päivän o_O

Back to häröily O

[q]Jutu, 4.3.2009 15:54:
Pesin äsken suihkun lattian käsidesillä ja karhunkielellä
[/q]
mikä mörkö teil on sinne lattialle maatunu? =P

omani on et kävin hiihtämäs järvellä. reilu 4 talvee se vaatiki et pääsin sinne ihan omin voimin! Nyt ei sit tartte viikkoo mennä ku on kantapäistä ja peukaloista nahka kulunu =P

[q]Timce, 13.3.2009 11:15:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903139237710_uu.shtml

No uittu ROLFLMAOLOL... Mitä helvettiä ne tuollaista "painaa" aviskaansa. :D

Olisko koko uutista edes julkaistu, jos tekijä olis ollut "ruma"?
[/q]
no koko uutinen on vaan otettu ircin puolellakin pyörineestä http://www.poliisi.fi/poliisi/paijat-hame/home.nsf/PFBD/D95EAA61B739406CC225757800161E51?opendocument
ei nuo ihan vakavissaan noita kirjottele ku lukee tämänkin http://www.poliisi.fi/poliisi/paijat-hame/home.nsf/PFBD/E916ABEBC3D80A88C2257569001974DC?opendocument

totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.

en oikein ole varma, että onko tää mun juttu päivän :) vai :(,
joten se sit varmaan on päivän o_O.

tän meidän duunipaikan asiakasneuvojien määräaikaista työsopimusta
ei enää jatketa vuoden vaihteen jälkeen... pääfirma nimittäin haluaa
karsia ulkoista työvoimaa.

toisaalta on kyllä todella vittumaista pelätä, että joutuuko sitä taas 'elämään'
opintotuella ja porukoilta pummaamisella... mutta toisaalta olen aika helpottunut
kun voi alkaa lukemaan pääsykokeisiin ja etsimään kiinnostavampaa työtä.

hu0h.

Ahhahahahahaha. Jos pomon suunnitelmat toteutuu, niin meitsillä on seuraavan kerran vapaa-aikaa ehkä syyskuussa :DDD

Toisaalta homma kyllä selkiyttäisi työntekoa huomattavasti ja saisin asianmukaisen korvauksen + pikkuapureita. Ei enää Le Docteuria vaan Le Dictateur :D

[q]Pygmi, 16.9.2005 14:57:
---
homppa, 16.9.2005 14:46:

.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E

---

Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä
[/q]

väkivaltaa ei tueta, ja itseasiassa se oli niin helvetin iso ja sillä oli keppi niin pelkäsin vähän et se ois ollu toisinpäin :P

Työpaikan sähköisellä ilmoitustaululla ilmoitus "Myydään sieniä" Hmm*ding**hih* Samoin myös työpaikalla on yhdessä portaassa kolme hissiä vierekkäin joissa numeronäyttö olivat kaikki aamulla kuudennessa eli 666*hihu**hih*

Tänää päiväl ku olin lapioimas kaht hyppyrii 2.5 tuntii, nii sinne ilmestyy 2 pient jannuu jotka hetken seuraa taustal menoo, sitku oon melkee valmis ne tulee kysyy jos ne sais rakentaa uusiks sitä pienempää hyppyrii et neki vois vedellä siit O_o

Pistin ne lapioimaa siihen vieree niille oman hyndän ja aika nopee ne alko pyyhkii ottaa hiest ja lähti menee.

[q]ottonivus, 14.9.2005 14:33:
Työpaikan sähköisellä ilmoitustaululla ilmoitus "Myydään sieniä" Hmm*ding**hih* Samoin myös työpaikalla on yhdessä portaassa kolme hissiä vierekkäin joissa numeronäyttö olivat kaikki aamulla kuudennessa eli 666*hihu**hih*
[/q]

*lmao**nauru**pahis*

[q]pirpeli, 19.9.2005 11:32:
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")
[/q]

tokihan allergiaa voi ilmetä mille tahansa aineelle.

