päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- ...
- 600
- Seuraava »
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu
Mä luin kanssa Fb:ssä tosta. Siis olin ihan ihmeissäni. Oon ollu kokoajan niin pää omassa perseessä, etten oo oikeesti ees tajunnu tota*ding*
Oon ollut melkein vuoden polttamatta tupakkia. Syksyllä tuli vähän "pajauteltua" ja nyt sitten on palattu arkeen eli ilman pajaria ja paljon treeniä. Parissa viime viikossa on mennyt 30 sikaria ja nyt kolmatta viikkoa marlboro-askilla eli ei hyvältä näytä, menee liki tän päätöksen kanssa. (Toivottavasti joulupukki tuo aivot ens viikolla :P)
Tajusin pitäväni suunnattomasti romanttisista teinijenkkihömppäleffoista.
ootan vaan huomista päivää ja töihinmenemistä.
mulla ei selkeesti oo elämää
---
Kattokaapa joskus näiden marinoitujen lihojen E-listaa. Yks kerta laskin et jossakin marinoidussa tuotteessa oli yhteensä 15 eri lisä- ja säilöntäainetta sekä aromeita.
---
Ja sen takia ei tuetakaan marinoituja lihoja ;) Hyi saatana, en muista ees koska viimeks oon syöny jotain oranssissa paskassa lilluvaa lihaa. Ohan se marinoimaton hieman kalliimpaa mutta jos laskee sen marinadin painon pois ni varmasti tulee samanhintaseksi, ellei jopa halvemmaksi.
Itte jotenki taasen jääny mielikuva siitä että ne marinoimattomat valitettavasti on sen verta nihkeällä valikoimalla ja sitä myöten sit sen verta hinnakkaalla linjalla et vaikka tuotteesta puolet olis marinadia ni silti olis halvempaa =P
poisluettuna nyt ainaki keskon kaupois alennukses olleet kanafileesuikaleet maustamattomina tai marinadissa.
Ja mua kyl ei vois oikeestaa vähempää kiinnostaa mitä lisäaineita mä turpaani tungen ku mä tätä roppaa muutenki pidän yhtenä vitun tivolina =P
Mä olen ollut töissä 2½ tuntia eikä puhelin ole soinut vielä kertaakaan. Ihan käsittämätöntä [ja samalla käsittämättömän ihanaa], oon jo pari kertaa soittanut siihen ite ihan vaan testatakseni, että onko siinä jotain vikaa
Tietty nyt ku uskaltaudun sanomaan näin ni kohta se alkaa soida jatkuvasti.
Ktoin yöllä maikkarin chattii varmaa tunnin verran o_O Olin nukahtanu telkkari päällä ja sitte heräsin ja ei väsyttänykkää...
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu
kusetuksen makua
Hyvä se on lupailla vielä siinä vaiheessa ku ei nauhotella mitään sopimuksia tai mitään muutakaan joten mites todistat mitä on sovittu ja mitä on myyty jne. ellet sitten itse nauhota puhelua.
[q]Zenni, 28.8.2008 18:14:
---
Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin
---
Se kanukkien vastaava on iha kehno :(
[/q]
nii mut nyt siin on aussit!
[q]Ana-5000:
Sehän on 1600 Km/H
[/q]
Nussitaan sitten täälläkin. Olisko 1600 km/h mitään?
[q]Omnivore:
---
Ana-5000:
Sehän on 1600 Km/H
---
Nussitaan sitten täälläkin. Olisko 1600 km/h mitään?
[/q]
EIKU tollasis nopeuksissa se on niinku KILOmetriä TUNNISSA!!!!!
Kuume vähän hellitti ja kävelin tohon lähikauppaan. Takas tullessa haistoin et joku palaa - varmaan joku roskis tms, haju oli niin hirveä. Mut kävelin kulman taakse niin selvis hajun syy
Mun edellä käveli dekkis jonka takki oli syttyny tuleen ja se vaan käveli niinku ei edes huomais ..onneks joku supersankari meni repii takin sen päältä et äijä pääs jatkaa kaljan kiskomista ilman sen suurempia palovammoja...*nauru* Näin meillä kalliossa *sydän*
näinpä äsken hämärän ratikan hesarilla. väriltään se oli hopeanharmaa ja varmaan kolmanneksen pidempi kuin nykyiset uudemmat vihreät. onkohan hkl tekemässä uusia hankintoja taas. :o
on lauantai ja mä istun kotona..
