päivän o_O

Back to häröily O

Orpo olo uudessa kämpässä, kun toinen puolisko lähti mökille. Eli kaks yötä yksinään tässä vielä uudelta tuntuvassa kämpässä... aika jännä fiilis.

wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!

pakko kyl mennä paikalle vaikka ei ny ihan suosikkeihin kuulukkaan:D

kylläpäs täälä nyt ravaa jengii.. tänää Brick&Lace Divassa, Sean Paul kesäkuussa mukkulan rannas ja Timbalandin esiintymispaikka hakusessa...

[q]Umbala, 16.3.2009 11:50:
---
domi, 16.3.2009 11:46:
Mulle lähetään word-dokumentti ja saate siihen et: "TÄMÄ OLISI VÄRITYKSELTÄÄN PAREMPI, KUIN
AIEMMIN LÄHETETTY, word-pohjalla, saisitko tämän nettiin?!"

Eli word-dokumentti -> nettiin -> koska on hyvät värit.

Ainiin, viestin lähetti toimitus johtaja.

---

Ilman mitään taka-ajatuksia, mä koen kovasti sympatiaa sua kohtaan. Mä kun meinaan luulin, että mulla ei oo helppoo. (*nauru*)
[/q]
Jokainen päivä täällä sirkuksessa on aina ihan uusi :) Tosin samat pellet on esiintyjinä.

[q]Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*
[/q]

Mun mielestä jotai Housenation-tapahtumaa (vai oliko se Planet of Love?) mainostettii aikoinaa The Voicella.

Mulle lähetään word-dokumentti ja saate siihen et: "TÄMÄ OLISI VÄRITYKSELTÄÄN PAREMPI, KUIN

[q]domi, 16.3.2009 11:46:

[/q]
Ilman mitään taka-ajatuksia, mä koen kovasti sympatiaa sua kohtaan. Mä kun meinaan luulin, että mulla ei oo helppoo. (*nauru*)

[q]sapeli:
Mun mielestä toi aivopuolisko-juttu on vaan tiedemiesten teoria mitä ei pystytä oikeasti todistamaan - joten olen tehnyt valinnan uskoa vähän yliluonnolisempaan selitykseen.
[/q]
mokoma hihhuli!*hmph*

sain just tietää, ettei mun työt todennäköisesti sit
jatkukaan ensi vuonna (vaikka aiemmin pitikin
jatkua).

toisaalta aika harmillista ku lähtee duunipaikka alta,
mut sit taas tuntimäärä ja palkka on niin pieniä, ettei
se kauheesti muutenkaan mieltä lämmitä... ja alkoihan
se mesta jo aika huolella kypsyttää.

en ole vielä päättänyt, että onko tää päivän :) vai :(,
joten toistaiseksi on siis päivän o_O.

[q]sadettaja, 21.11.2008 19:20:
*Vammasia uskonnollisia kysymyksiä ja kirkosta eronneiden vainoomista*
[/q]
No ei muakaan oo eroomisesta vainottu tai sit en oo vaan huomannu =P
Et oo ennen koskaan kysyny et mitä tolla tutkimuksella haetaan?
Itsellä tulis lähinnä tommoset kysymykset mukaan vaan siks et onko vuodenajalla mitään vaikutusta ihmisen tarpeeseen uskoa suurempaan ja olla ehkä fundamentalistisempia. Tiedä sit mitä tommosil oikeesti yritetää tutkia ku vuosia sitä tehdään ja en mä ainakaan oikeen keksi mitä tommosesta voi saada irti.

[q]Karski, 2.4.2007 10:45:
Ei tarvi, apurahat on julkista tietoo:

vuonna 2004: 14 000 €
http://www.skr.fi/apurahat/jaerah2004.html

Vuonna 2005:
Äänitaiteilija Juha Valkeapää ja työryhmä teatteriesityksen Lapsi, lintuja, kukkasia käsikirjoittamiseen ja musiikin säveltämiseen 4.000
http://www.kordelin.fi/myonnetyt05.html

ei tolla vielä elä.
[/q]
eli yks 0 tonne perää ni kyl sil elää =)

[q]lostgone, 14.3.2007 13:33:
Näin sen. Subtv:n päiväkahvien juontaja ei ollutkaan urbaanilegenda.*ding*
[/q]
ja voi saatana sitä jatkuvaa repeilyä! =P

[q]kindertin, 9.8.2009 01:25:
Jotenkin taas tuntuu aavistuksen siltä et oon tekemässä virheen.
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..
[/q]
tee se. noni päätin puolestas

[q]sapeli, 1.4.2007 13:20:
New Scientist

Phantom-like optical illusions are helping us understand how the brain processes vision. Try this one for yourself, by moving further from your computer screen

http://www.newscientist.com/channel/being-human/mg19325971.600
[/q]
muuten varmasti kiva jos olis 5m matkaa mihin karata täs kämpäs ja jos olis lehden tilaaja =P

[q]Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O
[/q]
sillä on tiikerisalvaa esinahan alla ja hiekkaa perseessä!

[q]KooKie, 11.1.2008 16:39:
Eli jos postaisin tänne forumille alastonkuvani, niin se ei olisi rangaistava teko? Lain mukaan siis, tän forumin säännöt ovat sitten eri asia (ps. mitkä tän forumin säännöt?).
[/q]
voisit kokeilla ja katotaa sit miten käy. sithän tiedetään.

[q]Jutu, 29.5.2005 15:59:
Tein eilen jotain, mitä en koskaan olisi uskonut tekeväni ja mua ei edes kaduta.
[/q]
Söit mämmii, joit kiliuu ja katsoit samaan aikaan bukkakee?

[q]astaroth, 21.12.2008 04:09:
se miten kova vaikutus tällä mainoksella on edelleen:

ei pysty käsittämään, miten 20 sekuntiin pystyy lataamaan niin paljon energiaa, että vieläkin tekisi mieli lähteä ostoksille
[/q]
oot vaan ihaastunu tohon sinipaitasee jätkää jollon NKOTB Jordan tukka!

[q]Jutu, 30.10.2008 16:36:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:31:
siis et jaksanut puhua enempää vai kun olit niin väsynyt? =P
---
Joten tän täytyy johtua väsymyksestä kun taas rupee lörpöttelemään kaikkea. Vähän sama asia kun olis hiprakassa kun tulee seliteltyä kaikkea. U know!
[/q]
NO! I DO NOT KNOW!

[q]Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.
[/q]

missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D

[q]gnomex, 11.1.2008 15:13:
---
Kolera, 11.1.2008 15:02:
Ja tosiaan muokkasin viestiäni ja pistin tuon toiminnan 4 § (24.7.1998/563) Pakottaminen seksuaaliseen tekoon.

---

Nyt jäi osa pykälästä huomioimatta:

---

4 §
Pakottaminen seksuaaliseen tekoon

Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

---

"Joka väkivallalla tai uhkauksella..." Ilman väkivaltaa tai uhkausta teko ei ole rangaistavaa.
[/q]
No kappas kehveliä =P

O