päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy, 13.3.2008 16:12:
---
Kit^, 13.3.2008 15:49:
---
ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)

---

Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3

---

arvaapa kaks kertaa olinko just sielä

---

haha :D Mikäpä siellä on käydessä <3
[/q]
Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h

edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.

[q]REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten olen huomannut klubbarissa häiriköiden kasvun lisäksi puristien määrän kasvaneen. ''Täällä saa tehä sitä ja tätä ja tota ei saa tehä.'' Onko sekin sitten trollien vika kun itkettää se ettei kukaan ota tosissaan? Ennen... voi iso-V. OT Raiskaanko nyt teidän topickia? OT Entä nyt?
[/q]

Kerrotko saman suomeksi?

Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O

Sen täytyy johtua tisseistä.

edit: viitaten siis ^

Oon ollu huonolla tuulella tänään koko päivän ilman mitään kunnollista syytä En ees muista koska näin ois viimeks käyny..

[q]ezzy, 5.3.2008 20:36:
ja toki sanoit, että olet?
[/q]
Kysyin et eiks sille oo tullut mieleen, että entä jos mä vedän vaan piriä :'DD

[q]Annakins, 5.3.2009 21:37:
---
Wolverine, 5.3.2009 21:33:
---
Annakins, 5.3.2009 21:31:
---
Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---
Annakins, 5.3.2009 11:28:
---
Annakins, 5.3.2009 09:08:
Tajusin just, et mun Jenkkiviisumi ei oo vielä tullu ja lauantaiaamuna pitäis lähteä...

---

Tulihan se

---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?

---

Mä en tiiä miten se visa waiver -nettisysteemi toimii, mun piti hakea ihan perinteistä viisumia suurlähetystöstä kun kyseessä on virkamatka.

---

aah okei :/ noh matkaan on vielä 3 kuukautta, jos vaikka laittais kuukautta ennen matkaa niin ainaki sais sen varmistuksen ajoissa.

---

Kyl mä luulen et se riittää kun teet min. 72 tuntia ennen lähtöä :)
[/q]

kyl varmaan :) hajottavaa kyllä että toiki on muuttunu, käyny pari vuotta putkeen siellä eikä sillon oo tarvinnu mitään tommosta, kunhan täyttää sen "EN SALAKULJETA MULTAA MAAHAN, TOTTA VAI TARUA"-lomakkeen niin pääsi sisään. mut ei tän pidä olla liian helppoa!

[q]Annakins, 5.3.2009 21:31:
---
Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---
---
Tajusin just, et mun Jenkkiviisumi ei oo vielä tullu ja lauantaiaamuna pitäis lähteä...

---

Tulihan se

---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?

---

Mä en tiiä miten se visa waiver -nettisysteemi toimii, mun piti hakea ihan perinteistä viisumia suurlähetystöstä kun kyseessä on virkamatka.
[/q]

aah okei :/ noh matkaan on vielä 3 kuukautta, jos vaikka laittais kuukautta ennen matkaa niin ainaki sais sen varmistuksen ajoissa.

[q]Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---
---

---

Tulihan se

---

[/q]

[q]alek száhala, 25.2.2008 16:18:
---
akir0, 25.2.2008 15:46:
---
alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.

---

Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).

Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.

---

En kyllä usko, että innokkaiden eduskuntaan pyrkijöiden määrä tippuis, vaikka noi ois "palkkiot" ois pysynykin viime vuoden tasolla. Tuolla kuitenkin istuu älytön määrä kaikenlaisia hernepyssymiehiä ja kulahtaneita tv-kasvoja, jotka on menny tonne ainoastaan siitä syystä, että media ei niistä muuten ole kiinnostunut.

Mitä sitten oikeesti ansioituneihin, koulutettuihin ja päteviin edustajiin tulee, ne on ehkä ansainnukin korotuksensa, tai ainakin osan siitä.

Kuitenkin. Eniten mua huvittaa se, että presidenttiä myöten (mm. uudenvuoden puhe) paasataan tuloerojen kasvun synnyttämistä ongelmista, mutta silti niitä tuloeroja pyritään väen väkisin kasvattamaan noilla prosentuaalisilla "tasavertaisilla ja reiluilla" korotuksilla. Samalla kutistetaan eläkkeitä, aiotaan lakkauttaa poliisien virkoja ja kutistaa sairaalaverkostoa, että "säästyy" varmasti paljon rahaa. Ihmettelenpä vaan mihin nekin säästörahat käytetään.

No, ihan hyviä ratkaisuja siltä kannalta, että kohta suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Sillonhan noi sairaalat ja eläkkeet on ihan turhia.

