SINKKULUUKKU

Back to häröily O

tekis mieli jo pois täältä

[q]-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ...

---
Lost-Soul:
Jos et itse mee juttelee miehille, ni miks miesten pitäis tulla juttelee sulle.... Vai onko kaikki miehet niin kuvottavii, ettei niille vaan voi mennä juttelemaan*täh*

[/q]

Heh olen itsekin mennyt juttusille, ei ne nyt kaikki niin kauheita ole

[muokattu 15.7.2003 10:58]

[q]OverDose
Kyllä se herra/neiti täydellinen eteen tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin.
[/q]

Ehhhh .... mutta jos myöhemmin on joskus vuosien päästä ... eikä siis ole edes mitään äksöniä ennen kuin sellaisen löytää ... njoo

[q]Avernian:
---
Zorlim:
---
Miten osuvaa!
---
Älä, pitäs varmaan ruveta oikolukemaan nää hömppäviestitkin... Duunissa tosin lienis kyllä järkevämpääkin tekemistä.
---
Ei mitään, toi nyt vaan oli lähinnä sisäpiirin vitsi mulle.
[/q]
Ja muutamalle muulle *vink**iloinen*

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.
[/q]
iiiih ihanaa

[q]Jone:
Dissaa minkä ehdit, se ei mun persettäni liikauta tai maailmaani hetkauta.
[/q]
Toi on varmasti ihan totta.
Minultakin syistä, joita en nyt tässä lähde erittelemään.

Toivon vain, että sinkkuluukussa keskusteltaisiin asiallisesti ja loukkamatta toisia tarpeettomasti.

Totta nuokin possun sanat

[q]-x-:
Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset

Avernian
Hanki koira.
[/q]

Tiedätkö paljonkin keskustelutaitoisia, 170+ pitkiä ja hyvännäköisiä koiria? *nauru**nauru*
No joo, ehkä ei kuitenkaan tarvitse olla tottelevainen ...

[muokattu 28.7.2003 19:24]

Joo ei sovi vaikka kyllä saisikin ...

[q]Roger Roger:
miksi dissata jotain asiaa/henkilöä, jos ei sitten perustele asiaa mitenkään? olen ehkä itsekkin tehnyt joskus niin (ei voi muistaa) ja pahoittelenkin sitä.
[/q]
Voin vastata omasta puolestani: siksi kun tässä tapauksessa dissattava henkilö on itsekin todennut että dissaus ei häntä häiritse. Ja lisäksi halusin tuoda julki olevani pettynyt kyseisen tyypin käytökseen ja toivon hänen vastaisuudessa harkitsevan enemmän tekojaan ja niiden vaikutuksia muihin ihmisiin.
[q]
eikös nämä foorumit ole mielipiteitä varten? ja miks ei täälläkin voi tulla pieniä erimielisyyksiä, kuten oikeassakin elämässä? mä ainakin odotan innolla miten tässä väittelyssä käy.
[/q]
Foorumit ovat mielipiteitä varten ja jokaisella on toki oikeus esittää omansa. Siinä sivussa olisi kuitenkin hyvien tapojen mukaista olla loukkaamatta toisia liiallisesti: jotkut ovat herkempiä henkilökohtaisille loukkauksille kuin ehkä kirjoittaja itse. En kylläkään ymmärrä miten nämä foorumit eroavat 'oikeasta elämästä', oikeat ihmisethän täälläkin näitä viestejä kirjoittavat. Ihmiset ovat erilaisia ja toisia voi oikeasti loukata jonkun toisen sanomiset. Pienet erimielisyydet ovat toki suotavia ja ne tuovat lisäväriä keskusteluun, mutta ilmiriitoja ei ole hauska seurata.

[q]hallucinogen:
Heh, ai niinkun varamiessuunnitelma
Uuteenvuoteen on vajaa 2kk, ei me nyt siihen menessä ketään onnistuta huijaamaan
[/q]
Totta, vuosi vaihtuu ihan pian ... hm, sanotaan juhannukseen mennessä!

[q]-xx-:
joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...

