SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]-xx-:
Mä palaan tänne, ei kai kukaan ehtinyt viemään mun paikkaa sieltä nurkasta
Oli kiva käydä välillä jaloittelemassa, mutta tämä on kuitenkin mulle se oikea paikka tällä hetkellä, en mä pärjää tuolla ulkona
[/q]
Tervetuloa takaisin. Ei täällä ketään syrijitä (eipä..*justjoo*).

[q]Taika:
Kyl mä ainakin oon onnellisempi täällä kuin että seurustelisin jonkun kanssa ihan vain sen vuoksi että olisi ”joku”*ding*

[muokattu 19.12.2003 22:45]
[/q]
juurikin näin..
*piis**possu**piis*

[q]-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin

[muokattu 19.11.2003 15:57]
[/q]

Sama täällä

[q]Mystic:
Pienen pieni toivonliekki palaa, mutta mä pelkään että se sammuu
[/q]

Turhaan vielä menetät toivoasi. Voi olla hyvääkin tiedossa

Niin joo... Ja jos jollain oli jotain epäilyksiä asiasta, niin tämä tyttö kuuluu kyllä edelleenkin hyvin vankasti tänne sinkkuilijoiden joukkoon... Ette te nyt näin helpolla musta eroon pääse..

[q]Blues:
Turhaan vielä menetät toivoasi. Voi olla hyvääkin tiedossa
[/q]

Mahdollisuuksia heilutellaan kepin nokassa kuin porkkanaa ja sit vetästään pois ja taustalta kuuluu naurua et ”lälläsläää lääskiipäää-ä” niin siinä käy *hmph**igor**eiei**poks*

[q]Kooaliini:
Tuo taas on huono asia koska minun mauallani tuo johtaa siihen että istun 40 baarissa ettimässä mitä vain seuraa. Mikä on aika perseestä suoraan sanoen.
[/q]

Lähinnä pelottavaa, tulee mieleen ”sex in the city” sarja*dissaa*

[q]
Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa?
[/q]

valehtelu ei kannata... ainakaan pidemmän päälle*eiei*
Nooh kyl mä uskon että se sun ”rakkaus ensi silmäyksellä” vielä tulee*joo*

[q]Aidan:
Hmm eiks toi oo jotain mitä on vaan kirjoissa ja sellasta??
[/q]

Kuulemma on *ding*... en kyl mene vannomaan*hih*

[q]ParodY:
Nooh kyl mä uskon että se sun ”rakkaus ensi silmäyksellä” vielä tulee*joo*
[/q]

Hmm eiks toi oo jotain mitä on vaan kirjoissa ja sellasta??

[q]Ankeus:
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*
[/q]
mee sanoo sille joka on jauhanu kakkaa et mitä v*ttua..?!?! ja et korjais tilanteen..

[q]Kooaliini:
Tuo on ehkä enemmänkin se mitä haen. Eli että että katse ja hymy hurmaa minut heti.
[/q]

Muutenkin teen eron ihastumisen ja rakkauden välille. Ihastumisia tulee ja menee eriasteisina, kun taas rakkaus on ihan eri juttu. Mut nykyään sitä ei ihastukkaan niin helposti kun teininä - jääpähän paremmin aikaa muulle*hih*

akat vittu tulee, ja akat vittu menee, mut rock'n'roll forever -Lärssi, Pitkä kuuma kesä

noo tämmöstää sinnkuna olo on =) =)

vieläkin täällä. kaapatkaa mut pois täältä

[q]kilobitti:
Muutenkin teen eron ihastumisen ja rakkauden välille. Ihastumisia tulee ja menee eriasteisina, kun taas rakkaus on ihan eri juttu. Mut nykyään sitä ei ihastukkaan niin helposti kun teininä - jääpähän paremmin aikaa muulle*hih*

akat vittu tulee, ja akat vittu menee, mut rock'n'roll forever -Lärssi, Pitkä kuuma kesä
[/q]

Ihastuminen on aina ennen rakkautta. Jos homma menee nurin, ei rakkautta ehdi syntyä, hyvä niin. Ne joiden kanssa on tullut seukattua, kaikki on alkanut ihastuksesta ja joskus edennyt pidemmälle.

Nyt on ehkä jonkinlaista kutinaa tulossa, ja pääsy täältä voi olla jopa mahdollista.. Mutta eipäs hötkyillä kummiskaan.

[q]Progress:
Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.
Mut onnex on olemassa ihania ystäviä, kavereita ja muuta sakkii, jotka pitää mielen virkeenä.

Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi.
Kiwaa.
[/q]

Niin todellakin juuri niin.

Ja se pelkkä nukkuminenkin jonkun vieressä on erittäin ihanaa ja mukavaa. *sydän*

[q]Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia
[/q]
sou truu

Tiedän tällä hetkellä lähinnä sen, että olen täällä juuri sen takia mitä on tullut tehtyä. En syytä tästä oikeastaan ketään muuta kuin itseäni. tässä sitten mietin että mikä on vialla ja oon tullut lähinnä siihen tulokseen että en pääse täältä ulos niin kauan kunnes muutan omaa elämäntapaani edes jollain tavalla. Muuten köröttelen täällä koko loppuelämäni

[q]efo:
---
SiSu:oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..

---
Kylhän sä voit aine meille tulla ”kaveri”mielessä*vink*
[/q]
jos spoonit saa tulla mukaan!*iloinen*

[q]SiSu:oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..
[/q]Kylhän sä voit aine meille tulla ”kaveri”mielessä*vink*

O