kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

Yep, trancea...
Rappia sen ohella ihan perkeleesti. Se vaan on niin.. wau! Asennetta. Gangstaa.

Plus tiätty kasarii, niit helmii.
Klassinenkin uppoaa.
Billy Idol rocks edelleen!
Brittipoppii ei voi unohtaa.. The Crash.... oij voij.. Suede... *sydän*

RAAMMMSSSTTTTAIINNN!!!

Mut kyl se polcca vaan on best!!

No totta vitussa !!!

Fiiliksen mukaan tulee kuunneltua kaikkea laidasta laitaan, esimerkiksi Lord Est on ihan mahtava ja sitten toiselta laidalta Nightwish on ykkönen *sydän*

Mulla on taipumus kuunnella vähän kaikkea... valikoimakin on vähintäänkin kattava. Päässyt vuosien varrella kertymään

Konemusiikin lisäksi jazzia ja joskus tanssittavia rap-biisejäkin. Massapoppia ei saa korvista sisään tunkemallakaan

no en konemusiikia tulee pelkästään kuuneltuun. Oon kummiski aikalailla kaikkiruokane, mut poppi ja semmone kaupallinen räppi ei vaan oikei iske.. hevi ja rokki menee iha täysin

klassinen, downtempo, dub/reggae, hiihoo/rap

kuuntelen kyllä, nykyään aika paljon harvemmin kylläkin mutta tuolta rokin puolelta on ainakin rhcp näin esimerkiksi iskenyt kovinkin, ja marilyn manson myös. satunnaisia tuttavuuksia on sitten todella paljon!

tiivistämällä sanoisin että 95-97% ajasta varmaankin konemusiikkia (ellei tule pakkosyötöllä) ja harvoilla mutta hyvin valituilla hetkillä sitten jotain ihan muuta (brittipoppi on yksi heikkouksistani).

Suamalaista...yleensä vielä suomeksi laulettuna...

Lauri Tähkä & Elonkerjuu orkesteri uusimpana löydöksenä.

Noi vanhemmatkin musiikit toimii toisinaan, esimerkiksi toi Orffin Carmina Burana uppoo kyllä

En kylläkään juuri kuuntele musiikkia yksin kotona ollessani, en tuota tiedä miksi.

Rokkia rokkia rokkia..suomesta ja maailmalta. On tää tekno kuiteski hyvänä kakkosena..*hymy*

Progea

Tää on kyl niin hyvä kysymys Kiksuu, ambientii, downtempoo, psykee, progee, housee... Eli kaikenlaista elektronista musiikkia sekä myös jotain rokkiballadeja... Mielialasta riippuen. Musamaku kuitenkin aika laaja.

melkein mitä vaan...

jazz ja "viidakkobiitti" (ei jungle) on lähellä *sydän*

nyt oon viime päivinä kuunnellut yksikseni paljon Heron ja lentävien tikarien talon soundtrackejä...tulee hyvä olo

Hevi soi...Kaikenlainen miekka/syntikkahevi. Enpä nyt tiedä onko teknolla ja elektronisella paljoa eroa, mutta kaikenlainen menneiden aikojen syntikkapop soi.

[q]MarQ, 4.4.2005 22:18:
Hevi soi...Kaikenlainen miekka/syntikkahevi.
[/q]

Sukkahousuheviä

[q]*Jimmbou, 4.4.2005 20:32:
Rokkia rokkia rokkia..suomesta ja maailmalta. On tää tekno kuiteski hyvänä kakkosena..*hymy*
[/q]
Täähän oli läppä? Eikö niin, eikö niin...?
*ei mulla ole ainakaan tarpeeksi huumorintajua tähän*

[q]Chatte, 4.4.2005 22:23:

Täähän oli läppä? Eikö niin, eikö niin...?
*ei mulla ole ainakaan tarpeeksi huumorintajua tähän*
[/q]

Miksi olisi läppä? kyllä itsellänikin konemusiikki ja metalli ovat aika tasoissa enkä nostaisi toista toisen yli, koska nuo eivät mielestäni kumoa toisiaan jos on asennoitunut niin.

vaikka mitä,hip hoppia,heviä,hardcore punkkia,vanhaa diskoa,elvistä..kaikkea ihan laidasta laitaan..elektroninen musa on kyllä nykyään kaikkein lähillä sydäntä,siitäkin tulee kuunneltua vaikka mitä tyylilajeja..biletysmielessä kelpaa kaikki missä on paljon tempoa..*jiihaa*

[q]salaisinko?, 4.4.2005 22:25:
Miksi olisi läppä? kyllä itsellänikin konemusiikki ja metalli ovat aika tasoissa enkä nostaisi toista toisen yli, koska nuo eivät mielestäni kumoa toisiaan jos on asennoitunut niin.
[/q]
Hmmm. Mitä tekemistä metallimusalla on rokin kanssa? Lähinnä dissailin rock'n rollia. Ja sitäkin pilke silmäkulmassa. Makunsa kullakin.

O