kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

hyvä ville!!!

Britney Spears on aika kova....

no ei suotta hyvää fiilistä nostata enrique iglesias - not in love

Kuuntelen paljonkin.
esimerkkeinä mainittakoon ---> Oasis, Nirvana, Rhcp, U2, Ismo Alanko, jne...
Mikään kauhee fani en ole, mut kyl noilta hyvää musiikkia löytyy...

Kyllähän sitä technon lisäksi tulee kuuneltua kyl housea, progea ja jopa
trancempaa matskua kans. Toki yhtä hyvin putoo jazz, blues, soul, hiphop,
funk, disko, klassinen rok/pop, r'n'b jne. Ainut oikeastaan joka ei jaksa yhtään
on polke...tosin eihän se ole edes ihmisten musiikkia. Tjoo.

ei kuunnella muuta

tecno on murto-osa siitä mitä kuuntelen..aika surullista jos koko musiikkimaku rajottuu yhteen ja tiettyyn musiikkityyliin..

Toisinaan tulee kyllä faijaa kuunneltua .. tosin harvemmin enää nykyään ..

[q]nemo:
Taidan olla typerä pilkunnussija taas kerran, mutta kuinka moni kuuntelee oikeasti technoa, niin kuin otsikossa kysytään? En jaksanut lukea topikkia alusta asti, todennäköisesti joku on jo puuttunut asiaan...

Koittakaa nyt hyvät ihmiset tehdä edes joku ero teknon, housen, hardhousen, transen, jne, jne välillä... silloin kuin Coco Jambo ja Pandora oli pinnalla niin kaikki konemusa tunnettiin nimellä tekno... Rednex on varmasti myös teknoa jos kysytään mun Juupajokelaiselta serkulta...

Wake up, it´s 21st century!

-nihilisti-
[/q]

täysin samaa mieltä... vähän luulen, että harvat täällä kuuntelee teknoa eli technoa.

Aika laidasta laitaan.. Tehiksestä, UK Garageen
Ja kuten moni muukin mainitsi jo niin aika paljon vaikuttaa mieliala.

[q]kelly:
tecno on murto-osa siitä mitä kuuntelen..aika surullista jos koko musiikkimaku rajottuu yhteen ja tiettyyn musiikkityyliin..
[/q]

lollero :D

detroit, mono, deep, schranz, acid, minimal, bleep, cologne, ... kyl sitä variaatiota löytyy, enkä usko kenenkään kuuntelevan edes näin rajoittuneesti.

Kyllähän sitä tulee muutakin kuunneltua, kuin teknoa..Vaikkapa suomalaista humppaa ja rokkia Riippuu tosin aikapaljon mielialasta...

Vaikka techno musiikki (schranz,mono, detroit, deep, dub ja jne.) on minulle se kaikkein rakkain musiikki juttu kuuntelen sen lisäksi hyvin paljon kaikkea erilaista musiikkia.

Heviä, perus kitara rokkia, britti poppia (Oasis on aivan uskomattoman hyvä bändi), hip hoppia, trancea, housea, proge rokkia, syntikka musaa, 80-luvun musiikkia, jazzia, suomipoppia, HIM (todellakova fani), punkkia, drum&bassiä, klassista musiikkia ja jne.

Kaikkiruokainen olen jo useiden Pupi työskentelyideni takia.. Sitäkun 7-12 tuntia illassa kuuntelee aina eikan ikivihreistä-666 amokkiin niin kyllähän siinä oppii kuuntelemaan mitä vaan, hulluksihan siinä muuten tulee ;)

Toisaalta ennen "technoa" oli Punk ja kaipa se edelleen on se suurisana noista muista musiikeista. Bennywisee ja BadReligionii tulee vieläkin silloin tällöin soitateltuu enemmänkin..
Mutta levyjä on suomi-pop/rock.. klassisestä, kasaridiscon kautta, Palliheviin ja takaisin. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.. Konemusiikille yleensä vain useammin.

pakosta joutuu kuuntelemaan poppia, suomirokki, rokkia yleensä, räppiä yms..ku talossa aina ne huutaa... *sääli*
Tosin niistäkin on alkanu tulee hyviä biisejä... ..mut pakkoha se on myöntää et kyllä niistäki alkaa tykkää väkisi ku huutaa 24/7...

En voi väittää itseäni konemusiikin ystäväksi, paremminkin sanoisin, että pidän kaikesta musiikista mikä on nopeaa/raskasta. Punkkia, hardcorea (ei siis kone-hc, vaikkakin sitäkin kuuntelen), nu metallia jne. kuuntelen.

Vastapainoksi sitten löytyy tuolta jatzin ja progressiivisen rockmuisiikin saralta paljonkin mieluista, mutta en kaihda myöskään klassista musiikkia.

[q]jUSSi:
detroit, mono, deep, schranz, acid, minimal, bleep, cologne, ...
[/q]

*reps*

"Mitäs nää on, jotai bändei vai??" *iloinen**nauru*

kaupunkeja vielä lisää, birmingham ja tukholma.

-mononemo-

Technon lisäksi tulee kuunneltua pesukoneen ääniä.

Kaikkiruokanen olen... konemusiikki nyt vaan sattuu olemaan pääasiallinen kuuntelukohde

Kuuntelen musiikkia melkein lajista riippumatta, kunhan se on kunnollista ns. oikeaa musiikkia. Pääasiassa modernia kitaramusiikkia erotellen sieltä tietty muutkin soittimet. Koneella tehty on myös oikeaa musiikkia. Olen kyllä kuullut sanottavan harmillisen useasta suusta, että se on liian helppoa kun tarvitsee vaan nappeja painaa. Niinhän se periaatteessa on hanurin soittamisessa myös, jos niin naiivisti ajattelee. Olen ”joutunut” vierestä seuraamaan konemusiikiin tekemisessä ilmaantuvaa luomisen tuskaa, joten ymmärrän hyvin mistä on kyse =) Mikään ei synny itsestään.

Musiikki on silloin hyvää kun se on hyvin tehty. Toteutustapa on ihan sama. Tekemiseen liittyy seuraavia asioita:
Sävellys/sanoitus, sovitus, äänitys, miksaus, +tuotanto siitä eteenpäin, kaiuttimiin asti kuunneltavaksi kokonaisuudeksi. Jollei joku sitä vielä tiedä... ;-]

O