SINKKULUUKKU
*poks**uuh**igor*
[q]cheat:
pitkällisen säädön lopputuloksena tää on ulos täältä*hymy*
[/q]
Toivotan kauhiasti onnea suhteeseen!
mä aion ainaki pysyä täällä hampain/kynsin! (epätoivonen toive päästä täältä veke...)*taputapu*
Tahtois puolittain pois. Sinkkuus on jees mut ajatus omasta halipususta kainalossa sunnuntai aamuna tv edessä kiinnostaa.*hali**pus*
[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
[/q]
Onneksi olkoon! Isi on sinusta hyvin ylpeä! *hih**hali*
pitkällisen säädön lopputuloksena tää on ulos täältä*hymy*
pitäkää lippu korkeella murut
Pään hakkaaminen seinään. Oman empirian mukaan seurustelusta ei tule pää kipeäksi. Silloinkin kun se loppuu, niin sattuu ihan muualle kuin päähän - mikä on näin lievän migreenin ilmeisesti omaavana ihan positiivista vaihtelua.
[/q]
ikävää että aina sattuu, paikka vaan vaihtuu helpompaa näin kun särkee vain päätä!... tai sitten sen takia tietokoneita. puhelimia. lasia. lumipalloja....
Paikalla
[q]Pygmi:
ikävää että aina sattuu, paikka vaan vaihtuu helpompaa näin kun särkee vain päätä!... tai sitten sen takia tietokoneita. puhelimia. lasia. lumipalloja....
[/q]
Ei; aina ei sentään onneksi satu. Muistan esimerkiksi keväällä -96 oli semmoinen päivän periodi... Kipu kasvattaa ja... öö... pitää hereillä auton ratissa tai jotain. x)
Oletpas sinä jalomielinen.. Kiitän ja kumarran!
Tännekkö minäkin nyt sitten kuulun?
Niin kai sitten.. Lyökäämme yhdessä päitämme seinään!
Ei semmoinen toiminta kannata. Tulee vain pää kipeäksi.
No se.. Kiitän varoituksesta.
Se tekee sitten 9,90 e + alv 22%. *juonittel**hih*
[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
[/q]
Löytykö tämä hurmuri sieltä karjalasta? Jos vaikka tuntisin.. *hih**utelias*
[muokattu 14.1.2004 20:00]
[q]Epailija:
[/q]
seurustelu vai pään hakkaaminen seinään? tähänastisella kokemuksella lopputulos on kummassakin sama
Minä tässä järjestelen juuri saunailtaa mutahoidoin ja hieronnoin, jos hoidetaan tämä niinkuin palvelus palveluksesta? Tosin saattaa olla, että tarvitset yksityisen koneesi.. Olen tällä hetkellä Kemissä.
[q]Pygmi:
---
Epailija:
---
seurustelu vai pään hakkaaminen seinään? tähänastisella kokemuksella lopputulos on kummassakin sama
[/q]
Pään hakkaaminen seinään. Oman empirian mukaan seurustelusta ei tule pää kipeäksi. Silloinkin kun se loppuu, niin sattuu ihan muualle kuin päähän - mikä on näin lievän migreenin ilmeisesti omaavana ihan positiivista vaihtelua.
Oon varmaa tosi outo, mut haluisin löytää jonkun ihanan, kiltin, sulosen tytön
Että tekeeki häijyy olla yksin kun tietää mitä vois olla...
[q]SilverJo:
Minä tässä järjestelen juuri saunailtaa mutahoidoin ja hieronnoin, jos hoidetaan tämä niinkuin palvelus palveluksesta? Tosin saattaa olla, että tarvitset yksityisen koneesi.. Olen tällä hetkellä Kemissä.
[/q]
Piti lukea muutamaan kertaan ennen kuin edes kuvittelin tajuavani mihin tällä viitataan. Koneenkin yhdistin automaattisesti tietokoneeseen. Ei mulla ole antaa takaisin tuollaisesta, enkä mä usko, että tuo ihan 9,90 e + alv 22% kustantaa... Annetaan ensimmäisen kerran mennä sitten pro bono-hengessä.