea. Näytän kuulemma semmoselta, että kuuntelisin.
O_o
[pieni]Mitkä ovat trancea kuuntelevan tuntomerkit? :D[/pieni]
Meen haastattelee Antti Tuiskua kuulemma ens viikolla Buusteriin.
mun _hiukset_ yritin laittaa pinkkejä raitoja, mut.. sit aamulla
Lääkäri oli kirjoittanu mulle reseptin allergialääkkeille, 2*30 kapselin paketti...
Äsken kävin niitä hakemassa, nin tyttö siinä apteekin tiskillä totes, et ei tollasta pakettia oo olemassakaan... *ding**nauru*
No onneks kuitenkin sain lääkkeet...
Tentti ohi enkä tiiä yhtään miten se meni o_O
Pitänee oottaa tuloksia ja sitten vasta ihmetellä.
[q]Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?!
P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...
[/q]
Kyllä se vaan multa on onnistunut. Tosin näin opiskeluvaiheessa nyt ei mitään kovin haastavia työtehtäviä ole, mutta just esim. erinäisten asiakirjojen laatimisen ohella voi näppärästi surffailla. :D
Asuinalueeni paikallislehdessä oli yli puolen sivun juttu kudotuista villasolmioista. Jutussa esitettiin mm. mahdollisuus liittyä solmio-klubiin.
Aaaapua! Mä en haluu asuu enää täällä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- ...
- 600
- Seuraava »