SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Cera:
No sellaisessa suhteessa mis ois vaa seurustelun takia, voi ehk tuntee ittensä aika yksinäiseks loppujen lopuks sit? öö.
[/q]

joo todellakin. ja onnettomaks muutenkin.

takaisin täällä.jätkä kävi välittömästi tarkistamassa ruohon aidan toisella puolella.ei enää ikinä.*kivatsulle*

[muokattu 25.1.2004 17:35]

[q]CodeBlind:
Niin ja tästä asiasta ei KANNATA olla eri mieltä! Asiat KANNATTAA ajatella itselleen niin, että ei voi menettää. Kyllä varmaan pystyy ajattelemaan niinkin päin, että menettää ihan kamalasti, mut se ei todellakaan kannata.
[/q]
Vähän sama juttu kuin et ei kannata hävitä lotossa joka viikko, vaan kannattaa voittaa se jättipotti.

Useiden ihmisten metakognitiiviset kyvyt eivät ole niin kehittyneitä, että he pystyisivät valitsemaan ajattelumallinsa jonkin tietoisen päätöksen pohjalta.

Samoin kuin minä en osaa voittaa lotossa, vaikka joskus yritänkin, eivät jotkut ihmiset osaa ajatella asioita tietyllä psyykkeen kannalta proaktiivisella tavalla, vaikka he olisivatkin jollain tasolla tietoisia siitä, että näin KANNATTAISI tehdä.

Tuo porvarillinen elämä.. Tokihan se houkuttelee, en todellakaan panisi vastaan jos joku rikas ukkeli tahtoisi ostaa minulle pajan, talon, auton tms. Mutta luultavasti se porvarillisuus unohtuu hyvin nopeasti jos vastaan tuleekin se, johon ihastuu/rakastuu kybällä ihan persoonan ja luonteen vuoksi. Itse asiassa miehet, joihin olen ihastunut ovat (omituisen usein) juuri niitä, jotka kädet mustana ruuvaavat autojaan ja kilpaa kehuvat takakontissa olevien vahvistimien tehoja.. Mikä ei sinänsä ole aina ihan edustuskelpoista. Tästä akateemisesta&varakkaasta muuten hyvä esimerkki varmaankin on Harkimo.. Tuskin ainakaan ulkonäkönsä avulla on näitä naisia hurmannut.

Mulla ei taida mitään tiettyjä vaatimuksia olla, tosin sellaisia tätä-en-voi-sietää-asioita on, kuten tupakanpoltto. Astma tekee myös joskus suhteesta hankalan, mun kotiin kun ei koiria tai kissoja tuoda (tosin onhan niitä sellaisia koiria, jotka eivät kaikille oireita aiheuta). Tuostapa tuli mieleeni, että ehkä tämän voisi luokitella vaatimukseksi; omistan muutaman kärmeksen->ei ole (ainakaan vielä) tullut vastaan miestä, jonka vuoksi niistä luopuisin!

Miehiltähän usein kysellään, että miellyttääkö blondi vaiko brunetti tai vaihtoehtoisesti punapää.. Itse voisin sanoa, että monesti huomioin ne kaljut yksilöt, kai siinä on jotain mikä vetää puoleensa. Tummat ovat varmaankin listalla seuraavana, tosin olen kyllä joskus vaaleisiinkin ihastunut, joten taisin tuossa juuri oman listani sabotoida. Eräs mun mielenkiinnon herättävä ryhmä on motoristit, se tosin selittyy sillä, että itsekin nautin ajamisesta suunnattomasti. Ylitrimmatut (tiedä sitten miten se luokitellaan) eivät taas ole mieleeni, toisaalta se kaljamahakaan ei hirveästi innosta. Miehet, joilla on selvä päämäärä elämässään ovat ..hmm.. ehkä jotenkin kiihottavia. Varmaankin siksi, että itse tiedän aika tarkkaan mitä elämältäni haluan.

Tässäpä miehille ihan huumoripohjalta vastakysymys (tai ehkä se koskee myös joitain naisiakin, tosin siinä vastaavassa tilanteessa):

Moniko myöntää valinneensa neitokaisen pelkästään painovoimaa vastustavien ulokkeiden vuoksi tai siksi (pistetäänkö vieläkin pahemmaksi), että olisi aina pimperoa saatavilla?

[q]bubbelgum:
Ohhoh.. Nyt on päässy käymään niin hassusti että tää tyttö saattaa olla matkalla pois tästä luukusta...
[/q]

Hurjasti onnea matkaan!

Ohhoh.. Nyt on päässy käymään niin hassusti että tää tyttö saattaa olla matkalla pois tästä luukusta...

[q]SilverJo:
Moniko myöntää valinneensa neitokaisen pelkästään painovoimaa vastustavien ulokkeiden vuoksi tai siksi (pistetäänkö vieläkin pahemmaksi), että olisi aina pimperoa saatavilla?
[/q]

Johdatteleva kysymys. Esimerkkinä vanha ja huono vitsi: 80% ratsastavista miehistä myöntää olevansa homoja. Vitsin selitys: Loput eivät myönnä.

Itse _en ole_ tehnyt valintaa noiden perustella, etenkään tuon jälkimmäisen.

[q]Epailija:
Kuinka paljon pienet puutteet kokonaisuudessa häiritsevät? Paljonko olet valmis antamaan periksi vaatimuksistasi?
[/q]

Jos nyt ensin ees ihastuis johonkin
Mut eiköhän siin vaiheessa kun ei meinaa pysyä housuissaan kun toisen näkee niin unohda parit pienet ”virheet” ja joskus voi käydä niinkin et kun on rakkaudesta sokea niin ei tajua et toinen on liian erilainen.