[q]Fyraett, 11.2.2008 14:56:
toi armanin puhelin muistuttaa aika paljon LG.n pradaa joka maksaa just joku about 500e
http://www.letsgomobile.org/images/news/samsung/giorgio-armani-samsung.jpg
http://meanderin.files.wordpress.com/2007/10/lg_prada1.jpg
[/q]
Mut noista puhelimista ei voi edes puhua samana päivänä.. LG on aivan susi-laitos, kosketusnäyttö on aivan paska.. Samsung sen sijaan tuntuu ihan kelpo peliltä. Samsungin suomenkielinen versio maksaa tosiaan n. tonnin, kun taas pixmaniasta saa englanninkielistä reiluun viiteensataan..
[q]Lyylikki, 19.3.2008 18:47:
Me <3 Suomalainen kansanluonne
Jos joku saa jotakin ilmaiseksi jostakin, niin totta kai sen kuuluu kuulua minulle. Ja ilmaiset ruoka-avustukset kuuluu tottakai kaikille. Niinpä niin.
Miten ne kehtaa mennä hakemaan niitä avustuksia? Minulle olisi iso kynnys mennä sinne, vaikka rahaa ei oikeasti olisikaan. Saatikka sitten körötellä yleensäkään autolla avustuksia hakemaan.
Suomessa alkaa olemaan sellaisia yltäkylläisyyden sukupolvia, että suhteellisuudentaju tuntuu välillä hävinneen jonnekkin aivan tyystin. Tästä löytyy varmasti monia esimerkkejä, mutta tämä on varmasti yksi räikeimmistä.
[/q]
"Rollaattorilla liikkuva nainen purnaa venäläisten suurta määrää. Kauempana seisova pariskunta pohtii, pitäisikö passintarkastus ottaa takaisin käyttöön. Näin on vuosia sitten ollutkin."
Tämä rollaattori rouva meinaa kovasti että se ei ole ollut välttämättä Suomalainen kansanluonne mikä siellä on jyrännyt.
Paha sanoa mikä totuus on kun ei ole tullut oltua mestoilla, mut oikeassa olet siinä et nykyään tuntuu löytyvän härskimpää menoa kuin ennen. Ihmisten keskinäinen kunnioitus on muuttunut enemmänkin etujen taisteluksi.
Härski meno ollut:/ (Otsikko hiukan harhaanjohtava)
Lähde: Kaupunkilehti Vartti
Citymaasturit lopettivat ruoan lauantaijaon Myllypurossa
Myllypuron Liikuntamyllyllä elintarvike- ja leipäjakelu pyörii täyttä häkää viitenä päivänä viikossa. Päiviä oli vielä helmikuussa kuusi, mutta lauantaista jouduttiin luopumaan "järjestyshäiriöiden" takia.
- Tänne tultiin citymaastureilla ja hienoilla mersuilla, mikä kyllä mielestäni osoittaa, että todellista tarvetta ruokajakelulle ei ole. Jono paisui sitä paitsi niin suureksi, ettei siinä ollut mitään mieltä, toteaa Herttoniemen seurakunnan projektityöntekijä Sinikka Backman.
Pahimmillaan lauantainen ruoanhakijoiden määrä nousi 300:aan, kun normaalimäärä on noin puolet vähemmän.
Seurakunta jakaa leipää kaupungilta vuokraamissaan tiloissa maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Tiistaina ja perjantaina on isojako, jolloin jaossa on myös elintarvikkeita.
Seurakunta sai viime kuussa uusia kylmälaitteita, joten ennen lauantaisin jaetut elintarvikkeet säilyvät hyvin kylmässä viikonlopun yli seuraavaan jakokertaan asti.
Isojakoon saapunutta Kalervoa tilanne suututtaa. Väärinkäytösten vuoksi kaikkia tarvitsijoita rangaistaan.
- Sopii vaan arvata, miltä se tuntuu. Täällä on edelleen paljon turhanpanttiporukkaa. Parkissa on audia, bemaria ja volvoa, sanoo Kalervo ja huitoo Myllypurontien toisella puolella sijaitsevalle ostarin parkkipaikalle.
- Minulle jää vuokran jälkeen käteen kuukaudessa 200 euroa. Sillä ei saa edes lääkkeitä. Vaimo hoitaa laskut.
Rollaattorilla liikkuva nainen purnaa venäläisten suurta määrää. Kauempana seisova pariskunta pohtii, pitäisikö passintarkastus ottaa takaisin käyttöön. Näin on vuosia sitten ollutkin.
[q]Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan
[/q]
Usko mua, ei mitenkään.
Vittu ihmissuhteet vittu.
"*hihu*"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466