SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä.....[/q]

Ja tähän on pakko lisät vielä se: Annat naiselle vaihotehdon: 1) sano ”hei hei” niin lähden 2) Edetään niinkuin minä haluan...

JA MITÄ tapahtuu..?!?
Nainen sanoo: ”Maista tätä” *juomaa jonka tarjosin omaan piikkiin*
(lue: mitään ei tapahdu)
*eiei**poks**eiei*

Eli siis nainen ei halua olla se paha?! Miksi ei siis voi sano suoraan? Kyllä tai Ei. Liian vaikeaa? Tuskinpa.

Mun mielestä juuri miehillä se ongelma on! Ei tosin siinä iskuvaiheessa ja sanotaanko parin seuraavan kuukauden aikana, jolloin kyllä kyhnytellään ja vannotaan rakkautta. Ensin tulee esiin välinpitämättömyys ja eräänlainen kylmyys. Se johtaa itse ongelmaan, eli siihen ettei mies kerro mitä ajattelee, joko kaikki tulee liian itsestäänselväksi tai sitten mies yksinkertaisesti menettää kiinnostuksensa, muttei ystävällisesti vaivaudu kertomaan siitä tälle toiselle osapuolelle. Jopa seksi unohtuu, oma nainen ei enää kiihota vaan miesten tyylin mukaan (tai pitäisikö sanoa miesten vastenmielisen pane-niin-monta-kuin-ehdit-metodin mukaan) mielessä on jo seuraava naikkonen. Eron sattuessa asiat käännetään täysin ylösalaisin; vikahan on tietenkin naisen, vaikka juuri mies on se, jota läheisyys on alkanut ahdistamaan eikä yksi nainen enää riitä.

Nyt taisin syyllistyä yleistämiseen.. Eiväthän sanani päde kaikkiin miehiin vaan vain niihin, joita minä olen kohdannut. Tässäpä yksi esimerkki: puolisen vuotta meni taivaallisesti, kaikin puolin, tai niin ainakin luulin. Sen jälkeen ei minkäänlaista läheisyyttä (ei edes seksiä, olen kuulemma nymfo) ->kaverit ja viina olivat tärkeämpiä. Jopa astmani sain niskoilleni aivan kuin olisin sen tahallani itselleni hankkinut! Salailua, valehtelua ja asioiden kertomatta jättämistä (joka muuten on oikeastaan valehtelua). Lopulta laitoin kovan kovaa vastaan, kysyin suoraan lähdenkö vai tahtooko herra edelleen yrittää? Melkeinpä iloisena mies itse kyyditsi minut sukulaiseni luokse. Olisiko kenties asiasta voinut keskustella aikaisemmin, molemmat olisivat päässeet paljon helpommalla! Suhde siis päättyi, tosin sillä seurauksella, että mies on edelleen yhdeydessä (vaikken sitä haluaisi). Melkein vuoden jälkeenkin (ja vaikka juuri hänen tahdostaan erosimme) hän soittelee, välillä ikävöiden ja välillä taas haukkuen ties miksi.. Koittakaa miehet päättää mitä haluatte!

Tämäkään avautuminen ei siis tapahtunut siksi, että olisin saanut valittaa mennyttä pahaa oloani, päinvastoin. Tällä hetkellä olen paljon onnellisempi kuin loppuaikoina exäni kanssa. Silti toivo elää, ehkä joskus löydän oman trinssini.. Siihen asti olen tyytyväinen tämänhetkiseen olotilaani.

Älkää ihmiset turhaan seivailko. Jos jossain haluaa valitaa mennyttä tai nykyistä pahaa oloaan, niin tässä topikissa se käy päinsä varsin luontevasti.

[q]
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.
[/q]

Vanha tuttu - ja valitettava - totuus. Kai tuo on sitten sitä paljon parjattua naisen logiikkaa, jonka mukaan toimiessa kyllä IMO saa sitä mitä tilaa ja ansaitsee. Onneksi todellisuus ei ole puhdasta stereotypiaa.

