päivän o_O

Back to häröily O

Hampaita pestessä tuli katsottua neloselta Sleeper Cell nimistä rainaa. Jonkin sortin
amerikkalainen toimontajännärisarja. Jakson aiheena on se kun puoli tusinaa terroristeja
aikoo tehdä jotain pahaa myrkkyrekoilla. Päivän o_O tulee siinä kohtaa kun iskua edeltävänä iltana
tyypit lähtee katsomaan innoissaan strippareita:D Jotenkin vaikea uskoa että itsemurhaiskuun valmis fundamentalisti islamisti kokis viimeiseksi toiveekseen jenkkiläisen strippiluolan. Täytyy kyl sanoa että näin paskasti tehtyä sarjaa ei toviin ole tullut nähtyä. Kaikin puolin joutuu ihmettelemään ohjaajan järjenjuoksua joka kohdassa. Mutta en kyl yhtään ihmettelisi vaikka Amerikassa olisi kovakin hitti, sen verran mutkia vedetty suoraksi että luulisi jenkeille maistuvan.

Unohin eilen laittaa kännykän näppäinlukkoon kun laitoin sen laukkuun shoppaillessa. Äsken huomasin että se oli lähettäny seitsemän tyhjää viestiä naapuritoimiston numeroon (joka on osotekirjassa ensimmäisenä)

[size=9]Kaikki lähetykset on tietysti epäonnistunu, koska se on lankapuhelin.[/size].

Lääkärillä ei ollu mulle laastaria.

[q]thomas, 12.2.2008 22:23:
---
Zapa, 12.2.2008 22:22:
---
Euphoria, 12.2.2008 21:24:
---
akir0, 12.2.2008 16:59:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71972883

---
Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus huutaa itsesi deitille Suomen ykkössinkku Susanna Sievisen kanssa!
---

---

Sithän toi on huora:D

---

Just tosta pitäisi sit maksaa vai?? Vaikka toi huuhkaja maksais MULLE satasia treffeistä, en tod lähtis...yawn.

---

rotkoks tais joku jo "kehua"
[/q]

:D On toi aika säälittävää toimintaa, että pitää kaupata itseään tuommoiseen tarkoitukseen. Mihin ton naisen aivot on jääneet, tais jäädä siinä erossa johokin tosi kauas. Ei tää tainnut olla eka "tempaus" eron jälkeen "Sussulta" :)

Onnistuin telomaan kieleni sekä poikkasemaan kielikoruni PORKKANALLA.
Wtf.

[q]kindertin, 29.11.2007 22:44:
On se ihanaa että meiän pikkuneiti on hyväntuulinen,seurallinen ja pirtee kun peipponen mut haloo..TÄHÄN AIKAAN!?!? Eikö pikkusten tyttöjen pitäis olla jo nukkumassa?

..eli ei mua sitte varmaan väsytäkkään tänä(kään) yönä
[/q]

hihihi
miina meni kans yöunille joskus kahentoista aikaa n. kuukauden ikäsenä, nukku viel yhet "päikkärit" joskus kasin ysin aikaa

Facebookin Chinese Zodiac Horoscope sanoo tänään:
"Smokers of this sign will risk developing chronic bronchitis."

..kappas, kukas makaa kotona keuhkoputkentulehdukses..creepy..! o_O

Vaan väsyttäis ja väsyttäis o_O

[q]Elmiira, 28.11.2007 14:33:

Pahimmassa tapauksessa siellä ois tietysti voitu sanoa, että:
"Koska vastasit mustaan puhelimeen, et saa osallistua firman
pikkujouluihin."

Onneksi en vastannut
[/q]

apua, toi ois ollut paha!! hyvä ettet kerinnyt vastaamaan

Mun selain skrollaa sivun koko ajan alkuun. Mikään nappi ei ole pohjassa...Ja on vielä semmonen nätti hidas skrollaus...

Meillä on pikkupoika ja pikkusika
mites se nyt näin meni *täh*

edittiä:kirjota itte vaan..

sitkee kärpänen täällä kaverina, varmaan neljättä viikkoa. ja ihan sekopäinen, tekee kauheit ilmahyökkäyksiä ja se pörinä on häiriintynyttä

oon varma et se tuli kerran tästä näytöstä, mutku en muista et milt sivult... teleporttautu sellain ku ringissä o_o
äsken se hengas taas näytöllä, mut ehkei se pikselikärpäsparka löydä takas enää.

se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.

O__o yritin lukee tenttiin ja ihmettelin että mikä melu ulkoa tulee. Kurkkasin ikkunasta ulos ja siellähän oli n. parinsadan ihmisen mielenosoitus ja muutamia poliisiautoja :D

Tekisi mieli ottaa pienoiset humalatilat, mutta yksin se on hyvinkin tylsää *eiei*.

Kudoin aamuyöllä pipon

[q]Nitta, 7.4.2008 02:51:
Ilta ja yö opparin parissa klo 18-2.50 o__O

Siinä piti olla vain _vähän viilaamista_ ja huomenna vielä jatkuu :DD
[/q]
tsemppiä sinnekin!

Duunin tuntikirjanpito näyttää yhtäkkiä 5058 ylimääräistä tehtyä tuntia.. Saiskohan noi kuitattua rahana tai saiskohan ton vajaa 3 vuotta viettää vapailla?

Oon jo hereillä tähän aikaan - lauantaina 0__o

Ilta ja yö opparin parissa klo 18-2.50 o__O

Siinä piti olla vain _vähän viilaamista_ ja huomenna vielä jatkuu :DD

[q]MiMoSa, 19.11.2007 17:02:

Mut eipä tuo maksu nyt hirveästi ollut ehtiny kasvamaan näiden muutaman vuoden ajalta. Onneks kävin siellä nyt enkä joskus kymmenen vuoden päästä, koska sillon toi maksu olis ollut jo paljon isompi.*hih*
[/q]

oonks mä ny kui väärässä mut eiks velat vanhene kolmessa vuodessa (vai montas vuotta se on nykyään)
jos sitä velkaa ei peritä kyseisenä aikana (eli siis jos ne ei lähetä sinä aikana yhtään perimiskirjettä tai itse ei tee mitään juttui mitkä siihen velkaan liittyy) ni sehän vanhenee...
eiks...??

vai onks toi käytäntö vaan noihin ulosottoihin tms...??
joku fiksumpi, jos valasis...

ja vielä...
http://www.pori.fi/kuluttajaneuvonta/ajankoh.html

O