päivän o_O

Back to häröily O

Subikotelon kasaamista 4h, ihan käsittämätön tuntimäärä yhden laatikon kokoamiseen.

[q]Orza, 11.1.2008 22:31:
:(
[/q]

Käveletkö säki hassusti?

[q]gnomex, 11.1.2008 15:49:
---
Kon-tiki, 11.1.2008 15:08:
Kyllä kai itse kukin on nähnyt paljastelijoita sillon jos tällön. Itseäni ne ei muuta kuin säälittävät, mutta muistan lukeneeni uutisointia tutkimuksesta jonka mukaan itsensäpaljastelusta seuraava askel voi olla raiskaajaksi ryhtyminen. Eli poliisille tollaset kuuluu.

---

Jos itsensäpaljastelijoita alettaisiin tuomitsemaan sillä perusteella, että seuraava askel voi olla raiskaaja, niin siinähän sitä oikeusmurhaa vasta tapahtuisikin. [/q]

Itse "tuomitsen" ne omassa päässäni juuri siitä syystä mistä haluan, mutta tässä varmaan tarkoitettiin rikoksesta tuomitsemista, joka tapahtuu taannehtivasti, toteennäytettyihin lainvastaisiin tekoihin perustuen. Itsensäpaljastelijoiden tapauksessa vain ja ainoastaan siihen itsensäpaljasteluun perustuen (ellei alla ole muita rikoksia, jotka sitten kasvattavat omalta osaltaan tuomiota, mutta se on tässä sivuseikka).

Tuomioilla ja niiden pelolla on jonkinlainen ennaltaehkäisevä vaikutus, mutta pelote koskee yhteiskunnan muitakin jäseniä kuin asianomistajaa ja tuomittua ja on tuomion seurannainen, ei tuomion peruste.

[q]gnomex, 11.1.2008 15:46:
Julkinen, eli yleinen paikka:

--snip--

Eli ei Internetiä...
[/q]

Huomaa että nyt vertaat järjestyslain yleistä paikkaa rikoslain julkiseen paikkaan. Älä tee niin.

Edit: Sehän alkaa "Tässä laissa tarkoitetaan: Yleisellä paikalla"

[q]Ober, 10.1.2008 20:33:
ahaha kai muistit ikuistaa print screenillä?
[/q]

ei ku emmä halunnu jättää mitään todistusaineistoa mun koneelle et joskus on jotain näin kauheeta tapahtunu :D

oman elämäni o_O yllättävät ja minulle täysin normaalista poikkeavat univaikeudet tässä loppuviikolla. Hmmm ö_Ö

[q]-Fuzzy-, 9.1.2008 14:27:
Oltiin kahvilla ja yks kaveri liitty seuraan vähän myöhässä, verissäpäin. Tietty kysyttiin että mitä on käyny nii se vastas vaan, että jäin dösän alle, mut ei se mitään, mä oon niin tottunu. :D Se on jääny joku neljä kertaa dösän alle... Tottunu*nauru* Vietiin se sit peijakseen ku ei se ite tajunnu mennä vaan jatko vaan matkaa kahville:D Rento äijä...
[/q]

Vois sanoo et sokee se on tai helvetin tapaturma-altis :P Kukakohan tollasen kaverin suostus vakuuttaa liikenneonnettomuuksii vastaan

-M

On se kumma, kun mitä vähemmän luen kokeeseen,
sitä paremmin koe menee.

Oon onnistunut vetämään tilin miinukselle [color=black]electronilla[/color].