[q]wallu:
Alkaa todellakin pikkuhiljaa ahistamaan ihan kunnolla
[/q]

Ei kannata ahdistua... Ite sitä tottu jo siihen että on sinkku enkä antanu sen häiritä.. Aika nopeesti sieltä sit joku tupsahtaakin eteen. *joo**vink*

[q]pHaze:

[q]Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.[/q]
Olen jokseenkin samaa mieltä*joo* Mut aloin miettiä et onko tämä toiminta osa kognitiivistä perimää (nytpä en o varma ihan tosta nimikkeestä,jotenkin se noin meni) . Mut mitä itsevarmempi joka useimmiten ilmenee kusipäisyytenä, sitä kiehtovampi ja jännittävämpi tälläinen persoona tuntuu naisista olevan.
[q] Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. [/q]
Koska kiltit miehet ovat naisista tylsiä, mielenkiinnottomia persoonia. Heitä kiinnostaa väärä ihminen, heidän pitäisi keskittyä omien etujensa ajamiseen.
[q]Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.[/q]
Alistaminen ja vallan voima.

Muistettava,että jokainen o erilainen ja blaa baa.. Eivätkä naiset halua myöntää yhteyttä, eivätkä aina edes huomaa sitä..*justjoo* Mut emmepä me miehetkään kaikista kiinnostu piilotajunnallisista syistä..*hmph*
Ps. Kerranki jotain hyvää siitä et oon kusipää*hahjust*

[q]
Amma:
Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
*täh*
[/q]

Mun mielestä naisella pitää olla mielipiteitä mutta myös taito kuunnella, en voi sietää sellaisia jotka alkavat huutaa juupas/eipäs tyyliin tai lopettavat järkipuheen kuuntelemisen.
Tietysti jos toinen viehättää ulkoisesti niin se edesauttaa varmasti mutta nykyään ei pahemmin tunne tollasia ihastumisia

Edellisten tekstien perusteella en mielestäni tunnista itseäni naiseksi.. Vai? (Sehän ei toisaalta ole mitään uutta.. Minä ja muut äijät. *hih*)

Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
Ja jottei keskustelu olisi niin heteropainotteista säilyttäen kuitenkin yleistävän linjauksen, niin minkälaisista miehistä miehet pitää ja naiset naisista? Entäs bit?

*täh*

[q]SilverJo:
Mun mielestä juuri miehillä se ongelma on! Ei tosin siinä iskuvaiheessa ja sanotaanko parin seuraavan kuukauden aikana, jolloin kyllä kyhnytellään ja vannotaan rakkautta. Ensin tulee esiin välinpitämättömyys ja eräänlainen kylmyys. Se johtaa itse ongelmaan, eli siihen ettei mies kerro mitä ajattelee, joko kaikki tulee liian itsestäänselväksi tai sitten mies yksinkertaisesti menettää kiinnostuksensa, muttei ystävällisesti vaivaudu kertomaan siitä tälle toiselle osapuolelle.[/q]

voisin melkein allekirjoittaa tuon. senpä takia en nyt aiokaan päästää ketään liian lähelle, koska tiedän satuttavani tahtomattani. siispä toivottavasti tällä kertaa onnistuu sinkkuus paremmin kuin viimeks, edellinen reilu 3v takainen sinkkuusyritys kesti vain puolisen vuotta.

[muokattu 19.1.2004 17:54]

[q]Epailija:
Älkää ihmiset turhaan seivailko. Jos jossain haluaa valitaa mennyttä tai nykyistä pahaa oloaan, niin tässä topikissa se käy päinsä varsin luontevasti.

[/q]

Älä yllytä! Multa saattais tulla sivukaupalla tekstiä miten kamalia ihmiset (naiset) osaavat olla.