Meni nyt niin pahasti offtopikkiin että pakko lopettaa. Vähän vaan huolettaa tän maan tulevaisuus.
[/q]

Varmaan tähän tyyliin asiat menny kautta aikojen. nykyään jotkut asiat on vaan läpinäkyvämpiä
ja helpommin tulkittavissa. Jotenkin tuli mieleen Helsingin sanomissa joku aika sitten ollut
artikkeli jossa joku (mikälie asuntopolitiikan tms. proffa) "keskiluokan asiat" hyvin
tunteva tyyppi sanoi, että lapsiperheet vaatikaa asumiselta/asumisen tasolta enemmän..
tuota noin missä on se keneltä voi vaatia ja miten voi vaatia. Miten tavallisen ihmisen mielipide
vaatiminen on ennenkään vaikuttanut. Eikä todellinen kiinnostus tavisten arkeen ole kuin
etääntynyt "kansanedustajilla".. mikä on melkee suoraan verrannollinen noihin palkankorotuksiin
asenteitten puolesta. Montahan työelämästä syrjäytynyttä nuortakin voitaisiin vuosittain ohjata
takaisin veronmaksajiksi noilla korotuksilla! Elämä on ilmeisesti pelkkää tilastoa ja lukuja
ja omien etujen haalimista pääosalla poliitikkoja.. pieni ot tähän väliin vitutuksen voimalla*pepsodent*

Hiihtolomaviikko ja rinteessä hiljasempaa ku huopatossutehtaalla...

Latasinpa uuden a state of trancen. Ja kappas vaan-
2nd hour - Armin van Buuren - Live at Club Colors - Studio 51, Helsinki (Finland) [16-02-08]

o_O

Mikähän nyt on.. Miksei noi nuku enää ollenkaan??

Otteita Lahdessa ilmestyvän ilmaisjakelulehden yleisönosastolta.

"olet yksi suuri kyrpä. siitä eroat vain sillä, että sinulla on korvat. Jos joku niin itse olet paskahäntä, idiootti. Liity niihin jousiampujiin ja ota ittes hengiltä"

"Hommatkoon kunnon dinosauruskoirat joilta tulee miehekäs jööti ja jota voi tarvittaessa usuttaa ihmishylkiöiden päälle"

"ajattelisin vähän mitä päästät paskasta pääkopastasi ulos, Sen minä sanon ku jäät pois lehdestä mikä on helvetin hyvä juttu vitun homo."

"Talosi saattaa olla ihmispaskan päällä, kun siinä on aikoinaan ollut kaatopaikka"

Nämä kaikki siis eri kirjoituksista, joista kaikki luin peräkkäin. Vähän aikaa piti kyllä miettiä ett, näenkö unta, vai mahtaako joku saada toimituksesta potkut, maanantaina.

[q]Zeratul, 13.2.2008 19:49:
---
mayah, 13.2.2008 19:41:
1. "Katon" salkkareita
2. "Kuuntelen" selostusta juonenkäänteistä ja hahmoista
3. "Kysyn" lisäkysymyksiä :D

O_o

Krisu on kylässä.

---

Suosittelen et katotte seuraavaks leffan, sit voit tulla analysoimaan kumpi toiminta oli mieluisampaa. :)
[/q]

Hei lopettakaa nyt...*pepsodent*

oikeastaan eilisen o_O mut se että tää pirates of the caribbean kakoi on yks parhaiten menestyneitä leffoja lipputuloissa ja disneyn paras lipputuloissa. Mitä vittua ihmiset kelaa ku ne haluaa nähä sen kuran No itsekin kävin sen katsomassa halvalla kun pääsin mutta ilman Deppiä ja Sparrowta ni olisin varmaa mieluummin paskonu texmex safkaa sen ajan ku kattonu sitä.

[q]ezzy, 11.2.2008 14:51:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

---

Ei se ookkaa sua varten :) On olemassa jengiä joiden on vaan pakko saada uusin puhelin mitä on ja se on vieläpä aika yleistä. Itse en myöskään maksais ikinä yli 500Eur luurista, parisataa on mulle just bueno.

ps. onhan toi armanin luuri nyt hemmetin nätin näkönen ja ominaisuuksiakin kylläon, Samsungin luurihan se on tekniikaltaan.
[/q]

samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)

tajusin just etten oo juonu tän vuoden puolella tippaakaan viinaa O_o

[q]sbanc, 10.2.2008 18:16:

PS. Harmi kun vessapaperit on niin vaiketa pölliä niissä isoissa paketeis.
[/q]

nessu anyone?

O