Epailija
Kaikki ne on tärkeitä! Jos yhdestäkään luopuu, niin saman tien voisi luopua kaikista! *pahis**hih*
[/q]

Jos mä en yhdestäkään ikinä luovu niin tulee olemaan aika yksinäistä vielä piiitkän aikaa, huonolla tuurilla ikuisesti ...

Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.

[q]hallucinogen:
Kyllä jostain kuvakin löytyy.
koskaan en ketään oon tota kautta kyllä tavannu.
[/q]

olen jopa kokeillut ... ei hyvä ... *eiei**nauru*

[muokattu 26.8.2003 14:46]

[q]hallucinogen:
-x-, Sitä läheisyyttä kutsutaan seksiksi Sä tarviit miehen ja nopeesti kun onohdat jo tollasia asioita
[/q]

On olemassa muunkinlaista läheisyyttä kuin seksiä - tai ainakin mulle on, susta en olis varman
Seksin suhteen ei ole kiirettä, tai en ainakaan myönnä että olisi

[q]-x-:
Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*
---
Epailija:
Been there, done that, bought the motherf*cking t-shit. En väitä, etteikö välillä hieman ahdistaisi, mutta onnekseni pyrin järkeistämään asioita jopa liiaksi.
[/q]

Mä taas toivoisin etten aina järkeilisi kaikkea liikaa vaan antaisin mennä ... mutta kun ei onnistu :)

[q]Amma:
Täällä ollaan. Ja pysytään.
[/q]
Jep jep ... kaveria ei jätetä!

[q]Epailija:
Sekä että oikeastaan. Omasta tahdostani siinä mielessä, että en tyydy mihinkään puolivillaisiin suhteisiin, joissa seurustellaan vain seurustelun (tai seksin) takia. Kyllä siinä pitää molemminpuolinen ihastus olla pohjalla ja mieluiten kaveruus sitä ennen. Olosuhteiden pakosta siinä mielessä, että kahden edellisen ihastuksen välillä oli neljä vuotta ja molemmat olivat valitettavasti yksipuolisia. ”Sopivia” ihmisiä siis tulee vastaan harvakseltaan.
[/q]

Joo ei puolivillaista minullekaan ... Tuli nimittäin viivyttyä liian monta vuotta sellaisen tyypin kanssa, johon en oikeastaan ollut enää rakastunut. Kai sellaista sopivaa voi sitten parin vuoden päästä odottaa vastaantulevaksi ...

[q]Epailija:
Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ei näistä asioista mun mielestäni kannata stressata tai vaipua itsesääliin. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa - jos ei, niin sitten ei. Itse saisin ainakin vain morkkiksen, jos lähtisin väkisin hakemaan jotain edustusmuijafrendiä kylkeeni vain päästäkseni ”sinkku”-statuksesta eroon. Eikä se nähdäkseni olisi myöskään reilua sitä toista kohtaan.
[/q]

Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*

[q]alien:
maailmahan on pullollaan naisia!! jos haluaa alkaa seukkaamaan niin kyllä sieltä varmasti löytyy sopivia yksilöitä! Oma kulta on paras lääke yksinäisyyteen...
[/q]

onko miehiäkin yhtä paljon? Varmasti löytyy sopivia, mutta niitä täytyy etsiä ... Oma kulta olis kiva, mutta ei ihan ketä tahansa viitsis ottaa =)

[q]-x-:
Miten te oikein pystytte tohon? Ai joo te varmaan harrastatte läheisyyttä muutenkin kuin vaan seukkapuoliskon kanssa.
---
Epailija:
Ei kyllä hirveästi tule läheisyyttä harrastettua. Parin hyvän ystävän kanssa on semmoiset välit, että läheisyydenkaipuutaan voi purkaa, mutta siihen se sitten jääkin. Tosin ne parikin tuntuvat riittävän, kun ei pää ole vielä hajonnut.
[/q]

Okei, hankkii sitten pari tollasta ystävää ja toivoo pään kestävän
Kai se on sitä kun on viisi vuotta ollut joku jota halia niin on tottunut siihenkin ylellisyyteen...

O