Koitettu on ”sopii rooliinsa”, ei toimi mulla joten ihastumista odotellessa

[q]Epailija:Tunnustaako joku valitsevansa miehen / naisen aina vain ?edustustehtäviin? tai vastaavin perustein? Kuinka paljon pienet puutteet kokonaisuudessa häiritsevät? Paljonko olet valmis antamaan periksi vaatimuksistasi?[/q]En ole koskaan ihastunut pelkän ulkonäön perusteella, kyllä on aina pitänyt tutustua ihmiseen ensin hieman paremmin, ennen kuin mitään ihastumista on syntynyt. Minulla ei ole sinänsä olemassa mitään ehdotonta vaatimuslistaa, hyvät ominaisuudet voivat kompensoida niitä huonompia, mutta tietysti jotkut asiat painavat vaakakupissa enemmän kuin toiset. Älykkyys on ominaisuus jota odotan mahdolliseltä kumppaniltani, samoin pääpiirteiltään samanlaiset elämänarvot kuin itselläni. Ammatilla tai harrastuksilla ei ole itsessään merkitystä, mutta helpompi on alunperin tutustua ja ihastua ihmiseen, joka on ”samoissa ympyröissä”.

[q]SilverJo:
Epailijalle!
[/q]

Valitseeko naiset parinsa painovoimaa vastustavien ulokkeiden mukaan?

[q]
greenie:
Kuinka paljon täällä klubituksessa porukoille merkitsee toisen osapuolen itsenäisyys? Esim. oma asunto tms?
[/q]

No onhan se mukavampaa jos saa olla vähän omissa oloissaan ettei heti tarvii tulevaan tulevaan anoppiin tutustua Vaikka kylläkin kaikki ”anopit” on pitäny mua aina niin kultasena
Mut jos toinen asuu kotona niin se tietää sitä, et niillä on yleensä hyvät sapuskat joten ainakin vatsa tykkää jos toinen asuu kotona

Mä onnex pääsin pois porukoiden helmassa, mut mun entisen kotini maisemissa on kaikki mun ystävät, ni joutuu nukkuu porukoiden luona ja se on välil ollu mitä voi vaan kuvitella....

Oma kämppä ei oo tuonu mun elämään sen enempiä hohtoja tai no oma ja oma...totuuden nimissä se on solu missä elää mulle uusi ihminen, ja kumpikin tarvi aikaa tottua ja tutustuu toisiinsa....mut sinkku luukku, poikamies boxi se on ihan kotosa kaikessa sekamelskassaan...aina välil muistaa tiskata ja imuroida....pitäs se ”kotiapulainen” löytää sieltä jostain nurkalta....kyl siel vois vaik kaksinkin asuu, on sentää kivasti neliöt....mut ei se sinne pakon omasella metsästämisellä löydy...pitää vaan etsiä tietyllä halulla ja yrittää näyttää toisille et mua on helppo lähestyy, mut jokin mättää....no ehkei mikkeli ole kovin avoin paikka bilettäjälle vaikken piikeissä kaduilla kuljekaan...

Mulle merkkaa tosi paljon oma itsenäisyys ja et saa tehdä sitä omaa juttuaan...missä tuntee itsensä itseksi...ja kunnioitan tosi paljon kumppanin vapautta....en mä oo ketää kahlitsemassa, eikä kukaan mua....ehkä jostain näkökulmasta se saattaa tuntua kylmältä ja tunteettomalta, mutta totuushan on se ettei toista vai omistaa...no, jos tulee joku risteily jonkun tärkeiden ihmisten kanssa on se mukavaa ilmottaa et lähtee, mut musta on tyhmää alkaa edes kysyy et voinx mä lähtee.....se altistaa vastaajan pahaan rakoon koska kummastakin vastauksesta kysyjä kysyy, miksi...jos sanoo, mene vaan, miksi...etkö välitä, jos sanoo et mene, miksi rajoitat mun menoja...
No ehkä meni taas pois aiheesta, mutta yksilöllisyyttä pitää olla ja oma kämppä olis kiva missä vois juossa vaikka alasti kenenkään siitä välittämättä...tai etenkään itsensä ei tarvi pelätä milloin tuntematon tulee kämppään sisään....

Ja musta ei kantsi heti muuttaa yhteen....kantsii pitää omat kämpät jos sillee sattuu et molemmil on omansa.....

[q]cheat:
takaisin täällä.jätkä kävi välittömästi tarkistamassa ruohon aidan toisella puolella.ei enää ikinä.*kivatsulle*

[muokattu 25.1.2004 17:35]
[/q]

No aika sika heppu kyl, mistä sait tietää?

[q]wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*
[/q]

Mikäs toi nyt oli?

det är den bästa platsen på sommar......
Sinkkuluukku

Ääää kesä sinkkuna on huono trendi. Mä koitan saada uutta trendia aikaiseksi -_>

Elämä sinkkuna ;)*super*

mä enkö koht tulos tänne osastolla *tiedä sitten mitä laittais*

Hui hitto, vähän mä oon kallis
$2,734,170.00.

wooow...tosta voi muutaman kympin kyllä tinkii

Tavallisten seurustelusuhteiden katkeaminen vielä menee mutta vieläkin sattuu kun meni avioliitto paskaksi alkukeväästä Vituttaa olla taas sinkkujen kirjoissa.

O