SINKKULUUKKU
[q]patis:
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
[/q]
Mun mielestä sä näytit oikeestaan paremmalta lasit päässä kun kerran näin
Ehkä se oon vaan minä, johon vetoaa sellainen \älykkö-look\
[q]BlueWind:
---
patis:
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
---
Mun mielestä sä näytit oikeestaan paremmalta lasit päässä kun kerran näin
Ehkä se oon vaan minä, johon vetoaa sellainen älykkö-look
[/q]
haha! kiitos vaan :)
...vielä kun uskoisin... ;)
täällä on ihanaa olla =)
[q]-xx-:
mä voin kanssa tulla messiin, käyn morjenstamassa vanhemmat lahdessa =)
[/q]
Eli kuu ilmoittelee sitten milloin pitää tuparit meille kolmelle. *iloinen**hih*
[q]Epailija:
Eli kuu ilmoittelee sitten milloin pitää tuparit meille kolmelle. *iloinen**hih*
[/q]
Jepjoo Sitten ihan hys vaan, ettei muut saa tietää *igor**igor**igor**igor*
koht tulee 5kk täytee kinkkuiluu... kyllä rupee vähä ahistaa
Blääh. Ei kyllä pitäs kirjottaa mitään, kun on ollu 1,5 viikkoa metsässä ja univelkaakin on tuhottomasti...
Ei se mustasukkaisuus kuulu oikein toimivaan suhteeseen, juuei.
Opiskelen fyysisesti (ja henkisestikin) raskasta alaa, jota en voisi opiskella ilman rakkautta - ala lukeutunee kutusmusammatteihin. Siispä luulen olevani sen verran laiska tai vaan omistautunut opiskelulleni, ettei energiaa riittäisi vaativaan parisuhteen hoitamiseen.
(Ja todennäköistä on, ettei tämän alan ihmistä ymmärrä muuta kuin samalla alalla oleva. Ja siitä pääsisimmekin taas ihan uusiin aiheisiin ja ongelmiin.... *hih*)
Yleisenä yhteenvetona totean olevani ihan onnellinen sinkku. En toisaalta kai kuitenkaan tiedä, mitä niin hyviä puolia löydän sinkkuudesta, etten yritä päästä siitä hysteerisesti eroon. Tähän on vain tottunut. Mahdollisesti se johtuu ainakin osittain niistä jo aiemmin mainitsemistani naisista, joilla rima on niiiiiin kovin matalalla ja ehkä toisaalta niistä naisista (lähinnä pari yh:ta), jotka lyövät harvase päivä päätään seinään, kun miesasiat eivät suju (, joilla se rima on kuitenkin korkeammalla kuin ensiksi mainituilla). Oliko tossa mitään järkeä? No, kuitenkin kummassakin tapauksessa mielestäni miehistä on tullut näille ihmisille pakkomielle, enkä halua samaan tilanteeseen..
Mutta. Onnea ja menestystä parin etsintään!
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu.
Kovaksipumpattu rantapallo etsii naaraspuolista, puolipehmeätä, hieman märkää naaraspalloa jakamaan hektisiä ja kiihkeitä akteja ihanalla hietsun rannalla sinilevän koristellessa maisemaa...
Kiitos Dorkalle ilmoituksen laatimisesta. Toivottavasti nyt heruu*hih*
[muokattu 30.7.2003 13:29]
[q]-xx-:
niin ja jos haluatte meidän sinkkujen enemmän tai vähemmän häröihin ryhmäviesteihin niin ilmoitelkaa siitäkin
[/q]
Jaa mitäs ne oikeen on?
-12 single-
[q]henkka:
HEI! Ei tulla tänne prassailee
[muokattu 10.9.2003 17:22]
[/q]Seurustelethan säkin...mut vaan viinapullon kanssa.
[q]toma:
Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ystävyys, ei vaiheeseen seurustelu voi enää siirtyä?[/q]
yksi teoriani tällaiseen on, että näin nykyisin kun seurustelu tuntuu olevan hyvinkin epävarmaa puuhaa, sellaista shoppailua, for lack of a better word, niin jengi joko
a) voi kokea ystävyyssuhteesta seurustelusuhteeksi muuttuneen suhteen hyvinkin sitovaksi, kun siitä toisesta tiedetäänkin jo hieman enemmän ja mistä se tykkää, mitä mieltä se on asioista jne jne.
b) pelkää mahdollista ystävän menettämistä. vallalla voi usein olla sellainen kun suuri osa avioliitoistakin päättyy, mitä tsäänssejä täl suhteel on-fiilis. ja joskus välit tulehtuvat parisuhteen loppumisen yhteydessä, tai ainakin muuttuvat.
nämä siis vain mahdollisia selityksiä, eivät tietenkään joka tapaukseen.
tralal.
