päivän o_O

Back to häröily O

[q]bates, 29.10.2005 23:51:
Hämärää..

Alkoipas siis äsken tekemään punaviinia mieli, eli pullo esiin ja korkin aukaisuun.
Kesken avaamisoperaation ovikello soi ja välitön "kuka vittu tähän aikaan soittelee ovikelloa" -fiilis.

Eikun ovelle viinipullon avaaja edelleen tiukasti kädessä ja ovi auki. No naapuriin äskettäin muuttanut tyttöhän se siellä viinipullo kädessä kysymässä oliskos mulla lainata hänelle viinipullon avaajaa.

Meikä jököttää siinä ovella siis avaaja jo valmiina kädessä ja tytöllä avaamaton viinipullo omassaan.

Vaikea sanoa kumman ilme oli enemmän hämmästyneempi, mun vai sen tytön.
[/q]

päivän paras..

Mä sain selville, että tässä talossa on kellari.*ding* Vielä kun saan avaimenkin.*hihu*

[q]bates, 29.10.2005 23:51:
Tarina
[/q]

Match made in heaven!

Kai sitten päädyitte juomaan yhdessä?

[q]embie, 27.10.2005 19:31:
Perhana, että oon missannu...ja tää tuli varmaankin jo uusintana tänään päivällä?? prkl!
[/q]

En oikeastaan tiedä kun näkyy vaan Suomen peruskanavat omassa telkkarissa. Satuin olemaan vaan kaverilla oikeaan aikaan telkkarin ääressä

[q]sapeli, 28.10.2005 18:30:
Katoin että mistäs mulle on tullu uus luomi, tai että en varmaan vaan oo aiemmin kiinnittäny siihen huomiota... Sit katoin tarkemmin ja tajusin et se oli suklaata
[/q]

hassua

Katoin että mistäs mulle on tullu uus luomi, tai että en varmaan vaan oo aiemmin kiinnittäny siihen huomiota... Sit katoin tarkemmin ja tajusin et se oli suklaata

Virolaisen 54 kysymystä sisältävän testin mukaan mä oon hiljanen ja huomaamaton hiiri Ja nörtti

[q]ezzy, 27.10.2005 19:42:
tuhat tekstaria kuussa, tsiisus
[/q]
No nimenomaan! Elämä on.

[q]Jutu, 27.10.2005 19:00:
Saunalahdelta tuli tänään viesti, että mun ilmaset viestit on käytetty. Ja mulla ei oo koskaan ennen ylittynyt se tuhannen viestin raja Onneksi kohta vaihtuu kuukausi.
[/q]

tuhat tekstaria kuussa, tsiisus

[q]Pablo, 27.10.2005 19:04:
---
Juhgu, 27.10.2005 16:35:
Hiton iltalehti ja iltasanomat ja niiden otsikot :D nolasivat suomen aika tehokkaasti conanissa

---

Se oli hemmetin hyvä jakso!
[/q]

Perhana, että oon missannu...ja tää tuli varmaankin jo uusintana tänään päivällä?? prkl!

Kuulin tänää ettei mun laajakuva telkkari ookkaa laajakuva

[q]mayah, 27.10.2005 17:54:
"Nää lääkkeet saattaa vaikuttaa vähäsen reagointikykyyn, et autolla ajoa kannattaa sitte harkita"

[iso]AI VÄHÄSEN?[/iso]

[/q]
Jeppp.. Mäki oon ollu ihan tokkurassa koko viikon
Tänään kävin uudestaan lääkärissä ja ei muuta kun lisää tabuja nassuun..

sniff sniff

[q]Juhgu, 27.10.2005 16:35:
Hiton iltalehti ja iltasanomat ja niiden otsikot :D nolasivat suomen aika tehokkaasti conanissa
[/q]

Se oli hemmetin hyvä jakso!

Saunalahdelta tuli tänään viesti, että mun ilmaset viestit on käytetty. Ja mulla ei oo koskaan ennen ylittynyt se tuhannen viestin raja Onneksi kohta vaihtuu kuukausi.

Korsossa on enemmän talvi kun muualla pk-seudulla. Tai ainakaan Myyrmäessä tai edes Tikkurilassa ei oo niin paljon lunta kun Korsossa. Ja tääl on enemmän pakkastaki, kaikki kadut ihan jäässä

Kummaa, miten fiilikset Jonkun suhteen voi vaihtua laidasta laitaan about tunnissa

Uutislehti100, 25.10.2005, sivu 16,
Tekstiviestikuvat:
Kuvaaja: ? Paikka: Helsingin Keskusta
Mitä Kuvassa?: DJ Admin Van Buuren ja fanit keskustan yökerhossa..

Ja itse kuva esitti tietysti ARmin Van Buurenia soittamassa studio 51:ssä.. Että sillälailla toimittajat taasen osasivat ja tiesivät hommansa...

[q]Miksan, 25.10.2005 00:28:
---
ezzy, 25.10.2005 00:23:
Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*

---

Laajemmin mahdollisia.
Elikkä ei oo hetkeen valtakunnallisilta kanavilta.
[/q]

Miten "valtakunnallista" sen pitää olla? Saahan Canal Digitalin näkymään lähes missä vaan jo nyt. Yle ja muut ovat vielä pitkään kivikaudella, kun keskittyvät vanhentuneeseen digitv-tekniikkaan.

Menin duuniin 04.30 O_o

Alkoipahan viikonloppu aikaisemmin. :D

[q]ezzy, 25.10.2005 00:23:
Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*
[/q]
Laajemmin mahdollisia.
Elikkä ei oo hetkeen valtakunnallisilta kanavilta.

O