SINKKULUUKKU

Back to häröily O

mä en ees tiedä haluisinko seurustella.. ku se sitoo niin paljon.. vaik toisaalta jos..

[q]misjah:
kyllähän sitä alux ulkokuoreen ihastuu ja sit vasta alkaa sisäisen kauneuden katsominen..*plur*
[/q]Kyllä sitä on joskus ihastuttu ensin siihen sisäiseenkin kauneuteen jos ei ole tosta ikinä livenä tavannut. Tosin kyllä se ulkokuori on aina senkin jälkeen oman osansa vaikuttanut siihen että kestääjö ihastus.

kai sitä pitää sitten ilmoittautua tänne heti kättelyssä. olkoon se sit ensimmäinen viesti jonka tänne kirjoitan. häpeällistä ehkä, mutta tulipahan tehtyä.

ja sinkkuilusta noin yleensä.. eihän siinä mitään pahaa ole, mut alkaa jo vähän kyllästyttää. ja olishan sitä ihan mukava löytää joku ihasmusmus, varsinkin kun on noi illat jo alkanut vähän pimetä..

Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)...

Te ootte ilkeitä
Toisitte mieluummin jonkun kivan tytön hyökkäysetäisyydellä

[q]GoA:
---
hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä

---

Mä oon sit eka joka sua halaa. Ihan vain kiusalla-
[/q]

Mä tulen halaamaan vielä toista puolta niin halluun ei liimaudu kukaan kiva tyttö

Te tykkäätte musta näköjään niin paljon ettette halua mun lähtevän täältä

[q]Dragonfly:
mitenköhän täältä pääsee pois..
[/q]

Pitäis kait jostain löytää se ”vastakappale”.. helpommin sanottu kuin tehty

*uuh**nyyh*

vai että sinkkuluukku, kaikenlaisiin luukkuihi sitä lajitelluks joutuukin

[q]kilobitti:
Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*
[/q]
Erittäin hyvin sanottu! Aivan totta.

Mä ainakin nautin ihan täysin täällä olemisesta!!!*pihkassa*
Ehkä sit ku en pysty enään omaa nenääni niistämään nii ois ehä ihan kiva jos
joku tekis sen mun puolesta...*nuha**nauru*

Kyl se seuraava ihastus tulee kuitenkin jossain välissä häiritseen mun sinkkuiluu,
mut siihen asti pitää bailata täysillä...*enkeli*

Noh... Life is a bitch, then you marry one...*nyyh*

Eipä ole mun mielestä sinkkuna olemisessa oikeen mitään mukavaa. Varsinkaan nyt ku illat on pimeitä ja sillee...*eiei*

[q]-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
[/q]

Hyvä periaate sinällään, mutta kyllä kai kaikilla (ainakin mulla) on ns. perus-parisuhde-raideri Yrittämällä olla kuulostamatta tylyltä, kyse on lähinnä siitä miten toinen ajattelee joistain asioista. Esim. jos naisen asenne musiikkia kohtaan on ”aivan sama”, en vaan voi käsittää mitä meillä olisi yhteistä*hih* Sama koskee älyllistä tasapainoa, en voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jonka koen tyhmäksi tai jonka seurassa tunnen itseni hitaaksi idiootiksi.

Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*

Täällä sitä ollaan yhä, eikä loppua näy. Enkä vieläkään valita, tällähetkellä hyvä näin.

Aattelinpa huvikseni pastee tännekkin tän mun ”vaatimuslistan” mitä pitäs kundilta/tytöltä löytyy että iskis muhun... Saatte kertoo, onko tällasii oikeesti edes olemassa?!

” Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Kaikki kaman käyttäjät, oli sit käyttö kuinka usein/harvoin tahansa, tipahtaa saman tien pois.. Mieluiten ei tupakkaa.. Ja asenne alkoholiin, pitää olla se, että ilmankin voi olla hauskaa!

Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu
Päästä pitää löytyy tarpeeks että pystyy niin syvälliseen keskusteluun, kuin kunnon väittelyyn.. Eli pitää olla mulle vähän vastusta.. Itseironian ja sarkasmin taito plussaa

Luonteeltaan rehellinen ja luotettava ja elämän asenne yleisesti positiivinen..
Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella..
Ja lapsirakas on pakko olla jos mun elämässä aikoo olla osallisena, ilman että pää hajoo

Mitäköhän vielä keksisin?! Taitaa olla jo tarpeeks vaikeeta tää

Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen ”

Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?!

mitenköhän täältä pääsee pois..

[q]Jone:
Tunnen itsekin valitettavasti muutamia pareja, joista vähintään toinen osapuoli on ilmoittanut olevansa ko. seurustelusuhteessa ainoastaan koska seurustelukumppani on ”sopiva” vaikka tunteista tätä kohtaan ei ole tietoakaan. Seurustelevat mieluummin jonkun ”sopivan” kanssa kun ovat yksin, which is so fucking sad according to my book of life.
[/q]
Totta turiset! Mä en ymmärrä sellaista säälittävää tuohua. Mä oon esim. ainakin niiiiiiiin tyytyväinen itsekseni, että en voisi kuvitellakaan luopuvani sinkun statuksesta sen takia, että joku on ns. sopiva seurustelukumppani, jos ei ole tunteita kyseistä henkilöä kohtaan. Sehän olisi pähkähullua! Eihän siinä jää käteen seurustelusta kuin huonot puolet; ne hyvät puolet tulevat mielestäni juuri siitä, että on ihastunut / rakastunut tms. toiseen, ja vain silloin seukkausjutut tuntuvat hyviltä.

[q]misjah:
tervetuloa..
[/q]

kiitos kiitos, toivottavasti en kuitenkaan jämähdä tänne.

[q]alien:
yep yep... en mä sua tylsäksi kutsuisikaan, mutta se et jos porukka haluaa deittailla niin senkus sit deittailee. Siinäpähän oppii ja tutustuu uusiin ihmisiin ;)
[/q]

Juups, mut kuten varmaan huomaat, niin en ole missään vaiheessa sanonut et ihmiset ei sais mun mielestäni deittailla. Siit vaan ja toivottavasti on kivaa. Oon vaan ilmaissut, että itse en siitä pitänyt ja syyt siihen.

Kyseenalaistaisin kuitenkin omiin kokemuksiini pohjautuen (jollainhan saattaa tietysti olla täysin erilaisia kokemuksia asiasta) ton väitteesi siitä että deittailemalla oppii ihmisistä jotain ja tutustuu niihin. Tai no, tutustuu niihin varmaan hyvänpäiväntuttu-tasolla, mutta ainoatakaan niistä ihmisistä, joita deittailin joskus taannoin en koskaan oppinut tuntemaan. Myönnän kyllä etten edes halunnut, johon syy hieman alempana. Hyvänpäiväntuttuja taas en kaivannut silloin yhtään lisää enkä kaipaa edelleenkään.

Jos jotain opin prosessista niin sen, että deittailua harrastavat pääsääntöisesti sellaiset ihmiset, jotka on siihen ajanut joku sellainen syy, joko tekee heistä silmissäni lähinnä joko huvittavia tai täydellisen epäkiinnostavia.

Mut olihan toikin tietyssä mielessä mielenkiintoinen ”ihmiskoe”; sen perusteella olen kuitenkin sentään voinut muodostaa itselleni selkeän mielipiteen asiasta.

Kei voi toimia sit mittatyttönä
Se varmasti mittaa mielellään pituuden lisäksi myös paksuuden ja kovuuden

O