päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.
- Pitäsköhän mennä röökille
[/q]
Ketjupolttaja
o_O Heräsin jo ennen yhtätoista. *ding**tanssittel*
[q]Takyon, 26.1.2009 09:46:
---
ezzy, 26.1.2009 08:28:
vähän O_o
otin kuvan töölönlahdella SU
---
UFOJA!!1 OMFG NE TULEE (*nauru*)
[/q]
pah pienii feenixlokkeja ne on !
[q]Cera:
avasin telkkarin vähän yli yheksän ja tuijotin everwoodia seisaaltaan kaukosäätimen kanssa ja mietin että miks hitossa se tulee sunnuntaisin nykyään.. hieman hitaasti tajusin sitten että nyt ei olekkaan sunnuntai!
tuntui vaan niin typerältä että kelas ees tollasta asiaa :D
[/q]
Mulle on käynyt tismalleen samoin
Tallensin äsken noin 500 dokaria koneelleni ja nyt ne pitäs kaikki käydä läpi et tiedän mistä löydän mitäkin o_O
Samalla pitäs lukea n. 300 sivua projektidokareita o_O
[q]KittysDead:
---
KIrjaimellisesti kyllä vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh. heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos jne.
[/q]
Miten tollasen kääntymisen voi kyetä tekemään x)
[q]alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.
Mut hei totta vitussa jos on massia ni pitää myös näyttää se muille! Eihän siitä massista muuten mitään iloa ole.
[/q]
Ja Nokian tekniikkaa saa myös Vertu-brändissä. Halvin luuri liikkeessä 4350e.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=27764
sain puhelun ihmiseltä kenestä en oo kuullu pitkään pitkään aikaan..
[q]larzizi, 1.1.2007 21:37:
Miehet.
[/q]
Naiset.
Näin märän unen ja herätessä muistin sen. Tällainen ihme on tainnu viimeeksi tapahtua joku 5v sitte =P
siivosin just jonku 2 tuntia! keittionurkkaus on nyt puhras ja tiskit tiskattu ja kuivumassa.
[q]Josssu, 28.1.2009 23:00:
---
Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!
---
Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.
[/q]
Menikö joku ohi? o_O
Miksi maailmasi pitäisikään kaatua?
Miettiä mitä? että mitä vittua?
ja ei kommentissani mitään hauskaa ollutkaan kunhan kekeilin. Aivan kuten tässäkin
[q]^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!!
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!
Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!! *toktok*
[/q]
tais perjantain pikkujoulut vähän venähtää =P
sääli vaan kakaroita ajatellen.
ei helvetti
[q]ezzy, 13.12.2007 16:51:
---
Kolera, 12.12.2007 19:10:
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.
---
Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?
[/q]
Mutta se voi spammata niillä yhteyspyynnöillä sua?
Mun ei ole itseasiassa tarttenut ignorata ketään vaan toisen ihmisen jolle messengeriä käynnistettäessä aina tulee 3 eri ilmoitusta että on lisätty yhteystietoihin haluatkos lisätä ne omaas vaikka se ei ole halunnut olla missään tekemisissä tapausten kanssa.
[q]epicuros, 12.4.2010 09:32:
---
Kolera, 12.4.2010 09:01:
että mitä vittua!? valkoset ja blondit hiukset viel ymmärrän mut et dominoiva geenien piirre tulee kuolee sukupuuttoon?
---
#saippuakullipillukau
"BWAHAHAHAHAHA! yes I understand the reasoning and the idea but still WHAT BLACK RACE EXTINCT ?! white blonds I could understand but ffs darker skin colour is dominant feature in genes! it aint going away even if it get mixed with hispanic people"
34 minutes ago
onks toi sun nick? :D
[/q]
kusipää! bonjasit. no minähän se. vetoan railakkaaseen etanolimyrkytykseen =P
kun en oo satavarma et onko toi joku läppä vai ei...ja niin en oo jaksanu vaivautuu ees kurkkaa tota interwebbsivuu et mitähä onko jätkät oikeesti muka tosissaa =P
kustiinko mua linssiin nyt ihan huolella?
[q]Jutu, 4.3.2009 16:39:
---
Kolera, 4.3.2009 16:32:
---
Jutu, 4.3.2009 15:54:
Pesin äsken suihkun lattian käsidesillä ja karhunkielellä
---
mikä mörkö teil on sinne lattialle maatunu? =P
---
No en tiiä :D Ei lähtenyt vimillä niin aattelin kokeilla alkoholia :P
[/q]
ne savipohjaset hinkkausaineet on kans päteviä. sillä mökin ruosteet hinkkasin kaakeleista pois.
että mitä vittua!? valkoset ja blondit hiukset viel ymmärrän mut et dominoiva geenien piirre tulee kuolee sukupuuttoon?
[q]Ana-5000:
EIKU tollasis nopeuksissa se on niinku KILOmetriä TUNNISSA!!!!!
[/q]
No niinpä tietenkin. Mut ihan sama, dissaan silti kaikkia jotka ajaa tollasilla nopeuksilla yleisillä teillä, oli se sitten 160km/h tai 1600Km/H.
ongelmana näppis ei toimi
maikka alkaa tutkii onko verkkopiuha kiinni
tasokasta opetusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- ...