[q][Nuclear]:
Seurustelethan säkin...mut vaan viinapullon kanssa.
[/q]
Ei v...ttu olin sopinut treffitki tälle illalle neiti Smirren kanssa ja meinasin unohtaa. Kiitti muistutuksesta. huh *kuuma*
[q]J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.
[/q]
Hmh. Mulle taas tuntuu käyvän juuri niin, että välillä niitä tyttöjä on siellä oven takana tyrkyllä, mutta ne vaan sattuvat olevaan aina niitä vääriä tyttöjä... Eikä tämä nyt tosiaan ole mitään lesottamista, eikä onneksi todellakaan yleistä. Ne parikin kertaa kyllä on siinä mielessä liikaa, että vaikka moinen innostus olisi kuinka imartelevaa, niin harmittaa kuitenkin aina se, että joutuu pahoittamaan toisen mielen ihan vain sillä, ettei voi vastata tunteisiin.*igor*
En nyt kannusta passiivisuuteen, mutta aktiivisessa etsinnässä on se vaara, että alkaa haluta sen oikean löytämistä niin paljon, että sokaistuu. Sitten viikon lume-ihanuuden jälkeen tajuaakin, että kyseessä ei ollutkaan mikään erektiota suurempi tunnelataus.
[muokattu 8.8.2003 16:36]
[q]Nadifa:
Harvoinpa niillä varmaan suurta vaikutusta on..mutta täytyy sanoa, että joillain silmälasit ovat myös erittäin puoleensavetävän sexyt
[/q]
Samaa mieltä
I'm out of here! *sydän**vink*
edit: pitäkää lippu korkealla
[muokattu 9.8.2003 10:57]
[q]kilobitti:
En oikein osaa laskea suhdetta, jossa toinen on vaan seksin takia, suhteeksi. EIkä ollut tarkoitus tehdä tästä mitään tieteellisesti pätevää yleistystä, vaan lähinnä selventää mun käsitystä - tähän käsitykseen johtanut empiirinen otoskin rajautuu mun kaveriporukkaan*hih* Sanotaanko näin; kaveriden pitkien suhteiden päätyttyä naisella on yleensä parissa kuukaudessa uusi, kun taas miehet tallustelevat ympäriinsä murheen murtamina pitiäkin aikoja.
[/q]
En kyllä minäkään laskisi moista kunnolliseksi parisuhteeksi, mutta tuollaisissa tapauksissa naiselle se usein on sellainen. Tulee siis tilanne, jossa nainen kärsii kuin olisi juuri lopettanut suhteen ja mies taas ei kärsi, koska on vain vaihtamassa panoa uuteen. Noin muuten en osaakaan sitten erityisemmin asettaa kärsijöitä mihinkään yleiseen järjestykseen ainakaan omaan empiriaan perustuen. Joskus tosiaan naisella menee vain pari kuukautta löytää uusi kainalo miehen vielä ikävöidessä tyttönsä perään, joskus taas miehellä on seuraavana viikonloppuna uusi tyttöystävä näköpiirissä naisen riutuessa...
[q]
Toisaalta tämä voi todistaa jotain mun kavereista*nauru*
[/q]
Omasta kaveripiiristä löytyy semmoisia tapauksia, ettei niistä kehtaa edes puhua. Tosin onneksi löytyy myös niitä, joiden takia uskoo miehilläkin olevan toivoa.
mun oven takana ei o pitkä jono..... pääsee nopeemmin asiaan kuin nordean palvelutiskillä mummojen asiointipäivän aikaan.
oih tätä autuutta!!
kesä ohi pian eikä sinkkuelämä ahdista yhtään. mä oon varmaan kipeä... tai sit tullut järkiini ja luopunut lihan iloista..... hah hah....
-eimitäänmuutatekemistäuhuu
[q]jacE:
koht tulee 5kk täytee kinkkuiluu... kyllä rupee vähä ahistaa
[/q]
Tss... Neljä vuotta jo takana. Kyllä siihen tottuu, mitäs turhaan seurustelemaan vain seurustelun takia.
[muokattu 10.8.2003 18:39]
[q]-xx-:
mä voin kanssa tulla messiin, käyn morjenstamassa vanhemmat lahdessa =)
[muokattu 28.8.2003 13:24]
[/q]
[q]dab:
Aivan totta. Seksi on kivaa, mutta ei maailma sen puutteeseen kaadu.
[/q]
Jep, aina on olemassa kaksi tervettä kättä, ainakin allekirjoittaneella