päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]kumimuumi, 3.10.2005 21:34:
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään
Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...*justjoo*
[/q]
Eihän sumarit pääl ajamises mitää ihmeellist oo?
[q]ezzy, 3.10.2005 21:03:
---
hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.
Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen.
---
Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)
[/q]
Tais olla kyseessä jonkun asialleen omistautuneen harrastajan Willy´s Jeep ja deaktivoitu KK. Tuskin suurlähetystönkään porukalla on konekivääreitä autoissaan kiinnitettynä.
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään
Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...*justjoo*
[q]hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.
[/q]
Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)
Siis. Mä taisin päästä taloustieteen tentistä läpi *whaat**whaat**whaat*
Mun käärme oli karannu yön aikana sen terraariosta. . . onneks löysin sen sit tänää. .
mut aika outoo et se on päässy pois sieltä, mitä mä oon pitänyt täysin mahdottomuutena
[q]ZaZa, 2.10.2005 15:28:
hih... mua pyydettiin äsken treffeille... hämmentävää... Mut mä kieltäydyin...
[/q]
MITÄ KUKA MISSÄ KERRO HETI KAIKKI!!!??
[q]mayah, 2.10.2005 19:51:
Tajusin vasta äsken, et toi yks Robinssonin poika onkin tyttö :D
Ja onks tää nyt kolmas viikko, kun tätä tulee telkusta? o_O
[/q]
Meinaatko nyt sitä möreeäänistä nais-ihmistä?
hih... mua pyydettiin äsken treffeille... hämmentävää... Mut mä kieltäydyin...
[q]Epailija, 2.10.2005 14:27:
---
Oma o_O:ni: Hesarin Karvinen sai hymyilemään.
[/q]
Samoin, oli muuten hauska.
Mun lihakset on aika pirun kipeet, vaikka en ole edes tehnyt mitään raskasta
[q]ezzy, 30.9.2005 18:18:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=457220
[/q]
"tänää meni henkilöauton mittariin(loiva alamäki) ni 65km/h tasasella 50-55km/h"
Katu-uskottavat huiput.
Oma o_O:ni: Hesarin Karvinen sai hymyilemään.
Lisää matematiikka-outoutta:
http://www.futilitycloset.com/2007/07/15/eulers-identity/
Eli tuolla on siis jollain tavalla liitetty toisiinsa pii, imaginääriluvut ja logaritmit - niissä on jotakin yhteistä?
Okei tää menee jo hieman överiksi...
Näin unta.
Unessa surffasin klubituksessa.
Vastaan tuli jonkun profiili, jossa oli aivan karmea teema, niin karmea että silmiin sattui.
Jatkoin surffaamista mutta....
SE HELVETILLINEN TEEMA JÄI PÄÄLLE! Sitä ei saanut pois vaikka minne surffasi
Vietänköhän mä liikaa aikaa täällä ?
[q]Tropico, 28.9.2005 12:13:
---
onni3mk, 28.9.2005 12:11:
H&M Rowells lähetti postia:
Kutsu
Ota kevään muoti vastaan ensimmäisten joukossa. Tutustu kevän inspiroivaan muotiin ennen muita! Tilaa kevään ennakkokuvasto jo nyt!
---
Heheh, mäkin oon täs ihmetelly et kaikki kuvastot tulee aina vaan aikasemmin ja aikasemmin.
Nimim. Ikean ja Elloksen kuvasto 2007:ää odotellessa...
[/q]
Mä sain ensimmäisen joulukortin tossa suunnilleen kesä-heinäkuussa - taisi olla Sampon mainos muodossa "Hyvää joulua, tässä sinulle joululahja". Kehtaavatkin muistuttaa yhdestä vuoden ahdistavimmasta tapahtumasta keskellä kesää. Ennen ehti kirota "vasta" joskus lokakuussa, kun tuli ensimmäiset joulumainokset.
Berlusconi. Taas. Miks?
Huokaus.
Hahahah
"Lauantaina Gloriassa esiintyy Rush otsikolla Kolme vuotta silkkaa energiaa"
-Metro 30.9
tää oli jotenkin huvittava...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410