päivän o_O

Back to häröily O

[q]Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?! *nauru*[/q]

No helppo homma, älä ryhdy tuomioistuinhommiin vaan esim. sopimusjuristiksi.

Tuli kaupungissa nähtyä yksi evoluution helmi. Kyseessä oli noin kolmekymppinen mies, jonka naamassa olevasta luomesta (tms.) kasvoi karvoja. Tässä nyt ei sinänsä ole mitään kummaa - kasvaahan miesten kasvoissa karvoja muutenkin - mutta nämä karvat olivat valehtelemata noin viisi senttiä pitkät, elleivät enemmänkin, ja sojottivat suoraan poskesta ulospäin. Vähän enemmän ryhtiä, niin olisin luullut niitä vahatuiksi. Lisäksi mies oli ajanut partansa. Miksi, oi miksi, hän oli jättänyt ne uskomattoman friikit luomikarvat keskelle poskeaan? o_O

Kaverille tuo oli illan *yökötyshymiö*.

[q]lostgone, 4.11.2005 20:17:
Koska koin tarvetta haasteille, lupauduin bändikilpailun juontajaksi.
Basistivitsejä otetaan vastaan.*joo*
[/q]

huonoimmasta päästä lähdetään...
elikkä:
montako basistia tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu?
11, yksi vaihtaa lamppua ja kymmenen pitelee solistia ettei tämä juoksisi valokeilaan*justjoo*

[q]Pätkis, 13.9.2007 17:48:
Hyvä tilanne äsken kotimatkalla*tirsk* Kiertoliittymässä kaksi autoa meinasi kolaroida, koska kumpikin halusi mennä ensin. Pysähtyivät siihen jonon jatkoksi, ja jälkimmäinen alkoi nojaamaan tööttiin niin että risteys raikasi. Ensimmäinen sitten avaamaan ovea että mitä sä alat mulle, toinen avasi oven ja alkoi huutaa pää punasena että helvettiäkö ajoit suoraan mun eteen. Ensimmäinen tietysti siihen, että mä OLIN EKA, ja hirveetä kiroilua vuoron perään "et kyllä ollut!!!" jatkui kunnes muut autot oli jo hyvän matkaa siirtyneet risteyksestä pois*nauru* Ei tarvi varmaan mainita, että se jälkimmäinen, jonka autosta vasta hyvin viime tipassa jarrut löytyi, oli taksi*justjoo*

Rentoa ruuhka-autoilua keskustassa*aplodit*
[/q]
Oli kyl hitonmoinen ruuhka äsken! Mulle kävi vähän samantyyppinen juttu, mutta osapuolina olivat taxari ja minä, ja ainoa huutaja oli: Arvatkaa kuka? Ensin ohitti mut törkeästi sivulta risteyksessä, niin että melkein ajoin sen päälle. Tööttäsin, niin eiköhän se nouse autosta ja tuu huutamaan mun ikkunalle. Ja vielä asiakas taksissa! :D

Jos jotku, niin taxarit sais poistaa liikenteestä. Tekevät niin paljon törkeyksiä ja sitten vielä haukkuvat muita... Ne vois ajaa pelkästään viikonloppuisin, kun en itse ajele, mutta tarvin kyytiä.

[q]ezzy, 6.8.2008 22:18:
kauas alkaa olee viime kerrasta
[/q]

Voiskin pistää sen piikkiin, mut kun ei

Huomasin kuinka tampio olenkaan näissä nykyajan vempeleiden kanssa... en osannut käyttää kosketusnäyttöä siihen tarkoitetulla kynällä.

Kai se on pakko myöntää, et mä oon menneen talven lumia.

[q]sapeli, 4.11.2005 03:23:
---
Karvinen, 4.11.2005 00:02:
äiti sanoo yleensä konemusaa (tecknoo nyt) "kamalaks jumputus musaks"
nyt se on menos nukkuu ja pyys pistää lujemalle et se voi nukahtaa sen tahtii . .

---

Kuulostaa vähän vittuilulta... Millasella äänensävyllä se ton sano?
[/q]

Ihan normaalilta. Kyl se oli tosissaa ja ei menny kauaa ku se kuorsas jo siel omassa sängyssää. . .

[q]Karvinen, 4.11.2005 00:02:
nyt se on menos nukkuu ja pyys pistää lujemalle et se voi nukahtaa sen tahtii . .
[/q]

Kuulostaa vähän vittuilulta... Millasella äänensävyllä se ton sano?

Vampyyrit tappaa pikkulapsia Braziliassa

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8262

Simpuran rohtunut huulimuuli, jonka piti jo olla parantunut, mutta keksikin saada taas allergiareaktion jostain*hmph* aijjjajajaij.

Koska koin tarvetta haasteille, lupauduin bändikilpailun juontajaksi.
Basistivitsejä otetaan vastaan.*joo*

[q]Mark, 22.8.2006 14:47:
Onks nykyään trendi et dj:t soittaa omalla eikä artistinimellä? Esim JussiS -> Jussi Soro, D.N.A -> Denis Vakulin ja ne kaikki muutkin.. eks oo enää katu-uskottavaa olla dj mega? *täh*[/q]
Ite vaihdoin nimeni lähinnä sen takia, et levy-yhtiön mielestä koko nimi oli parempi kun JussiS.

Äiti kysy multa tänään, että onko mulla mitään synttärilahjatoivomusta, ja mun synttärit kuitenkin on vasta reilun kuukauden päästä

[q]sOuphy, 2.11.2005 15:11:
Oon rikkonut viikon aikana pölynimurin, kahvinkeittimen, kaksi lautasta, maljakon, iittalan jälkiruokakulhon ja kahvikupin. Mitähän särkyy seuraavaksi? Akvaario? Tv? Mä en tiiä onko musta tullut vaan kertakaikkisen käsi. Vai onko kaikki maailman lait mua vastaan just nyt..
[/q]

hullu!!!!! :)

Kattelin kerran duunista lähtiessä ja sporaa odotellessa, että huih, tuos viereises talos on jollain ikkuna auki ja siinä lentelee kaks lokkia vieressä koko ajan. Sit huomasin, että joku on siinä ikkunan ääressä ja ruokkii niitä

Nyt sitten kun ollaan muutettu talon sisällä ja mulla on ikkuna kadulle, niin käytännössä joka päivä näkee, kun tää tyyppi ruokkii ikkunasta lokkeja. Tollanen (tollaset) helvetin iso lokki siellä käy, ja se antaa sille kädestä isoja paloja raakaa lihaa. Kiva kun se koiran kokoinen lokki päättäs tulla peremmälle kyläilemään niin eipä tulisi hauskaa jälkeä..

Nukuin aamulla puhelin kädessä ja en herännyt siihen kun veli oli soittanut. Ja mulla kuitenkin on värinähälytin siinä puhelimessa

jollen ihan väärin muista kookie siskoseni, niin sun pitäis olla koulussa eikä marista täällä työssäkävijöiden lusmuilua =)

viiime viikonlopun ja tän päivän aikana mä oon käyny tosi outoja tunteita ja ajatuksia läpi joita en ois koskaa kuvitellu tuntevani/ajattelevani pelottavaa mut samalla helpottavaa

[q]Jone, 24.11.2009 15:41:
---
Steven Hoaks, 24.11.2009 15:32:
Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.

---

Jepa, laitoin itsekin jo aikaisemmin. Mikäli asiaan ei reagoida millään tavalla, niin saavat uutta uutisoitavaa "Fuck Iltalehti"-facebook groupista.
[/q]
Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.

O