[q]Amma:
Edellisten tekstien perusteella en mielestäni tunnista itseäni naiseksi.. Vai? (Sehän ei toisaalta ole mitään uutta.. Minä ja muut äijät. *hih*)

Ja jottei keskustelu olisi niin heteropainotteista säilyttäen kuitenkin yleistävän linjauksen, niin minkälaisista miehistä miehet pitää ja naiset naisista? Entäs bit?

*täh*
[/q]

Mulla ei ainakaan ole mitään määritelmää siihen millaisiin naisiin ihastun. Ihastun milloin minkäkin tyyppisiin. Siinä on vaan joku juttu mitä en osaa selittää, enkä tiedä etukäteen. Välillä ihastun ensisilmäyksellä. On vain joku juttu olemuksessa mikä saa haukkomaan henkeä.

Joskus ihastuu hetken juteltuaan kun huomaa jonkin asian mikä on vain niin vastustamattoman ihana. Se voi olla joku mielipide, tapa puhua, olemus yleensä tai vaikka vaan pelkästään yksi oikeanlainen katse suunnattuna minuun. Kaipa se on jotain yliluonnollista kemiaa kahden ihmisen välillä. Ja välilä ihastun itelle ihan väärän tyyppisiin naisiin....

[muokattu 17.1.2004 13:03]

kipeä olet

[q]Silencio:
Älä yllytä! Multa saattais tulla sivukaupalla tekstiä miten kamalia ihmiset (naiset) osaavat olla.
[/q]

Niin just. Pimitä vain ne kaikista mehukkaimmat jutut. *hmph**hih*

[q]Lene:
Tää tarvitsee nyt (pidemmän puoleisen?) pakkoloman suhteista ja miehistä, vaikka se ei hyvältä tuntuisikaan. *burn out* Huomaa mm. jo siitä, että vaikka tulisi kuinka hyvännäköinen mies vastaan niin ei tapahdu minkäänlaista reaktiota.
[/q]

Mitä tapahtuu, jos vastaan tulee vaikka kuinka kiva ja älykäs mies? Vai eikö noilla ominausuuksilla ole väliä?

Saas nähdä miten pitkäksi oma ”loma” venähtää. Ensin pitäisi toipua vanhasta suhteesta, ettei vahingossakaan aloita seurustelemaan vääristä syistä, ja sitten vielä pitäisi 1. löytää joku johon ihastua ja 2. käydä niin, että tämä ihastuisi minuun. Edellisellä kerralla pelkästään kohtien 1. ja 2. (samanaikaiseen) täyttymiseen meni yli 23 ja puoli vuotta, joten... Noh. Eläkkeellä sitä sitten on saatana ainakin aikaa seurustella! *dissaa**hih**nauru*

[q]kuilu:
...
[/q]

Kuilu puhuu puhdasta asiaa. En kuitenkaan usko, että edes kuilun ehdottamaa yleistystä voidaan tehdä. Aikuistuminen liittyy nähdäkseni enemmän siihen, miten menetyksiin suhtautuu, kuin siihen, miten paljon on hävittävää.

Mitä enemmän häviää, sen tarkemmin varjelee sitä, mitä on jäljellä? Ei. Ei tuokaan kuulostaa kauhean hyvältä...

[q]Amma:
*täh*
[/q]
Jos katon menneisyyttä, ni selkeästikin oon taipuvainen kiinnostumaan ongelmallisista, vahvoista persoonista, joiden mielialat vaihtuvat varmasti yhtä nopeasti q minunkin.. (ja heitä minä tunnetusti kerään myös puoleeni).Ei ainakaan voi olla varma mitä seuraavax aina tapahtuu.. Ei kai mikään yllätys et viihdyn välillä ihan hyvinkin täällä topicissa.. *juonittel**sydän**juonittel*

[q]Epailija:
Eläkkeellä sitä sitten on saatana ainakin aikaa seurustella! *dissaa**hih**nauru*
[/q]