Onneks ehin ostaa bisset

Kaverilta tuli herkkää viestiä, kysyin sitä lähtee tänään johonkin, se kieltäytyi, toivotti hauskaa iltaa ja käski että "koita löytää vaikka joku parin pvän pano nii et pysty lähtee ma minnekään ja lähet bailailee mun kaa". 1) Logiikka? 2) Koska äidillisen huolenpitäjän ajatusmaailma kääntyi noin härskiksi? :D 3) MIKS HELVETISSÄ kaikki muistivat ilmoittaa kotikaupungin uv-bileistä vasta kun olin jo periaatteessa päättänyt lähteä muualle?

anni <3 annin ystävät
:E

[q]Zenni, 4.4.2008 12:42:
---
Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---

Miltä kanavalta En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*

---
[/q]

Muistelen näin että viime vuonnakin ois mainos pyörinyt juurikin laserpointeista...!

[q]Annakins, 5.3.2009 11:28:
---
Annakins, 5.3.2009 09:08:
Tajusin just, et mun Jenkkiviisumi ei oo vielä tullu ja lauantaiaamuna pitäis lähteä...

---

Tulihan se
[/q]

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?

Joku kävi kusemassa liikkeen nurkkaan. Niinku tänne sisälle.

Voi oksetus/ahdistus/v*tutus ja vaikka mitä päälle.

[q]hemuz, 22.12.2007 08:44:
Saanko kysyä, missä työssä on näin kummalliset vuorot?
[/q]

Oon töissä ravintolamaailmassa jossa on presso, rosso express ja hesburger.
Eli normi pitkäkassa on 11 - 19, joka on nyt venytetty 10 - 19 kun on viimeinen lauantai ennen joulua ja sit viime yönä mulla olis pitänyt olla 22 - 05.30 vuoro, mutta illassa tarvittiin extraa. Sitten ens yönä olen kokonaan ylimääräinen, ja siksi menen vasta 01.00 kun kiire alkaa, enkä jo 22.00 kuten muu yövuoro.

Sitten huomenna olen tavallinen sunnuntai pitkäkassa, eli tuo 12.00 - 19.00 ja sitten aattona olen koko aukioloajan töissä, eli avataan 09.00 ja suljetaan 13.00, jonka jälkeen on 30 minsaa aikaa pistää paikat joulukuntoon ja häipyä.

Itse olen osan näistä pyytänyt ja loppuihin suostunut, suoraan ei siis ole tälläiseksi listaa tietenkään työnantaja tehnyt, mutta mulle jää melkoisen hyvin käteistä verojen jälkeenkin näistä neljästä vuorokaudesta, kun siinä on jouluaatto, sunnuntai yö, sunnuntai päivä, lauantai yö jne lisiä saatavilla, joten ihan mielelläni nämä tässä ennen lomaa teen.

Mä olisin luullu että tää tulos olis reilusti toisin päin, varsinkin kun kysely on mbnetistä. Tällähetkellä 2735 vastaajaa

[q]plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

+

---tieteellistä pohdintaa----
[/q]

Miehet

se on varmaan tuo Philipsin Cafe Gaia. On tullut itse tiputettua kansi sinne sisälle nimittäin myöskin. Kahvinkeittimen kannussa on nokka, jonka kohdalta pannun suuaukko on hieman laajempi. Samoin se kansi ei ole ihan pyöreä. Kääntelee hieman ja kyllä se sieltä ulos tulee, tai varmaan on jo tullutkin :D

WTF ulkona on seitsemän astetta lämmintä, ei muuta kuin kaivamaan esiin aurinkorasvaa, shortseja ja aurinkolaseja *nauru*.

Varmaan mainittu jossain ketjussa, mutta mulle päivän o,O oli piirretty kuva Mr A:sta ostamani Pepsi Maxin kyljessä

Saatiin joulukortti mut tos ei oo merkintää keneltä Eihän siinä mitään, oikein hieno ja jouluinen tuo oli ja tän joulun ensimmäinen

Miehellä on oltava periaatteita: Mulle tarjottiin tänään vakituista sopimusta, mutta koska mua ei kutsuttu pikkujouluihin, enkä saa vielä kunnollista joululahjaa ja enkä saa olla mukana duunipaikan joulukalenterin avaamisessa, jouduin sanomaan, että mua ei välttämättä niin kiinnosta.*hmph*

O