kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

Räbää tulee kuunteltua , mutta ei TODELLAKAAN suomi-hoppia ..
”Melodinen” hevi, kuten Nightwish, toimii myös.

Yleensä kyllä konemusaa, mut joskus myös Rammsteinia tai pink floydia

Iän myötä tullut aika kaikkiruokaiseksi musan suhteen eli menee paljolti fiilisten mukaan. Ainoa mikä ei kolahda on jenkki R´n B ja gangsta rap/hip-hop systeemit. Kunnon herutus kixusta hardimpaan tykitykseen ja välillä v-päivänä vähän Suomi-metallia siinäpä ne yleisimmät.

Juu kuuntelen enemmän oikeestan punkkia, rokkia ja sellasii.
manson*pihkassa*

eli räppii, psykee, noisee, junkkaa, hevii, jazzii, soulii, funkkii, klassista, härömusaa, punkkii, nykki-hc-punkkii, musa on elämäntyyli... kuuntelen kans bläkkii jne. mut katon kenelle baksei tungen... esim. burzumin levyi en ostais mut ennyt väitä et sil ois huonoi biisei... ainoo et se jäbä käyttää rahansa VÄÄRIN! toinen on noi isot-riisto yhtiöit joiden musaa en tukis pennilläkää!!! FUCK 'EM!!!

En kuuntele teknoa (techno) ollenkaan. Itse käytän tekno sanaa genren nimenä. Mutta tällä ilmeisesti viitataan "jumputus-" ja "konemusaan".
Elikkä joo... rap/hip hop, reggae, ragga, jpop, anime- ja peli soundtrackit...

Ah, loistava konemusiikki on kuin veden liplatus rantakallioon. Se saa mielen tyhjäksi ja äärimmäisen euforisen olotilan!

R 'n' B uppoo muhun myös aika hyvin, mutta eipä se kauheasti vaikuta mielentilaan. Sitä joko jaksaa tanssia tai sitten ei.. mutta trance saa aina jalat liikeelle! Siitä ei pääse minnekään

[q]sensus:
[/q]

Äläs nyt, ei sekään pelkkää Pikku-G:tä ole. Itse olen viihtynyt DJBB:n, Kollektiivisen Muistin ja Ceebrolisticsien musiikin parissa keskimäärin vallan hyvin. Muitakin kelpo vaihtoehtoja todennäköisesti löytyisi, jos jaksaisi tutustua skeneen hieman paremmin.

[q]sensus:
---
Epailija:
Äläs nyt, ei sekään pelkkää Pikku-G:tä ole. Itse olen viihtynyt DJBB:n, Kollektiivisen Muistin ja Ceebrolisticsien musiikin parissa keskimäärin vallan hyvin. Muitakin kelpo vaihtoehtoja todennäköisesti löytyisi, jos jaksaisi tutustua skeneen hieman paremmin.
[/q]
Flegmaatikot ovat myös hyviä letkeämmällä, svengaavalla soundillaan ja ei-niin-uhoavalla lyriikallaan, heidän eka lättynsä "Läheltä ja kaukaa" oli täynnä hyviä kappaleita kesäletkeilyyn. Ja tietysti Petri Nygårdin "Mun levy" on jo muodostunut legendaksi. :)

*kaipaayläastettahymiö*

Kuuntelen kaikkea mikä mielyttää korvaa. Siis lähes kaikkea. Tietysti eniten kuuntelen kone musaa.

kuuntelen musaa aikalailla laidasta laitaan(pl. klassinen ja räp)*hih* ... mutt vihaan "teollista" väkipakolla tuotettua pop-paskaa ylikaiken , koska se kuulostaa siltä ett kipaleen olisi värkännyt ville 5-w joillain helkutin aku ankka pumpum välineillä

yleensä konemusiikkia.. mutta välillä pitää jotain muutakin kuunnella.. Hoobastank, Lost Prophets, Staind yms kuuluu vaihtoehtojen kärkeen tällä hetkellä

L.v.Beethovenin pianosonaatit on *sydän*

Yhtälailla Bach, Chopin ja klassinen / barokki kolahtaa.

Toisinaan tulee flasarit death-/blackmetallista...

...+ Itä-Saksaa ja tietty kaikkea muutakin konemusaa kuin technoa.

kuuntelen... tiktakkii, westlifee...tampereella spicegirlii... lähes kaikkee kuuntelen... monimusiikkimakuinen oon...*joo*

Muutamia..

A perfect Circle

Alice In Chains

Nirvana

Fu Manchu

Ceebrolistics

Tulenkantajat

Ritarikunta

Avain/Aza

Quintessence

The White Stripes

The Mars Volta

Ja täs on ihan vaan muutama...

Räpäytystä tulee aikas paljon kuunneltuu. Suomi hiihoosta ehdoton ygöne on Memmy Posse ja ulkolaisista Jurassic 5! Ait!

Vaikka juuri nyt viime aikoina ei olekaan tullut kuunneltua käytännössä mitään muuta kuin konemusaa niin kyllä levyhyllystä silti löytyy kaikenlaista matskua Straussin valsseista Stingin kitara-chillailujen kautta Extremen funkkimetalliin.

.pi.

Ainakin tälläset uppoo meikäläiseen kymmenellä :

Tosin teknoohan sitä eniten tulee kuunneltua/soiteltua himassa :]

olen aika kaikkiruokainen,tällä hetkellä mm:
    -massive attack
    -placebo
    -moby
    -electroslide
    -Hidria spacefolk
    -The Doors *sydän*
    -Steen 1 (saa aina aamuisin hyvän itä-helsinki fiiliksen päälle *nauru*)

No, tos nyt jotain.

no jopas on kysymys

Johan sen Miles Davis sano että joko se toimii tai ei.
    Mitä väliä sillä on mitä genreä se edustaa.
    Mulla on vaikeuksia ymmärtää ihmisiä jotka kuuntelee/saa kiksinsä pelkästään esim konemusiikkista.

O