[q]LiiNa, 5.3.2009 09:34:
Mua on yht'äkkiä ruvennut hirveästi kiinnostamaan urheilu ja liikkuminen. Ensimmäistä kertaa elämässä tämmönen olo, että haluaa vaan liikkua ja hirveesti kokeilla ja tehdä erilaisia liikuntamuotoja Kun aina ennen liikunta on ollut semmosta ikävää pakkopullaa, joko jonkun pakottamana tai liikkunu vaan sen takia, että laihtuis. Nyt ekaa kertaa semmonen olo, että haluaa liikkua liikkumisen ilosta, aika jännä fiilis
[/q]

Toihan on tosi hyvä juttu Itse harrastin nuorempana aktiivisesti kaikenlaista ja kilpailinkin. Sitten teiniaikojen koittaessa kaikki jäi ja nyt sitten aikuisiällä sain liikuntakärpäsen pureman ja rupes liikunta taas kiinnostamaan siinä määrin että päätin hommata itselleni työn jossa saan olla liikunnan kanssa tekemisissä :)

Ja liikuntaa tulisikin harrastaa mahdollisimman monipuolisesti ja ennen kaikkea sen liikkumisen ilon takia

[q]domi, 5.3.2010 11:06:
Aloinpa maksamaan tv-maksua, ei varmaan mee enää läpi Jehovalaisuus kun katolle ruuvataan lautasantennia.
[/q]
satelliitti-interweb!

Oon miettiny monesti viime aikoina, onko Jean Baudrillard, yks mun lempiajattelijoista jo kuollut. Tarkistin viimein asian ja äijä on heittänyt veivinsä 2 vuotta sitten mun syntymäpäivänä.

Ei siis päästä vaihtaa kuulumisia. :(

[q]Juhgu, 12.9.2005 15:34:
---
zenny,
onneks sain sen tapettuu
---

:(
Olisit vaikka heittänyt sen ulos, jos ei yhteiselo onnistu.
[/q]

Noo hei, ei kannata ihmetellä se tekee ton jokaiselle poikaystävälle jonka kanssa sillä menee sukset ristiin *pahis**hmph**hali*

mä vaan yks kaks hiffaan jotain juttuja.. ja niist jutuist vaa on sikana aikaa tai sit ne on sellasii et ny tiiän ratkasun tähän ongelmaan- juttuja

[q]Verottaja, 12.9.2005 15:34:
Arvaan kyllä, mikä kyseisen reaktion aiheutti, mutta
oli silti melkoisen o_O tilanne.
[/q]

kalju?

[q]äm, 16.9.2005 11:26:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan"

---

Kun nainen tekee noin, se on eroottista, ihailtavaa ja mielenkiintoista.
Kun mies tekee noin, se on soitto poliisille.

[/q]

Jeps, no en mä nyt tiedä onks se niin ihailtavaa ja mielenkiintoista
Toi on kyl totta, et jos joku karvaperse heilus "se" kädessä niin joku vois soittaa nopsaa poliisin paikalle, mut mä en taida kyllä soittaa kellekään.. eipä tosta haittaa ole, ainakin silmät ovat auenneet joka aamu muutaman viikon aikana mukavasti, hih

Aika käsittämätöntä. Menin eilen nukkumaan ennen kahtatoista, sain suht hyvin unta, ei kahta tuntia sängyssä pyörimistä. Tänä aamuna heräsin puol kymmenen enkä jatkanu unia. Ja viimisen kuukaudenhan mun unirytmi on ollu semmonen et kahdelta yöllä nukkuu ja puolenpäivän jälkeen ylös.

[q]micqo, 16.9.2005 11:18:
Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan"
[/q]
Kun nainen tekee noin, se on eroottista, ihailtavaa ja mielenkiintoista.
Kun mies tekee noin, se on soitto poliisille.

nukkunu vain 4h ja ei väsytä

O