SINKKULUUKKU
[q]Kooaliini:
Itse kyllä uskon että tuota voi tapahtua. Uskon että se vain jotenkin kolahtaa välittömästi. Tosin mä oonkin ihan höppänä.
[/q]
Hmm taidat olla okessa sittenkin... *blush**joo*
[q]paanos:
---
---
[/q]
*iloinen**iihhih* Ei mitään pahaa, mut tutustuttiin yhden enkulan kanssa toisiimme ja en tiiä, se on kai menoa nyt. Katsotaan sitten kesällä missä mennnään kun tyttö muuttaa suomeen että vieläkö meillä on silloin jotain yhteistä... Vielä ei jaksais ihan hirveesti stressaa kyl mitää parisuhde juttuja kun oon näin nuoriki*possu*
[muokattu 5.1.2004 13:22]
[q]Kanelli:
...ilmottautuu paikalle. Ja mihinkäs suuntaan tästä eteenpäin sitten?
[/q]
Jotkut himoitsee SEUKKAUSLUUKKUUN.. mut meil on täällä parempi meno..
tääl on haaremit ja kaikkee kivaa..
[q]tiipi:
kaipa mäkin voin jo myöntää kuuluvani tänne.
[/q]
tervetuloa..
[q]tiipi:
kiitos kiitos, toivottavasti en kuitenkaan jämähdä tänne.
[/q]
ei tänne tartte lopullisesti jämähtää.. mut aikansa kutakin..
joopajoo, minnes sitä täältä pääsis.. paikalla siis edelleen.
Tykkäisin semmosesta menevästä tyttösestä, jolla olis välillä myös pahoja päiviä eikä välittäis vaikka mullakin semmosia välillä on.
[q]Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten??? http://smilies.crowd9.com/contrib/blackeye/Eyecrazy.gif
[/q]
No ihan kuin mä olisin lukinnut sut huoneeseesi tms., ettet voisi näiden kaikkien kanssa seurustella. En mä ole sua estämässä, mutta... *g* *hih**vink*
tänne kuulun kunnes muuta ilmoitan.
[q]Epailija:
---
Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten??? http://smilies.crowd9.com/contrib/blackeye/Eyecrazy.gif
---
No ihan kuin mä olisin lukinnut sut huoneeseesi tms., ettet voisi näiden kaikkien kanssa seurustella. En mä ole sua estämässä, mutta... *g* *hih**vink*
[/q]
No etköhän sä oo mulle ihan tarpeeksi *sydän* jossittelin vaan....
kaipa mäkin voin jo myöntää kuuluvani tänne.
[q]Avernian:
---
jazka:
kuulun todellakin tänne ja toivon pääseväni täält joskus pois;)voisko joku kiva tytsi tulla hakee mut pois täält?????
---
Siihen ei kannata luottaa. Tytöt harvemmin tekee mitään vaikka tykkäisivätkin.
[/q]
mulla nyt o aina ollu iha toisinpäin.
Jätkät ei koskaan tee mitään, pitää ite tehä aina kaikki jos jotai haluu tapahtuvan
[q]GoA:
Ei jaksa nähdä vaivaa siinä että tutustuisi uusiin ihmisiin sillä tavalla. helpompaa on olla vaan kavereita. =)[/q]Tutustut vääriin ihmisiin jos siinä pitää nähdä vaivaa ja on helpompaa olla vain kavereita :) Tapahtuu jos on tapahtuakseen imho
[q]-xx-:
---
Amma:
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)...
---
Hyvä Amma, kyllä me pärjätään ...
[/q]
Kyl se sitten kolisee kun on kolistakseen
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä
[q]hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä
[/q]
Tulen ja tuuppaan sut seinää vasten heti alkuillasta
En oikein tiedä pitäiskö mun muka kaivata toista ihmistä mun elämään q viihdyn koko ajan vain paremmin omineni.. voi olla että minäminämaassa ei olisi niin tilaa käsitteelle me*justjoo* ja tieto alaoven lukittumisesta 20.00 rauhoittaa mielen siitä ettei kukaan pääse vainoamaan oven taakse väittämään että olen paikalla..
Mut ehkä joskus tai ehkä mieluummin ei..*yingyang*
[q]Phiber:
täällä vieläkin, yksin yhä edelleen...*uuh*[/q]
pelkäänpä että kukaan ei halua sinkkuuttaan surevaa...ts. nauti vapaudesta vielä kun voit -hymy naamalle ja baanalle*iloinen*
[muokattu 20.1.2004 17:58]
[q]Taika:
---
Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*
---
Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..*justjoo**vink*
[/q]
purette kuitenkin..*joo*
[q]hyperventilaatio
Miksei? Tiedän monia, jotka eivät vaihtaisi nykyistä sinkkuiluaan seukkaamiseen. Riippuu kuitenkin jokaisen elämäntilanteesta, ja siitä, mikä nyt omalla kohdalla parhaalta tuntuu. Eivät kaikki sinkut suinkaan etsi itselleen vakituista tyttö/poikaystävää.
[/q]
Elämäntilanteesta riippuen tietty... but what`s the point living if not for trying to make offspring? Eli eihän sitä nyt seurustella tarvitse..........*nauru*
*yrittää hakea team*possu*:n*
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*
no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!