SINKKULUUKKU
[q]SilverJo: Oletpas sinä jalomielinen.. Kiitän ja kumarran!
[/q]
Jep. Seuraavalla kerralla rokotetaan sitten kolmen edestä. *pahis**hih*
Olipa kiva kattoa, kun telkkarissa n. 13-vuotiaat puhui vakavasti ihastumisesta, rakkaudesta, parinmuodostuksesta..
[q]puputyttö:
täällä sitä ollaan oltu jo...hmmm...odotas ku lasken ...1vuos ja 7kk...ohhoh..
[/q]
Amatööri.
If you love something enough, set it free. If it comes back, it isn't worthy of you. If it doesn't, then it's just like all your other miserable relationships.
Titanic is the greatest love story ever?? Rich girl meets poor boy, poor boy draws rich girl, boat sinks, poor boy dies, rich girl lives to 150.
Hauskaa, mutta totta.
[q]puputyttö:
[/q]
Taidat olla kovin vaativa koska varmasti ottajia löytyy
mä voisin kokeilla tohon mun unettomuuteen uutta unileluu..onks vapaaehtosii*iloinen* ?
[q]Darianna^:
mä voisin kokeilla tohon mun unettomuuteen uutta unileluu..onks vapaaehtosii*iloinen* ?
[/q]
\o/
[q]silencio:
Tää saattaa olla nyt vaan öinen ajatus, ehkä mun pitäis olla jo nukkumassa....
Selittäkääs joku mulle toi käsite hävittävää.... Kuinka niin on jotain hävittävää? Ei mun mielestä rakkauden suhteen ole mitään hävittävää, vain voitettavaa. (tyhmä sana toi voitettavaa tässä yhteydessä) Niin siis voihan sen rakkauden hävittää, mutta mitä muuta? Ehkä oon vain jotenkin outo tai lapsellinen, enkä ajattele tossa asiassa tarpeeksi pitkälle.... Mutta en mä ainakaan koe että siinä vois mitenkään hävitä mitään. Satuttaa kyllä itsensä voi, ja välillä varmasti satuttaa, itsensä sekä toista. Mutta silti.... No, toi on vaan mun mielipide....
[/q]
Tässä taitaa olla kyse ihan puhtaasti kieleen vakiintuneesta epämääräisyydestä. Jos ihminen sanoo, ettei hänellä ole mitään hävittävää, niin hän voi viitata silloin esim. siihen, että ei haittaa, vaikka sattuisikin. Häviämisellä tarkoitetaan siis vähän yleisemmin sitä, että jonkun käy huonosti. Toisaalta rakkaudessa häviäminen voidaan käsittää myös niin, että ei tavoita niitä mahdollisia päämääriään (esim. pitkäkestoinen tai onnellinen suhde)... Tosin on tuo kritiikkikin ihan paikallaan. Rakkaudessa kun kaikki tavallaan on vain ylimääräistä bonusta normaalieloon verrattuna, niin ei siinä sinällään häviä mitään - kaikki mitä saa on kotiin päin (paitsi titenkin se mahdollinen eron - tai muu - tuska *vink*).
[q]technomarshall:
Löytykö tämä hurmuri sieltä karjalasta? Jos vaikka tuntisin.. *hih**utelias*
[/q]
Et sä varmaan mua tunne...
[q]remotion:
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*
[/q]
Älä edes mieti tollasia, ainakaan vakavissas....
Hmph, niin, kaipa mäkin kuulun tänne. Tai oisin kuulunu jo n. 1/2 vuotta....
[q]Puistokemisti:
---
remotion:
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*
---
Älä hyvä mies tee mitään hätiköityä.
Kyllä se vielä iloksi muuttuu*lohduttel*
[/q]
No toivossa on hyvä elää mutta sais joskus muuttua ne toiveet todeksikin. Oli niin kivaa aikaa ja sitten viime yönä tipahti pommi ihan yllättäen.
de va läppä de. En mä ikinä varmaan riistäis henkeäni jonkun tytön takia, joku roti se sentään on oltava.*hmph*
[muokattu 16.1.2004 13:27]
[q]
---
Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
---
---
Klept0man:
Ihanko totta? En usko!
---
---
Chatte:
Mitäs et usko? Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi...
---
[/q]
Huh, lopultakin tulitte kaapista ulos... *aplodit**jiihaa**nauru**vink*
[q]Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään.
*sydän*
---
Klept0man:
Ihanko totta? En usko!
---
Chatte:
Mitäs et usko? Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi...
---
MrP:
Huh, lopultakin tulitte kaapista ulos... *aplodit**jiihaa**nauru**vink*
[/q] Juu, kun ei tuo kaappi pidemmän päälle kuitenkaan ole niin viihtyisä mesta.
Ollako vai eikö olla - kas siinä pulma...
Joo noi erot taitaa tulla monille aika yllätyksenä. Viimeksi kun kunnolla seukkasin niin se ero tuli ihan kuin pommi taivaalta Mimmin omissa ylppärijuhlissa tai pikemminkin oltiin siinä vaiheessa jo baarissa ja kysäsin et mikäs mieltä oikeen painaa niin vastaus mä haluun olla sinkku
Siin oli hetken monttu auki ja sit vaan mitään sanomatta takki narikasta, muijalta avaimet sen kämppään ja taksilla sinne, oli vähän olo et mitä vittua
No joo silloon ei kyllä naurattanu mut nyt siit on jo aikaa niin jo voi vähän hymyillä asialle
AAaagh.... Mikä naisia vaivaa... kaiken teet.. olet kiltti, tarjoot juomat ja lämpimän \paikan\ mutta EI...!! Agh.... mä oikeesti alan kohta keskittyyn omaan napaan pelkästään... mulla sentään on kaks veljee jatkamassa sukua jos se siitä on kiinni....*poks*
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.
[q]Lansetti:
AAaagh.... Mikä naisia vaivaa... kaiken teet.. olet kiltti, tarjoot juomat ja lämpimän paikan mutta EI...!! Agh.... mä oikeesti alan kohta keskittyyn omaan napaan pelkästään... mulla sentään on kaks veljee jatkamassa sukua jos se siitä on kiinni....*poks*
[/q]
Luota naiseen ja tuhoat elämäsi.*joo*
[muokattu 17.1.2004 04:19]