Siinä vaiheessa kun oot valmis fyysikko niin vetäydyt pieneen koppiisi miettimään syntyjä syviä ja unohdat jo naisten olemassa olon, ehkä sut on siunattu

[q]Amma:
Voi Epis kulta.. Kyllä se siitä. Suuntaan tai toiseen. Tai ihan miten vaan jos vaikka kuitenkin jotenkin joskus.
[/q]

Joo. Kiitos. *hali**Iloinen*

[q]hallucinogen:
Siinä vaiheessa kun oot valmis fyysikko niin vetäydyt pieneen koppiisi miettimään syntyjä syviä ja unohdat jo naisten olemassa olon, ehkä sut on siunattu.
[/q]

Itse asiassa mun pitäisi varmaan jo nyt vetäytyä siihen pieneen koppiin miettimään niitä syntyjä syviä, jos haluan jossain vaiheessa valmistua. Ja tällaista pakanaa millään siunata...

[q]Epailija:
Itse asiassa mun pitäisi varmaan jo nyt vetäytyä siihen pieneen koppiin miettimään niitä syntyjä syviä, jos haluan jossain vaiheessa valmistua. Ja tällaista pakanaa millään siunata...
[/q]

Älä nyt, ei jumalallakaan taida vaimoa olla et jos se kokee katkeruutta naisia kohtaa ja myötätuntoa meitä yksinäisiä miehiä kohtaan

[q]hallucinogen:
..lopettavat järkipuheen kuuntelemisen...
[/q]
*tipahtaa tuolita ja nauraa kippurassa lattialla*
Ohhoh.
(Olipas epäkorrekti reaktio meikäläiseltä. Tsorge. *iihhih*)

[q]-xx-:
Kehoitan kokeilemaan älykästä miestä, tai vähintäänkin älyllisesti tasavertaista
Eihän mitään yksinkertaista tapausta kovin kauaa jaksa (?) ... tai tuokin riippuu ehkä henkilöstä.
[/q]

Hmm...riippuuko? Itse ainakaan jaksa uskoa ollenkaan siihen, että seurustelisin itseäni moninverroin tyhmemmän kanssa....voisin mahdollisesti itse seurutstella moninverroin mua fiksumman (johon ei kyllä hirveästi vaadita*hih*) kanssa, mut sillon se tuskin jaksais mua. Vois tulla itsellekkin vähän tyhmä olo...

[q]Lene:
Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. Ihmekös, ettei ole mikään toiminu. *vink*[/q]You might be on to something here.

[q]Lene:
Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. Ihmekös, ettei ole mikään toiminu.
[/q]

Juu no harvemminhan sitä satuolentojen kanssa tulee seurusteltua. Mutta kuten pHaze sanoikin jo, niin ei tuo tosissaan hirveän kaukaa haettu ajatus ole.

[q]
No onneksi mulla ei ole pelkoa, että alkaisin seurustelemaan vääristä syistä, kun olen alkanut kammoksumaan koko ajatusta seurustelusta. Omien kokemuksien vuoksi tietenkin, jotka ovat jokseenkin vääristäneet koko asian.
[/q]

Ikävää jos noin on käynyt. On se seurustelu kuitenkin parhaimmillaan ihan hemmetin mukavaa, vaikka ei olisikaan taipuvainen sellaiseen ruusunpunaisessa unelmassa elämiseen.

[q]
Mutta sitä onnea ei kauaa kestänyt. Noh, ehkä musta nyt sitten tulee jonkinlainen uranainen, joka keskittyy pelkästään uraansa. Wishful thinking.
[/q]

Kohtalotoveri. Uranaiseksi minusta ei ole, mutta ehkä sitä jotain keksii, johon tarvittaessa voisi keskittää tarmonsa ja unohtaa kaikenlaiset ihmissuhteet. Nimim. Tuleva maailman lihavin mies

O